Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO

Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO

Data: 2010-11-30 23:50:40
Autor: megrims
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
W dniu 2010-11-30 10:17, neoniusz pisze:
"-No tak, na sniegu oczywiscie hamujemy pulsacyjnie, zeby zahowac
kontrole nad autem!
-A co z ABS?
-Nooo, ja jestem najlepszym przykladem, ze autem bez ABS zahamuje
szybciej niz autem z ABS, ale to jak panstwo wola polegac na tych
nowoczesnych systemach, to uzywajcie ABS"
Skromny gość.

IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci
sterowności, gdy awaryjnie hamujemy z całej siły wciskając
pedał. Ale drogę hamowania wydłuża.

Data: 2010-12-01 00:18:47
Autor: Tomasz Pyra
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
W dniu 2010-11-30 23:50, megrims pisze:
W dniu 2010-11-30 10:17, neoniusz pisze:
"-No tak, na sniegu oczywiscie hamujemy pulsacyjnie, zeby zahowac
kontrole nad autem!
-A co z ABS?
-Nooo, ja jestem najlepszym przykladem, ze autem bez ABS zahamuje
szybciej niz autem z ABS, ale to jak panstwo wola polegac na tych
nowoczesnych systemach, to uzywajcie ABS"
Skromny gość.

IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci
sterowności, gdy awaryjnie hamujemy z całej siły wciskając
pedał. Ale drogę hamowania wydłuża.

Dziś zieloniutki kierowca wsiada do miękkiego, rodzinnego kombi i ma drogę hamowania taką jaka jeszcze niedawno była osiągalna tylko w prawdziwych sportowych samochodach, przez kierowców którzy musieli posiadać spore umiejętności.

Data: 2010-12-01 09:20:57
Autor: Arek (G)
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
W dniu 2010-12-01 00:18, Tomasz Pyra pisze:
W dniu 2010-11-30 23:50, megrims pisze:
W dniu 2010-11-30 10:17, neoniusz pisze:
"-No tak, na sniegu oczywiscie hamujemy pulsacyjnie, zeby zahowac
kontrole nad autem!
-A co z ABS?
-Nooo, ja jestem najlepszym przykladem, ze autem bez ABS zahamuje
szybciej niz autem z ABS, ale to jak panstwo wola polegac na tych
nowoczesnych systemach, to uzywajcie ABS"
Skromny gość.

IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci
sterowności, gdy awaryjnie hamujemy z całej siły wciskając
pedał. Ale drogę hamowania wydłuża.

Dziś zieloniutki kierowca wsiada do miękkiego, rodzinnego kombi i ma
drogę hamowania taką jaka jeszcze niedawno była osiągalna tylko w
prawdziwych sportowych samochodach, przez kierowców którzy musieli
posiadać spore umiejętności.

A koleś którego nie stać na rodzinne kombi, jeździ 20 letnim trupem od niemca, będzie twierdził, że to ostatni model bez ABS, a on za bardzo ceni sobie swoje bezpieczeństwo, aby zmienić na nowsze.

A.

Data: 2010-12-03 17:47:56
Autor: radekp@konto.pl
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Tue, 30 Nov 2010 23:50:40 +0100, w <id3v3s$t6e$1@usenet.news.interia.pl>,
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(-a):

IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci
sterowności, gdy awaryjnie hamujemy z całej siły wciskając
pedał. Ale drogę hamowania wydłuża.

Ach, to dlatego zabronili stosowania ABS w F1, bo kierowcy zbyt słabo hamowali
i za szybko pokonywali zakręty? ;p.

Data: 2010-12-03 18:06:49
Autor: Arek (G)
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
W dniu 2010-12-03 17:47, radekp@konto.pl pisze:
Tue, 30 Nov 2010 23:50:40 +0100, w<id3v3s$t6e$1@usenet.news.interia.pl>,
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(-a):

IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci
sterowności, gdy awaryjnie hamujemy z całej siły wciskając
pedał. Ale drogę hamowania wydłuża.

Ach, to dlatego zabronili stosowania ABS w F1, bo kierowcy zbyt słabo hamowali
i za szybko pokonywali zakręty? ;p.

Niestety kierowcy w F1 nie są tal dobrzy jak na pms. Więc nie ma co się dziwić.

A.

Data: 2010-12-03 18:19:02
Autor: Artur Maśląg
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
W dniu 2010-12-03 18:06, Arek (G) pisze:
W dniu 2010-12-03 17:47, radekp@konto.pl pisze:
Tue, 30 Nov 2010 23:50:40 +0100, w<id3v3s$t6e$1@usenet.news.interia.pl>,
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(-a):

IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci
sterowności, gdy awaryjnie hamujemy z całej siły wciskając
pedał. Ale drogę hamowania wydłuża.

Ach, to dlatego zabronili stosowania ABS w F1, bo kierowcy zbyt słabo
hamowali
i za szybko pokonywali zakręty? ;p.

Zabroniono ABS, ESP, napędu 4x4, aktywnego zawieszenia itd.

Niestety kierowcy w F1 nie są tal dobrzy jak na pms. Więc nie ma co się
dziwić.

No pewnie - tutejsi mistrzowie nie mają równych...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-06 13:51:25
Autor: Arek (G)
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
W dniu 2010-12-03 18:19, Artur Maśląg pisze:

IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci
sterowności, gdy awaryjnie hamujemy z całej siły wciskając
pedał. Ale drogę hamowania wydłuża.

Ach, to dlatego zabronili stosowania ABS w F1, bo kierowcy zbyt słabo
hamowali
i za szybko pokonywali zakręty? ;p.

Zabroniono ABS, ESP, napędu 4x4, aktywnego zawieszenia itd.

Celowo modyfikowali samochody i montowali systemy, które spowalniały ich kierowców. Dobrze, że weszły odpowiednie regulacje, które zakazały tych nieludzkich praktyk;)

Niestety kierowcy w F1 nie są tal dobrzy jak na pms. Więc nie ma co się
dziwić.

No pewnie - tutejsi mistrzowie nie mają równych...

Niejaki Karolek napisał:
"...nie wiem skad ta mania ze F1 to krolowa sportow motorowych i ze ich kierowcy to jacys bogowie... sorry, nie lubie F1, umiejetnosci to oni maja niewiele wieksze od dzieci grajacych na PS... "

Dość świeża wypowiedź;)

A.

Data: 2010-12-06 14:00:07
Autor: Karolek
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
W dniu 2010-12-06 13:51, Arek (G) pisze:

Niejaki Karolek napisał:
"...nie wiem skad ta mania ze F1 to krolowa sportow motorowych i ze ich
kierowcy to jacys bogowie... sorry, nie lubie F1, umiejetnosci to oni
maja niewiele wieksze od dzieci grajacych na PS... "

Dość świeża wypowiedź;)


Zapomniales kontekstu, ale co tu od malego frustrata wymagac.
Zglosiles sie juz do NASA po te 1,5 mln?



--
Karolek

Data: 2010-12-06 14:25:21
Autor: Artur Maśląg
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
W dniu 2010-12-06 13:51, Arek (G) pisze:
W dniu 2010-12-03 18:19, Artur Maśląg pisze:

IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci
sterowności, gdy awaryjnie hamujemy z całej siły wciskając
pedał. Ale drogę hamowania wydłuża.

Ach, to dlatego zabronili stosowania ABS w F1, bo kierowcy zbyt słabo
hamowali
i za szybko pokonywali zakręty? ;p.

Zabroniono ABS, ESP, napędu 4x4, aktywnego zawieszenia itd.

Celowo modyfikowali samochody i montowali systemy, które spowalniały ich
kierowców. Dobrze, że weszły odpowiednie regulacje, które zakazały tych
nieludzkich praktyk;)

Coś w tym rodzaju. Turbosprężarek też nie ma, zakazano budowy nadwozi
wykorzystujących efekt Bernoulliego podobnie (choć kombinują jak mogą
gdzie się tylko da). To z całą pewnością też spowolniało te
samochody... ;)

Niestety kierowcy w F1 nie są tal dobrzy jak na pms. Więc nie ma co się
dziwić.

No pewnie - tutejsi mistrzowie nie mają równych...

Niejaki Karolek napisał:
"...nie wiem skad ta mania ze F1 to krolowa sportow motorowych i ze ich
kierowcy to jacys bogowie... sorry, nie lubie F1, umiejetnosci to oni
maja niewiele wieksze od dzieci grajacych na PS... "

Dość świeża wypowiedź;)

Dobre :) W sumie to nie pierwsza, nie ostatnia w podobnym stylu itd.

Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona