Centernet - mapa zasięgu?

Data: 2009-06-30 16:21:19
Autor: Tomaszek
Centernet - mapa zasięgu?
Tak sobie oglądam stronę Centernetu i nie mogę się doszukać mapy zasięgu sieci? Skoro jest już na rynku komercyjna oferta to chyba mogliby udostępnić informację o zasięgu? Z tego co wiem to nie jest operator MVMNO tylko infrastrukturalny
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-06-30 17:13:45
Autor: r.
Centernet - mapa zasięgu?
Tomaszek pisze:
[...]

Zasięg masz w całej PL dzięki roamingowi z bodajże PTC.

pozdrawiam
r.

Data: 2009-06-30 17:25:38
Autor: Tomaszek
Centernet - mapa zasięgu?
r. pisze:
Zasięg masz w całej PL dzięki roamingowi z bodajże PTC.

Acha, to tak jak play z plusem;) A mają w jakimś mieście swoje stacje bazowe? Przeglądałem mapę BTS-ów i np. w Warszawie nie ma żadnej stacji BTS

Data: 2009-06-30 17:49:07
Autor: osiek
Centernet - mapa zasięgu?
Tomaszek pisze:
r. pisze:
Zasięg masz w całej PL dzięki roamingowi z bodajże PTC.

Acha, to tak jak play z plusem;) A mają w jakimś mieście swoje stacje bazowe?

tak, w Toruniu chyba 3

Data: 2009-06-30 19:13:21
Autor: Leszek Zur
Centernet - mapa zasięgu?
osiek pisze:
tak, w Toruniu chyba 3

http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/53.01100470173107,18.618392944335934/z/12
W filtrze sieci po lewej wybierasz CenterNet i widzisz wszystkie 3 pozwolenia. Pamiętaj, że to jest mapa pozwoleń wydanych przez UKE a nie działających btsów.

Leszek

Centernet - mapa zasięgu?