Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO

Data: 2010-11-30 12:35:32
Autor: kamil
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:id2ff4$v55$1news.onet.pl...
"-No tak, na sniegu oczywiscie hamujemy pulsacyjnie, zeby zahowac kontrole nad autem!
-A co z ABS?
-Nooo, ja jestem najlepszym przykladem, ze autem bez ABS zahamuje szybciej niz autem z ABS, ale to jak panstwo wola polegac na tych nowoczesnych systemach, to uzywajcie ABS"

Dziekujemy za rade, wujku dobra rada!

A gdzie odpowiedz na pytanie jak hamowac z ABS? Nie ma! Bo po co!

Gosc chyba za duzo sie nasiedzial w aucie rajdowym, w którym bankowo nie ma ABS i zapomnial, ze wiekszosc aut na drogach ma jednak ABS i dawanie rad dla aut bez tego sytemu jest troche bez sensu, a moze tylko spowodowac szkody. No chyba, ze targetem TVP Info sa kierowcy rajdowek.

No to teraz czekamy, na porade pudziana "jesli trzy dresy chca ci ukrasc komorke, nie uciekaj tylko spusc im wpierdol".

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-30 13:44:03
Autor: Marcin N

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id2r2l$ls$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Z trzema może być kłopot, bo jeszcze niedawno przy drugim zrobiłyby mu się fioletowe plecy, a przy trzecim by zemdlał.
;)

Data: 2010-11-30 12:45:52
Autor: kamil
"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message news:id2rib$c2v$1news.onet.pl...

[...]

Pudzian to moze faktycznie niefortunnie dobrany przyklad, ale chodzi o zasade. :)

Pozdrawiam
Kamil

Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO