Cenckiewicz szefem IPN?

Data: 2010-05-20 09:58:01
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Cenckiewicz szefem IPN?
http://wiadomosci.onet.pl/2172665,11,wspolautor_sb_a_lech_walesa_szefem_ipn,item.html

""Rzeczpospolita": Sławomir Cenckiewicz - współautor głośnej książki "SB a Lech Wałęsa" - potwierdził gazecie, że zamierza zgłosić swoją kandydaturę w konkursie na szefa Instytutu Pamięci Narodowej.
Nie jest wykluczone, że historyk z Trójmiasta będzie jedynym kandydatem w konkursie rozpisanym przez obecne Kolegium IPN 20 kwietnia. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa w piątek. Do tej pory nie wpłynęła do Instytutu żadna aplikacja.

Jeśli nie zgłosi się nikt inny, jest wysoce prawdopodobne, że kolegium zakończy procedurę i przegłosuje kandydaturę Cenckiewicza przed wejściem w życie (27 maja) znowelizowanej ustawy o IPN, która zmienia sposób wyboru władz Instytutu."

Moim zdaniem - znakomita kandydatura!
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-20 01:08:48
Autor: Antenka
Cenckiewicz szefem IPN?
On 20 Maj, 09:58, Wasz Drogi Bronisław
<arcychrabia.bro...@komoroski.ze.wsi.ru> wrote:
[...]

Super kandydatura i jak najbardziej godna po zmarłym śp. prof. Januszu
Kurtyce! Powodzenia Panie Sławomirze! Modlę się, żeby Pan został
szefem IPN :-)

Antenka

Data: 2010-05-20 12:29:15
Autor: cirrus
Cenckiewicz szefem IPN?
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a63ab824-150a-4a90-8f46-68ebcb8dbb95m4g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

A do kogo się modlisz? Proponuje św. Walentego bo to patron chorych psychicznie.

--
stevep

Data: 2010-05-20 11:22:37
Autor: Antenka
Cenckiewicz szefem IPN?

A do kogo się modlisz? Proponuje św. Walentego bo to patron chorych
 psychicznie.<

Do twojego wujka, ty małpo włochata - do homo erectusa pekinensisa! A
teraz na drzewo orangutanie!

Antenka

Bez odbioru

Data: 2010-05-21 12:35:30
Autor: cirrus
Cenckiewicz szefem IPN?
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:441f0859-c221-45b4-af44-7bbf77ee9134z33g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

A mówisz to bezpośrednio po modlitwie?

--
stevep

Data: 2010-05-21 10:48:23
Autor: Antenka
Cenckiewicz szefem IPN?
A mówisz to bezpośrednio po modlitwie?<

Nie wciągaj mnie w małpie pogaduchy orangutanie!
Bez odbioru!

Antenka

Data: 2010-05-20 16:43:44
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Cenckiewicz szefem IPN?
Użytkownik... he he - cirrus raczył napisać:
A do kogo się modlisz? Proponuje św. Walentego bo to patron chorych
psychicznie.

Jesteś świetnie poinformowany. :-P

Data: 2010-05-20 17:32:49
Autor: cirrus
Cenckiewicz szefem IPN?
Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <arcychrabia.bronek@komoroski.ze.wsi.ru> napisał w wiadomości news:ht3hr0$ma$3news.onet.pl...
Użytkownik... he he - cirrus raczył napisać:
A do kogo się modlisz? Proponuje św. Walentego bo to patron chorych
psychicznie.
Jesteś świetnie poinformowany. :-P

To nie słyszałeś o chorobie św. Walentego?

--
stevep

Data: 2010-05-20 18:02:11
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Cenckiewicz szefem IPN?
[...]

Ty na pewno słyszałeś. he he he

Data: 2010-05-20 10:03:29
Autor: Piotr
Cenckiewicz szefem IPN?
Dnia Thu, 20 May 2010 09:58:01 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

Moim zdaniem - znakomita kandydatura!

Oby zdążyli.
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-20 01:10:45
Autor: zbig
Cenckiewicz szefem IPN?
On 20 Maj, 10:03, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 20 May 2010 09:58:01 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

> Moim zdaniem - znakomita kandydatura!

Oby zdążyli.
Przed czym?
I tak wyleci z hukiem. Tyle tylko, że trzeba będzie mu zapłacić
odprawę. Warto się bawić w takie podchody?

Data: 2010-05-20 10:13:12
Autor: Piotr
Cenckiewicz szefem IPN?
Dnia Thu, 20 May 2010 01:10:45 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Moim zdaniem - znakomita kandydatura!

Oby zdążyli.
Przed czym?
I tak wyleci z hukiem. Tyle tylko, że trzeba będzie mu zapłacić
odprawę. Warto się bawić w takie podchody?

?
A skąd wiesz, to dobry historyk. Może obiektywna platforma go zostawi, jako
bezpartyjnego fachowca?
Piotr

Data: 2010-05-20 01:16:36
Autor: zbig
Cenckiewicz szefem IPN?
On 20 Maj, 10:13, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> [...]

?
A skąd wiesz, to dobry historyk. Może obiektywna platforma go zostawi, jako
Może i jest dobrym historykiem, nie znam się na tym. Ale obiektywny to
on na pewno nie jest a w dodatku jest lefebrystą, czyli heretykiem.

Data: 2010-05-20 10:27:41
Autor: awe
Cenckiewicz szefem IPN?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9364da0a-55f3-44e6-88b0-15ee072f600da16g2000vbr.googlegroups.com...

> [...]

Może i jest dobrym historykiem, nie znam się na tym. Ale obiektywny to
on na pewno nie jest a w dodatku jest lefebrystą, czyli heretykiem.
-- -- -- -- -- -- -- -- -
zbig dlugo tak jeszcze bedziesz rznal durnia?
awe

Data: 2010-05-20 01:20:25
Autor: Antenka
Cenckiewicz szefem IPN?

> [...]

?
A skąd wiesz, to dobry historyk. Może obiektywna platforma go zostawi, jako

Piotrze to typowe UB-eckie myślenie zbiega. Przecież pełowskiej szajce
nie chodzi o fachowość, tylko wyłącznie o kolesiostwo, usłużność i
tuszowanie faktów. Marzy im się,  żeby opuścić na IPN kurtynę
milczenia.

Antenka

Antenka

Data: 2010-05-20 10:27:02
Autor: awe
Cenckiewicz szefem IPN?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:14e70f26-b4b7-486e-acf0-5d1d8e5481a9f13g2000vbm.googlegroups.com...

> [...]

nie chodzi o fachowość, tylko wyłącznie o kolesiostwo, usłużność i
tuszowanie faktów. Marzy im się,  żeby opuścić na IPN kurtynę

-- -- -- -- -- -
jak to chca ukryc te wszystkie godne upamietnienia kapowania, podjudzania, to cale zlodziejstwo i kurestwo? nie moze byc
awe

Data: 2010-05-20 11:10:31
Autor: WW
Cenckiewicz szefem IPN?
W dniu 2010-05-20 10:20, Antenka pisze:
Przecież pełowskiej szajce
nie chodzi o fachowość, tylko wyłącznie o kolesiostwo, usłużność i
tuszowanie faktĂłw.

Może zechciej sobie przypomnieć, jak nie tak dawno temu, w IV RP, Twój ukochany PiS jednej nocy zmienił uchwalę, pan prezydent podpisał ję błyskawicznie i wymienili kierownictwo TVP.
Czy wymienili na bezpartyjnych fachowcĂłw ?

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-05-20 12:19:35
Autor: Tomy M.
Cenckiewicz szefem IPN?
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4bf4fc90$0$17084$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak wytlumaczysz partyjność WSI24 i Polsatu?

Nie wydaje Ci sięże przeciwaga w postaci TVP
trochę równoważy agenturalną działaność
prywaciarskich stacji?

Tomy M.

Data: 2010-05-20 15:57:00
Autor: jadrys
Cenckiewicz szefem IPN?
W dniu 2010-05-20 12:19, Tomy M. pisze:
[...]

Tym że to są stacje prywatne i mogą nadawać co chcą. Natomiest TV publiczna nie powinna faworyzować żadnego ugrupowania, żadnej partii politycznej.

Data: 2010-05-21 19:40:19
Autor: the_foe
Cenckiewicz szefem IPN?
[...]

Ok, to mzoe abonament zostawic do placenia wylacznie zwolennikom PIS? Poza tym co jak co, ale POlsat zawsze jest populistycznie umiarkowanie antyrzadowy. Niezaleznie jaki to rzad. Soloz to biznesmen ktory ma w dupie opcje politycznie bezy wcina z kazdym. Raz sie wkurzyl tylko na rzad Millera, ale ktoby sie nie wkurzyl kiedy Rywin obiecywal Polsat jako bonus od SLD?

--
the_foe

Data: 2010-05-20 10:58:29
Autor: PaPi
Cenckiewicz szefem IPN?
A skąd wiesz, to dobry historyk. Może obiektywna platforma go zostawi

Ale o tym nie decyduje platforma czy jakas inna partia. Decyduja o tym naukowcy wybierajacy kandydatow do Rady IPN a nie PO, PiS, Lechujarek czy kto inny.
Tym sie rozni wybor szefa IPN wg. nowej ustawy od nadania partyjnego, ktore obowiazywalo zgodnie ze stara ustawa o IPNie.

Data: 2010-05-20 11:57:10
Autor: Piotr
Cenckiewicz szefem IPN?
Dnia Thu, 20 May 2010 10:58:29 +0200, PaPi napisał(a):

[...]

Ty to jesteś jajcarz, papi...
Piotr

Data: 2010-05-20 12:12:09
Autor: PaPi
Cenckiewicz szefem IPN?
[...]

Raczej nie. Ale w odroznieniu od PiSomozgich czytam prawo.
Przeczytaj nowelizacje ustawy o IPN.

Data: 2010-05-20 14:26:16
Autor: Piotr
Cenckiewicz szefem IPN?
Dnia Thu, 20 May 2010 12:12:09 +0200, PaPi napisał(a):

Ty to jesteś jajcarz, papi...

Raczej nie. Ale w odroznieniu od PiSomozgich czytam prawo.
Przeczytaj nowelizacje ustawy o IPN.

Ale po co? Żeby być taki niepełnosprawny jak ty? Papier jest cierpliwy
papusiu, i można tam sobie napisać choć co. Ale ile to bedzie miało
pokrycia w rzeczywistości, to jedynie miłościwie nam panujący Donek wie.
A może i on też nie...? To nie pierwsze "ciało", które z założenia miało
być apolityczne, jak na razie nic z tego nie wyszło. A po drugie skąd komu
przyszło do łba, że naukawce są apolityczne, albo twórce? Weźmy takiego
Wajdę, apolityczny? Przeciez kilka dni temu miał się posrać z
rozpolitykowania.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT Piotr

Data: 2010-05-20 15:00:43
Autor: PaPi
Cenckiewicz szefem IPN?
Ale po co? Żeby być taki niepełnosprawny jak ty? Papier jest cierpliwy
papusiu, i można tam sobie napisać choć co. Ale ile to bedzie miało
pokrycia w rzeczywistości,

Skoro tak, to po co PiS glosuje przeciwko ustawom zaproponowanym przez rade ministrow ?
Skoro tak, dlaczego Lech Kaczynski wetowal reforme sluzby zdrowia czy emerytalna ?
Przeciez papier wszystko zniesie a to i tak nie bedzie mialo pokrycia w rzeczywistosci.
Prawda ?

A może i on też nie...? To nie pierwsze "ciało", które z założenia miało
być apolityczne, jak na razie nic z tego nie wyszło.

Co na razie nie wyszlo ? Na razie IPNem rzadzi 11 osobowe Kolegium, do ktorego przedstawicieli wysuwali Prezydent oraz Sejm - czyli nie bylo nawet teoretycznie mowy o apolitycznosci takich wladz.
Stad wziela sie dzialalnosc IPNu jako przybudowki PiS.

> A po drugie skąd komu
przyszło do łba, że naukawce są apolityczne, albo twórce?

IPN to Instytut Pamieci Narodowej. Instytut, jak sama nazwa wskazuje powinien byc placowka naukowa.
To kto wg. Ciebie powinien wybierac wladze takiej jednostki jesli nie renomowane uczelnie ? Marynarka wojenna ? Straz pozarna ? A moze np. PKP ?

Weźmy takiego
Wajdę, apolityczny?

A to Wajda jest naukowcem ? Na jakiej uczelni wyklada ?

Data: 2010-05-21 19:35:12
Autor: the_foe
Cenckiewicz szefem IPN?
W dniu 2010-05-20 10:13, Piotr pisze:
[...]

najpierw musieliby za nim zaglosowac by moc go zostawic.

--
the_foe

Data: 2010-05-20 10:52:13
Autor: u2
Cenckiewicz szefem IPN?
W dniu 2010-05-20 10:10, zbig pisze:
Przed czym?
I tak wyleci z hukiem. Tyle tylko, że trzeba będzie mu zapłacić
odprawę. Warto się bawić w takie podchody?

Platformersi nie są aż tak pamiętliwi, jak wygrają to zostawią i szefa

Data: 2010-05-20 01:14:11
Autor: Antenka
Cenckiewicz szefem IPN?

Oby zdążyli.<

Piotrze, co sugerujesz? Mam nadzieję, że nic złego nie przytrafi  się
kandydatowi. Kolegium IPN ma ponad tydzień czasu, czyli teoretycznie
jest duża szansa zatwierdzenia kandydatury p. Cenckiewicza.

Antenka

Data: 2010-05-20 10:25:47
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Cenckiewicz szefem IPN?
Użytkownik... he he - Piotr raczył napisać:
Dnia Thu, 20 May 2010 09:58:01 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

Moim zdaniem - znakomita kandydatura!

Oby zdążyli.

Zdążą.

Data: 2010-05-20 01:45:11
Autor: Antenka
Cenckiewicz szefem IPN?
On 20 Maj, 10:25, Wasz Drogi Bronisław
<arcychrabia.bro...@komoroski.ze.wsi.ru> wrote:

> Oby zdążyli.

Zdążą.

Ufff

Antenka

Data: 2010-05-20 11:01:03
Autor: PaPi
Cenckiewicz szefem IPN?
Oby zdążyli.

Zdążą.

I co z tego ze zdaza ?
Ustawa zostala podpisana, wiec zgodnie z nia idzie sie kochac Kolegium oraz decyzje podjete przez nie - w tym przyjecie kandydatury szefa IPNu.
Skutek tej wojenki bedzie taki, ze nowy prezes dostanie odprawe.

Data: 2010-05-20 21:03:51
Autor: the_foe
Cenckiewicz szefem IPN?
W dniu 2010-05-20 11:01, PaPi pisze:
[...]

szefa IPN wybiera Sejm, i to 3/5 stanu. Kolegium przedstawia jedynie kandydature. Tak wiec pan C nawet nie powacha stoleczka.

--
the_foe

Data: 2010-05-21 09:35:15
Autor: PaPi
Cenckiewicz szefem IPN?
[...]

Racja. W jakim celu zatem to zamieszanie ?

Data: 2010-05-21 12:37:53
Autor: cirrus
Cenckiewicz szefem IPN?
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bf637b9$1news.home.net.pl...
[...]

W bardzo prostym, teraz Misja specjalna" przez najbliższe pół roku będzie miała sztandarowy temat uwalenie Cęckiewicza, bo upadek rządu Olszewskiego to juz odgrzewany kotlet sprzed 20 lat.

--
stevep

Data: 2010-05-21 16:44:45
Autor: cyc
Cenckiewicz szefem IPN?

[...]

To proste !.
PiS lansujacy tego mlodego , nawiedzonego magistra doskonale zdaje sobie sprawe z tego, ze nie ma szans ale dzialaniem tym chce osiagnac stan w ktorym bedzie mogl zarzucic PO "kolejny skok na kluczowe stanowiska " .
Taka prostacka socmanipulacja spoleczenstwem .

cyc

Data: 2010-05-21 19:34:43
Autor: the_foe
Cenckiewicz szefem IPN?
W dniu 2010-05-21 09:35, PaPi pisze:
[...]

to patriotyczne dzialanie typowe dla PIS, kiedys nazwane falandyzacja prawa. Chca by kandydat zostal wybrany za czasow starej ustawy, tak aby powstal klicz prawny po wejscu w zycie nowej ustawy. Bo bedzie pytanie, co z C.? PIS bedzie apelowal by przepytac na te okolicznosc TK. PO moze sie obawiac ze wybranie nowego szefa IPN bedzie mialo skaze prawna tak wiec moga sie ugiac i procedowac kondydature pana magistra. Tak czy siak PIS kupuje nieco czasu na wage zlota jesli chodzi o wybory.

--
the_foe

Data: 2010-05-20 12:56:24
Autor: Krzysztof
Cenckiewicz szefem IPN?

[...]

Ale boją sie o stolki, nastepni przyspawani.
Wybranie tego "historyka" na szefa IPN byloby gwozdziem do trumny tej instytucji.

K.

Data: 2010-05-20 21:05:51
Autor: the_foe
Cenckiewicz szefem IPN?
W dniu 2010-05-20 09:58, Wasz Drogi Bronisław pisze:
[...]

tak popierali w ciemno stara ustawe a nawet jej nie znaja. Szefa IPN nie wybiera kolegium IPN tylko Sejm. Kolegium jedynie podsyla kandydatow.

--
the_foe

Cenckiewicz szefem IPN?