Cena wynajmu kanału TV na satelicie ?

Data: 2014-06-08 01:27:37
Autor: Janusz Pawlowski
Cena wynajmu kanału TV na satelicie ?
W 2011 roku instalowałem koledze antenę satelitarn± - szukali¶my wtedy Astry na niebie. Jako że ma on przed sob± silne, wysokie i gęste zadrzewienie - Astry wtedy nie znaleĽli¶my. Ale "po drodze" znaleĽli¶my inne satelity na których się zatrzymywali¶my żeby rozszyfrować co ta za satelity. Moj± uwagę zwrócił wtedy jeden z nich który emitował programy w języku rumuńskim. Uderzył mnie w tych programach fakt że w zasadzie cały ten zasób czasu to była jedna audycja  o rumuńskiej muzyce ludowej - grali tan na piszczałkach i innych instrumentach, a przez cały dzień nie było ani jednaj reklamy ani jakiego¶ programu który by zysk przynosił choćby na koszty wynajmu kanału na satelicie - wnioskowałem wtedy ze to jest chyba jaki¶ tani w wynajmie kanał. Dzi¶ już nie pamiętam co to był za satelita i nazwy kanału. Czy możecie co¶ mi powiedzieć o takich tanich kanałach i ile kosztuj± ?

Data: 2014-06-08 13:14:03
Autor: Marek
Cena wynajmu kanału TV na satelicie ?
On Sun, 8 Jun 2014 01:27:37 -0700 (PDT), Janusz Pawlowski <universis@wp.pl> wrote:
nału. Czy możecie coś mi powiedzieć o takich tanich kanałach i il=
e kosztujÄ… ?

W połowie lat 90 zetknąłem się z kwotą ok 100 tys $ /mies za kanał. Nadawanie "program u ludowego", który wspominasz najprawdopodobniej było finansowane z budżetu jakiegoś funduszu kulturowego.

--
Marek

Data: 2014-06-08 12:30:49
Autor: Waldek Godel
Cena wynajmu kanału TV na satelicie ?
Dnia Sun, 08 Jun 2014 13:14:03 +0200, Marek napisał(a):

W połowie lat 90 zetkn±łem się z kwot± ok 100 tys $ /mies za kanał.

Ale teraz się zmieniło to, że na jednym kanale może być kilka programów

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2014-06-08 23:02:27
Autor: Marek
On Sun, 8 Jun 2014 12:30:49 +0100, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
Ale teraz się zmieniło to, że na jednym kanale może być kilka
programĂłw

Moje przejęzyczenie, miałem na myśli program (jeden strumien system mpeg2), nie kanał.

--
Marek

Data: 2014-06-08 22:33:23
Autor: Waldek Godel
Cena wynajmu kanału TV na satelicie ?
Dnia Sun, 08 Jun 2014 23:02:27 +0200, Marek napisał(a):

Moje przejęzyczenie, miałem na my¶li program (jeden strumien system mpeg2), nie kanał.

A ile tych strumieni było w połowie lat 90? Pięć?

Data: 2014-06-11 12:17:01
Autor: Janusz Pawlowski
Cena wynajmu kanału TV na satelicie ?
[..]
> Moje przej�zyczenie, mia�em na my�li program (jeden strumien system > mpeg2), nie kana�.
A ile tych strumieni by�o w po�owie lat 90? Pi��?
[..]

OK. Dziękuję za odpowiedzi. W takim razie - gdzie szukać tych co oferuj± wynajem kanału na satelicie ?.

Data: 2014-06-11 22:13:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 11 Jun 2014 12:17:01 -0700 (PDT), Janusz Pawlowski napisał(a):

OK. Dziękuję za odpowiedzi. W takim razie - gdzie szukać tych co oferuj± wynajem kanału na satelicie ?.

http://www.eutelsat.com/polish/home/index.html
http://pl.ses.com/6110269/pl

Oczywi¶cie zakładaj±c, że emisja ma być na teren Polski. Do tego przydałaby się jeszcze jaka¶ europejska koncesja...

Data: 2014-06-22 02:20:57
Autor: Kamil
Użytkownik "Marek" napisał:

Moje przejęzyczenie, miałem na myśli program (jeden strumien system
mpeg2), nie kanał.

Myślę, że poprzednio dobrze napisałeś. Na jednym kanale/transponderze może
być kilka programów.

Pzdr

Cena wynajmu kanału TV na satelicie ?