Cena za minute do wszystkich...

Data: 2009-04-08 16:02:00
Autor: Kucing
Cena za minute do wszystkich...
....powinna wynosić 19 groszy, czyli już tylko 10 groszy taniej niż oferuje
Play Fresh. Niecała złotówka za 5 minut rozmowy to moje marzenie :) Pytanie
nie jest czy, ale kiedy się spełni.

--
- Kucing -

Data: 2009-04-08 16:10:16
Autor: tomaa33

Użytkownik "Kucing" <kucing@h.u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości news:1b30yj78gett3.dlgkucing.ing...
...powinna wynosić 19 groszy, czyli już tylko 10 groszy taniej niż oferuje
Play Fresh. Niecała złotówka za 5 minut rozmowy to moje marzenie :) Pytanie
nie jest czy, ale kiedy się spełni.

Kupując starter Playa na allegro za 3.99 masz 9pln na wydzwonienie. Wychodzi około niecałe 14 groszy - do wszystkich. Oczywiście po aktywacji Play Fresh
Marzenia się spełniają?

Data: 2009-04-08 16:20:29
Autor: Tony
Dnia Wed, 8 Apr 2009 16:10:16 +0200, tomaa33 napisał(a):

[...]

Przy kombinowaniu to ma 29 groszy za godzinę w Era, w Play 5 groszy
wewnątrz sieci. Kupowanie kilku starterów i dzwonienie co chwilę z innego
numeru to kombinowanie. Chodzi moim zdaniem o zwykłe, proste dzwonienie po
19 groszy (brutto) wszędzie. Myślę, że nie szybko (poza ofertam i
korporacyjnymi z kilkudziesięcioma abonamentami dla rozmawiających tysiące
minut miesięcznie), to kwestia raczej lat.

Może na Euro ;)

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-04-08 16:55:12
Autor: JoteR
Cena za minute do wszystkich...
"tomaa33" napisał:

...powinna wynosić 19 groszy,

Kupując starter Playa na allegro za 3.99

Najtańsza jest za 5,89. Hint: starter nóg nie ma ;->

masz 9pln na wydzwonienie. Wychodzi około niecałe 14 groszy - do wszystkich.

Wychodzi niecałe19 groszy, a dokładnie:
0,18978888888888888888888888888891 PLN ;-)

Marzenia się spełniają?

Ano, przynajmniej przez pierwsze 31 minut ;-)
A ja sobie wyliczyłem, że w abonamencie wynosi mnie ok. 15 gr/min. do wszystkich i teraz mogę pomarzyć o bardziej konkretnych rzeczach ;->

JoteR

Data: 2009-04-08 16:57:30
Autor: Bebe

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:gridsp$84d$1inews.gazeta.pl...

A ja sobie wyliczyłem, że w abonamencie wynosi mnie ok. 15 gr/min. do wszystkich

a może powiesz w jakiej sieci i przy jakim abonamencie??

Data: 2009-04-08 18:20:27
Autor: JoteR
"Bebe" napisał:

A ja sobie wyliczyłem, że w abonamencie wynosi mnie ok. 15 gr/min.
do wszystkich

a może powiesz w jakiej sieci i przy jakim abonamencie??

W Play, przy abonamencie za 50 PLN. Tak to sobie kiedyś wyliczyłem i dzięki temu mogę spać spokojnie przez cały okres niewoli, nie budząc się nerwowo na każdą wiadomość o nowych obniżkach u konkurencji ;->
A swoje pokrętne wyliczenia przedstawiałem tu jakiś miesiąc temu, w którejś kolejnej pyskówce z cyklu: o wyższości pre-paidu nad abonamentem i vice-versa ;-)

JoteR

Data: 2009-04-09 18:17:35
Autor: Mariano Italiano
JoteR napisał(a):

[...]

No i juz jest pretekst, aby kupić czwarty telefon...

Mariano Italiano

Data: 2009-04-08 17:34:12
Autor: Boombastic
[...]

He, he, brutto też schodzę do poziomu poniżej 20 gr za min.

Data: 2009-04-09 10:16:37
Autor: tomaa33
Cena za minute do wszystkich...
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:gridsp$84d$1inews.gazeta.pl...
"tomaa33" napisał:

...powinna wynosić 19 groszy,

Kupując starter Playa na allegro za 3.99

Najtańsza jest za 5,89. Hint: starter nóg nie ma ;->

masz jakieś "inne" allegro?
http://allegro.pl/item606117473_play_9_starter_play9_za_3_89_nowe_okazja_fresh.html
 nawet taniej jest

Data: 2009-04-09 10:59:24
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
tomaa33 wrote:

[...]

Starter nóg nie ma....

M.

Data: 2009-04-08 16:25:40
Autor: gasper
Cena za minute do wszystkich...
a moim marzeniem jest, żeby wszyscy mieli telefony z programem skypopodobnym i wszędzie był net i można byłoby dzwonić bez ograniczeń powiedzmy za 50 zł miesięcznie (to opłata za ten net)

Data: 2009-04-08 17:46:57
Autor: tomek
[...]

Jestem tego samego zdania. Można próbować z VoIPem z np. Play Online na kartę ale zasięg jak narazie niewielki. Mimo wszystko taka będzie chyba przyszłość.

Data: 2009-04-08 17:44:16
Autor: tomek
[...]

Pakiet w prepaid Play 50 minut za 9 zł. jednorazowo na miesiąc. Oferty biznesowe Play bez telefonu od 13 gr. netto.

Cena za minute do wszystkich...