Data: 2010-11-30 23:50:40 | |
Autor: megrims | |
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO | |
W dniu 2010-11-30 10:17, neoniusz pisze:
"-No tak, na sniegu oczywiscie hamujemy pulsacyjnie, zeby zahowacSkromny gość. IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci sterowności, gdy awaryjnie hamujemy z całej siły wciskając pedał. Ale drogę hamowania wydłuża. |
|
Data: 2010-12-01 00:18:47 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO | |
W dniu 2010-11-30 23:50, megrims pisze:
W dniu 2010-11-30 10:17, neoniusz pisze: Dziś zieloniutki kierowca wsiada do miękkiego, rodzinnego kombi i ma drogę hamowania taką jaka jeszcze niedawno była osiągalna tylko w prawdziwych sportowych samochodach, przez kierowców którzy musieli posiadać spore umiejętności. |
|
Data: 2010-12-01 09:20:57 | |
Autor: Arek (G) | |
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO | |
W dniu 2010-12-01 00:18, Tomasz Pyra pisze:
W dniu 2010-11-30 23:50, megrims pisze: A koleś którego nie stać na rodzinne kombi, jeździ 20 letnim trupem od niemca, będzie twierdził, że to ostatni model bez ABS, a on za bardzo ceni sobie swoje bezpieczeństwo, aby zmienić na nowsze. A. |
|
Data: 2010-12-03 17:47:56 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO | |
Tue, 30 Nov 2010 23:50:40 +0100, w <id3v3s$t6e$1@usenet.news.interia.pl>,
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(-a): IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci Ach, to dlatego zabronili stosowania ABS w F1, bo kierowcy zbyt słabo hamowali i za szybko pokonywali zakręty? ;p. |
|
Data: 2010-12-03 18:06:49 | |
Autor: Arek (G) | |
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO | |
W dniu 2010-12-03 17:47, radekp@konto.pl pisze:
Tue, 30 Nov 2010 23:50:40 +0100, w<id3v3s$t6e$1@usenet.news.interia.pl>,Niestety kierowcy w F1 nie są tal dobrzy jak na pms. Więc nie ma co się dziwić. A. |
|
Data: 2010-12-03 18:19:02 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO | |
W dniu 2010-12-03 18:06, Arek (G) pisze:
W dniu 2010-12-03 17:47, radekp@konto.pl pisze: Zabroniono ABS, ESP, napędu 4x4, aktywnego zawieszenia itd. Niestety kierowcy w F1 nie są tal dobrzy jak na pms. Więc nie ma co się No pewnie - tutejsi mistrzowie nie mają równych... -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-12-06 13:51:25 | |
Autor: Arek (G) | |
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO | |
W dniu 2010-12-03 18:19, Artur Maśląg pisze:
IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci Celowo modyfikowali samochody i montowali systemy, które spowalniały ich kierowców. Dobrze, że weszły odpowiednie regulacje, które zakazały tych nieludzkich praktyk;) Niestety kierowcy w F1 nie są tal dobrzy jak na pms. Więc nie ma co się Niejaki Karolek napisał: "...nie wiem skad ta mania ze F1 to krolowa sportow motorowych i ze ich kierowcy to jacys bogowie... sorry, nie lubie F1, umiejetnosci to oni maja niewiele wieksze od dzieci grajacych na PS... " Dość świeża wypowiedź;) A. |
|
Data: 2010-12-06 14:00:07 | |
Autor: Karolek | |
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO | |
W dniu 2010-12-06 13:51, Arek (G) pisze:
Niejaki Karolek napisał: Zapomniales kontekstu, ale co tu od malego frustrata wymagac. Zglosiles sie juz do NASA po te 1,5 mln? -- Karolek |
|
Data: 2010-12-06 14:25:21 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO | |
W dniu 2010-12-06 13:51, Arek (G) pisze:
W dniu 2010-12-03 18:19, Artur Maśląg pisze: Coś w tym rodzaju. Turbosprężarek też nie ma, zakazano budowy nadwozi wykorzystujących efekt Bernoulliego podobnie (choć kombinują jak mogą gdzie się tylko da). To z całą pewnością też spowolniało te samochody... ;) Niestety kierowcy w F1 nie są tal dobrzy jak na pms. Więc nie ma co się Dobre :) W sumie to nie pierwsza, nie ostatnia w podobnym stylu itd. |