Cenoty - które najciekawsze

Data: 2010-03-05 15:54:05
Autor: zielgamk
Cenoty - które najciekawsze
Witam
Ponieważ nie byłem, a zamierzam się wybrać proszę tych co byli i wiedzą o podpowiedź. Które Cenoty dostepne z Playa del Carmen są godne polecenia do nurkowan rekreacyjnych oczywiście. Wiele dobrego słyszałem o Angelita, co jeszcze warto, tak na 100%
Pozdrawiam
Grzegorz

Data: 2010-03-05 17:59:19
Autor: Jacek Śliwicki
Cenoty - które najciekawsze

Wiele dobrego słyszałem o Angelita, co
jeszcze warto, tak na 100%

W bazie wszystko Ci powiedzą . Mnie osobiście Angelita nie rzuciła na kolana ..

O wiele ciekawsze , moim zdaniem , są cenoty w formie jaskiń z powietrznymi syfonami i formacjami naciekowymi . Np. Grand Cenote - to jest to co tygrysy lubią najbardziej ....

pozdrawiam

Jacek Śliwicki

Data: 2010-03-05 09:38:56
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
Cenoty - które najciekawsze
Angelita to kupa - dosłownie.

Wielka dziura z kupą śmieci na środku i siarkowodorem między 22 a 25
metrów - nic ciekawego.

Godne polecania są TajMaHal, Dream Gate, Dos Ojos, Grand Cente i
praktycznie wszystkie inne. Każda ma ciekawe i różne od pozostałych
ukształtowanie i jaskinie odchodzące w bok.

Jedynie właśnie Agelita nie ma odnóg - po prostu wielka dziura z kupą
śmieci ;-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Piotr Dusza "Duch"
Expedition Trimix Instructor
PHONE: +48 695 656 906
GG: 3254570
SKYPE: piotr.dusza
http://www.frogmen.pl

.

Data: 2010-03-07 19:27:51
Autor: emski
Cenoty - które najciekawsze
On Mar 5, 11:38 am, "Duch [www.frogmen.pl]" <piotr.du...@gmail.com>
wrote:
> [...]

> syfonami i formacjami naciekowymi . Np. Grand Cenote - to jest to co tygrysy

w sumie kazda jest warta zobaczenia a cala radocha polega na tym z
jakim dive shop idziesz na Cenotes i z jakim dive master , bo jak
trafisz na dive master ktory ma np impreze po poludniu w miescie to
cie tak przegoni ze jedyne co bedziesz pamietal to znoszenie klamotow
do tych dziur i wynoszenie na gore a pozatym pociagi pod woda a wiec
kiedy tam bedziesz o jakiej porze roku Ja np jak mam Cenotes w planie
to wybieram sie tam w Styczniu Lutym troche spokojniej a poniewaz
robie zdjecia to z rozmawiam przed nurkowaniem z dive master o moim
czasie pod woda i uprzdzam z bede plywal wolno i zatrzymywal sie ale
to moze dlatego ze od lat plywam z tym samym dive shop w Playa :-))

Data: 2010-03-17 12:01:32
Autor: Lukas
Cenoty - które najciekawsze

Użytkownik "emski" <markosky@gmail.com> napisał w wiadomości news:7647d851-a9c1-452c-8443-c49f1644663aq16g2000yqq.googlegroups.com...
[...]

Kolega to juz chyba strasznie dlugo jest Amerykan ? tak ze 3 years? Ja pamietam jak ja byl w United States to tam byli tacy ludzie co tak mowili - tez rozmawiali z Dive Master i nurkowali z Dive Shop. Byl taki Jerry u nas na construction - dobry carpenter byl i on byl tez Dive master. Ale u nas w Polska to jeszcze nie ma tak cywilizacja - u nas sie mowi Nurkomistrz. Ja wiem bo ja tez jestem Dive Master i probowalem tu nauczyc tych people jak mowic ale oni ciagle do mnie tylko o automatach i dzaketach zamiast reg i BCD. Taka kraj dzika jeszcze. Savage people normalnie.

Data: 2010-03-21 11:15:24
Autor: Slawek Packo
Cenoty - które najciekawsze
W dniu 10-03-05 15:54, zielgamk@gmail.com pisze:
[...]

Według mnie, a myślę że widziałem większość jaskin na Yucatanie udostępnionych do nurkowania cavernowego, najładniejszą i najdłuższą strefę cavern ma Pet Cemetery. Filmik z tej cenoty można zobaczyć tu: http://vimeo.com/10306409 lub np tu; http://www.rebreatherworld.com/slawek-packo-video-productions/32414-cenote-pet-cemetery-video.html
Początek i koniec filmiku to właśnie strefa cavern. Reszta to cave.
pozdrawiam
Sławek Paćko

Data: 2010-03-23 13:45:54
Autor: marek rokowski
Cenoty - które najciekawsze
neispotkałem cenota który by mi się nie podobał albo czyms mnie nie zaskoczył
zresztą wystarczy zanurkować w tym samym cenocie o różnych porach a i tak szczeęka Ci opdanie jak szable słońca zaczna rozcinać komnaty...

ech... muszę to powtórzyć...

:)

Marek rokowski
www.zanurkuj.com