Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO

Data: 2010-12-01 00:21:15
Autor: Olleo
Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Gosc chyba za duzo sie nasiedzial w aucie rajdowym, w kt rym bankowo nie
ma ABS i zapomnial, ze wiekszosc aut na drogach ma jednak ABS i dawanie
rad dla aut bez tego sytemu jest troche bez sensu, a moze tylko
spowodowac szkody. No chyba, ze targetem TVP Info sa kierowcy rajdowek.

Sorry, ale co za debil pyta kierowce rajdowego, jak bezpiecznie
jezdzic w warunkach drog publicznych?? On ma zapierdalac na rajdzie i
na tym sie znac ;)
--
Olleo

Data: 2010-12-01 09:32:10
Autor: MarcinJM
W dniu 2010-12-01 09:21, Olleo pisze:
[...]

Tylko, ze zeby zapierdalac trzeba miec nieco wieksze umiejetnosci od przecietnego kierowcy.
Wiem, wiem "gdybym ja mial takie WRC/bolid F1, to dopiero bym pokazal", owszem pokazalby jak nie jest w stanie ruszyc z miejsca, ze nie wspomne o przelaczaniu biegow i hamowaniu. Pokonywanie zakretow w sensownym czasie litosciwie pomine.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO