Cenckiewicz i Woyciechowski o „asach" wywiadu w PRL i WSI:)

Data: 2011-12-05 14:46:12
Autor: Obserwator
Cenckiewicz i Woyciechowski o „asach" wywiadu w PRL i WSI:)

Po 1989r, popelniono powazny blad i nie rozwiazano sowieckiej WSI.
Towarzysze z WSI, tworzyli autentyczna komorke PRZESTEPCZA, a nie zaden wywiad
dla Ludowej Polski. Pracowali PRZECIWKO POlsce i tak im zostalo do dnia
dzisiejszego.

Kradli, oszukiwali, mordowali dla SIEBIE. Powinno sie ich osadzic tak samo ,
jak to zrobiono z hiterowcami w Niemczech !!

Dr hab. Sławomir Cenckiewicz w Klubie Ronina ("Długie ramię Moskwy") http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R7lX9n_8798

http://www.blogpress.pl/node/10619

Data: 2011-12-05 15:49:35
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 15:46:

Kradli, oszukiwali, mordowali dla SIEBIE. Powinno sie ich osadzic tak samo ,
jak to zrobiono z hiterowcami w Niemczech !!

W Niemczech po wojnie to był jakiś trybunał w Norymberdze, czy coś. I tam oskarżycielami byli również Rosjanie. Dobra ta propozycja? :-)

Data: 2011-12-05 14:57:51
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

W Niemczech po wojnie to był jakiś trybunał w Norymberdze, czy coś. I tam oskarżycielami byli również Rosjanie. Dobra ta propozycja? :-)

teraz to powinno sie zrobic bez sowietow:)

Data: 2011-12-05 16:00:23
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 15:57:

> [...]

oskarżycielami byli również Rosjanie. Dobra ta propozycja? :-)

teraz to powinno sie zrobic bez sowietow:)

A dlaczego bez nich? Ich służby wg przywołanego przez Ciebie autora? Ich. Byli przy rozwalaniu jedynego słusznego ustroju i gówno zrobili, żeby temu zapobiec? Byli i g... zrobili. Więc teraz mają pełne prawo upomnieć się o swoje. :-)

Data: 2011-12-05 15:38:58
Autor: Obserwator
[...]

nie wiesz co mowi autor, bo nawet nie przesluchales nagrania. Dlaczego tak
uwazam? Bo ja to nagranie przesluchalem w CALOSCI i wiem ile to nagranie trwa.

Moze najpierw wysluchaj co mowiono na tym spotkaniu, a pozniej dyskutuj, a nie
odwrotnie. OK?

Data: 2011-12-05 17:02:27
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 16:38:

[...]

Chłopie. Jak chcesz puszczać filmiki to załóż jakiś kanał tv. Tu jest grupa dyskusyjna i naprawdę aby polemizować z czym to trzeba się na coś powołać. Nie można się powołać na którąś tam sekundę filmiku bo się nie da. Jak zauważyłeś ja mam gdzieś oglądanie i słuchanie czegokolwiek. Nie jestem z kultury obrazkowej, ale pisanej. Jak chodzisz do gimnazjum i tylko obrazki się dla Ciebie liczą, to nie moja wina.

Data: 2011-12-05 16:15:59
Autor: Obserwator
[...]

to jest grupa ogolnie dostepna, jesli ci ci nie pasuje, to po prostu nie
otwieraj linkow i nie wypowiadaj sie na tematy o ktorych nie masz pojecia.

Zaloz sobie grupe na ktorej bedziesz wypisywal infantylne brednie i nadawal na
PiS, oszolomie:)

Data: 2011-12-05 17:29:25
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 17:15:

[...]

Park też jest ogólnie dostępny, czy to znaczy że można go dowolnie zasrywać? Jak Ciebie nazywają na grupie? Przypomnij. :-)

Data: 2011-12-05 16:44:15
Autor: Obserwator
Cenckiewicz i Woyciechowski o „asach
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Park też jest ogólnie dostępny, czy to znaczy że można go dowolnie zasrywać? Jak Ciebie nazywają na grupie? Przypomnij. :-)

chlopino siedzisz na tej grupie calymi dniami i piszesz nonsensy oderawane od argumentow merytorycznych,

Zobacz juz cie zaczyna bronic wyjatkowo durne trollisko, ktore pisze tu pod
roznymi nickami, byle uniemozliwic przekazanie rzetelnej informacji.

Ile i kto ci za to placi? nie wierze, ze tracisz tu czas za darmo.

A moze bronisz swojej rodzinki ktora moglaby ucierpiec na poznaniu przez
spoleczenstwo prawdy o sowieckiej WSI?

Data: 2011-12-05 17:49:12
Autor: Buba
Dnia Mon, 5 Dec 2011 16:44:15 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Kto tobie płaci majorze Władysławie K.?

--
Wysłany 2011-12-05 17:47:19.

Data: 2011-12-05 19:24:05
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 17:44:

[...]

Jedynym własnym zdaniem jaki czasami można od Ciebie usłyszeć, to to że bardzo Cie się coś podoba, albo nie. Zacznij prezentować w końcu własne zdanie. Aktualnie to traktujesz grupę jako zbiorowisko linków do filmików. To sprawia, że można mieć podejrzenia, że nie szanujesz czasu innych.
PiS nie podoba mi się min dlatego, że nie ma w nim demokracji. Dlatego tak myślę, że dopiero od odchodzących z niego można się dowiedzieć jakie stosunki w nim panują. Co do zapłaty? To cywilizacja pozaziemska z cywilizacji K-Pax płaci mi za każde słowo, żywymi K-Paksiankami. :-)

Data: 2011-12-05 18:43:46
Autor: Obserwator
Cenckiewicz i Woyciechowski o „asach
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Jedynym własnym zdaniem ...(ciach)

zauwaz, ze ten watek ktory zalozylem, dotyczy pewnego bardzo waznego tematu. Ty jak zwykle wolisz pisac na moj temat, zamiast na temat ktory podrzucilem do
dyskusji na temat POLITYKI, a nie mojej osoby.

Do twoich wypowiedzi ktorej celem jest zwekslowanie tematu, przylacza sie
ponownie wielonickowy troll, aby cie wesprzec w zwekslowaniu tego waznego tematu.

Uwazasz, ze te grupe czytaja i pisza na niej sami bezmozgowcy, ktorzy nie
potrafi zupelnie myslec?

Data: 2011-12-05 19:56:05
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 19:43:

[...]

Jakbym zaczął pisać w Twoim stylu to nie połapałbyś się gdzie jest zdanie innych, a gdzie zdanie moje.
Na grupie można przeczytać zdanie o Tobie. Czy myślisz, że ludziom przeszkadza, że jesteś za PiS-em? Mi absolutnie. Głosuj na kogo chcesz, słuchaj kogo chcesz, wierz w to co chcesz. Inna natomiast sprawa jest z tym, że z bieżącej polityki zapamiętujesz tylko to że: wszyscy przeciwni PiS to agenci, wszyscy chcący Ci coś powiedzieć z własnego zdania to są opłacani bo niemożliwym jest aby ktoś miał własne zdanie bez pieniędzy za to. Przeszukaj wątki gdzie ludzie zamieszczają skompresowane i udokumentowane Twoje wyzwiska. Czy tak wyobrażasz sobie dyskusję? Ja nie pomyliłem się w zdaniu, że: parki, lasy, jeziora i rzeki są dostępne dla wszystkich i za darmo. Ale ostatnie zamknięcie serwera grup na onecie, może być znakiem że gdzieś tam u informatyków wyrosło zdanie, że należy uciąć ten potok wyzwisk, skoro ludzie nie nauczyli się dyskutować. Oczywiście, na swoją obronę masz to że inni to wrażych rozwiedek ludzie, więc należy ich traktować z buta.

Data: 2011-12-06 10:33:44
Autor: bully300
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): > Jedynym własnym zdaniem ...(ciach)

[...]

Przykładem bezmózgowca jesteś ty kacapski filozofie. Twoje myślenie sprowadza
się do wykonywania poleceń razwietki z WSI.

Data: 2011-12-05 17:35:42
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jbiqnv$894$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przestań pajacować beduinie. Grupa jest dla wszystkich ale to nie oznacza, że taki pajac jak ty bedzie ją zaśmiecał swoimi urojeniami.

BomBel

Data: 2011-12-06 10:32:30
Autor: u2
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): > Chłopie. Jak chcesz puszczać filmiki to załóż jakiś kanał tv. Tu jest grupa > dyskusyjna i naprawdę aby polemizować z czym to trzeba się na coś powołać. Ni
> [...]

Zaloz sobie grupe na ktorej bedziesz wypisywal infantylne brednie i nadawal na

Twoja działalność na psp to OBSRYWANIE a nie dyskusja ty kacapski filozofie.

Data: 2011-12-06 10:31:25
Autor: u2
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): > A dlaczego bez nich? Ich służby wg przywołanego przez Ciebie autora? Ich. Byl
[...]

Co ty masz tu do powiedzenia kapusiu? Z tobą dyskutować? Ujadasz a nie
dyskutujesz!

Data: 2011-12-06 10:30:17
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): >  Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 > 15:46:

> W Niemczech po wojnie to był jakiś trybunał w Norymberdze, czy coś. I tam > oskarżycielami byli również Rosjanie. Dobra ta propozycja? :-)

teraz to powinno sie zrobic bez sowietow:)

No zrób! Potrafisz tylko pieprzyć farmazony na tema swoich urojeń.

Data: 2011-12-05 16:39:08
Autor: bolek

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbillv$aci$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ale były przede wszyskim procesy denazyfikacyjne.
I o tym tu mowa.

bolek

Data: 2011-12-05 16:56:46
Autor: Marek Czaplicki
bolek pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 16:39:

[...]

Przede wszystkim do procesu jaki by się odbył, czy miał odbyć musiałby zostać powołany prokurator czy prokuratorzy. Potem musiałby zostać ustanowiony odpowiedni sąd. Jedyny jaki mi się wydaje odpowiedni to Trybunał Sprawiedliwości w Hadze. A czy nasi politycy zgodziliby się uznać jego orzeczenia, skoro nie widać żeby bardzo przejmowali się orzeczeniami naszych, polskich sądów. Wydębienie od nich działania zgodnego z orzeczeniem sądu? Jak potrzeba to chowają się za immunitetem i oczywiście każde wykroczenie jakie dokonują to w związku z pełnieniem itd...Co miałby badać w procesie Trybunał? Czterdzieści lat historii?

Data: 2011-12-05 17:34:19
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbilfk$l1c$1inews.gazeta.pl...

[...]

Na co czekasz, osądź!

BomBel

Data: 2011-12-05 18:16:48
Autor: boukun
[...]

Zażydzony IPN...

boukun

Data: 2011-12-05 19:37:44
Autor: Klin
Użytkownik boukun napisał:

[...]

    A coś więcej to już wiemy!

Data: 2011-12-05 22:11:57
Autor: matusm
[...]

To az tyle lat od 1989r musieli czekac aby dojść do prawdy oczywistej,ze nadal,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-12-06 10:29:19
Autor: obserwator
 Obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Dowodem na to jest twoja działalność na psp.

--

Cenckiewicz i Woyciechowski o „asach" wywiadu w PRL i WSI:)