Centra futura czy bosch s4?

Data: 2014-04-17 15:02:25
Autor: Irokez
Centra futura czy bosch s4?
W dniu 2014-04-16 21:28, ToMasz pisze:
witam

Oglądam ceny akumulatorów i jestem w lekkim szoku. dlaczego centra futura kosztuje tyle samo co bosch s4? Czy niemcy zeszli na psy, czy centra osiągnęła kosmiczną jakość?
Czy może ktoś poleci jakiś akumulator ok 70 ah? W markecie wolałbym nie kupować.

Miałem Fiuturę, dziękuję, więcej nie chcę.
Varta Silver jeździ od 3 lat i jest OK.

--
Irokez

Data: 2014-04-17 19:30:43
Autor: Uncle Pete
Centra futura czy bosch s4?
Miałem Fiuturę, dziękuję, więcej nie chcę.

Dobrze, że moja o tym nie wie - właśnie skończyła 6 lat :)

Varta Silver jeździ od 3 lat i jest OK.

Chyba trochę za wcześnie na werdykt...

Piotr

Data: 2014-04-17 22:09:15
Autor: Irokez
Centra futura czy bosch s4?
W dniu 2014-04-17 19:30, Uncle Pete pisze:

Varta Silver jeździ od 3 lat i jest OK.

Chyba trochę za wcześnie na werdykt...

etam, Fiutura zdechła po miesiącu a 7 letnia Varta Silver 42Ah zdaje się kręciła dalej bez problemu pięciogarowym dieslem 2.4JTD zimą.
Pożyczyłem ją na ponad miesiąc rozpatrywania reklamacji, jego mać, bo wmawiali mi że ja zepsułem Fiuturę i na wylot mi jeszcze przemierzali prądy ładowania, rozruchu itp w Alfie. Nie, nigdy więcej... Dlatego do aktualnego auta też Varta.

Pozdro.

--
Irokez

Data: 2014-04-19 14:25:02
Autor: lublex
Centra futura czy bosch s4?
Użytkownik "Uncle Pete" <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> napisał w wiadomości news:lip33n$qgm$1news.task.gda.pl...
Miałem Fiuturę, dziękuję, więcej nie chcę.
Dobrze, że moja o tym nie wie - właśnie skończyła 6 lat :)
Varta Silver jeździ od 3 lat i jest OK.
Chyba trochę za wcześnie na werdykt...
Piotr

Coś Ci powiem (napiszę). Kupiłem za 340 zł oryginalnego oplowskiego akkumulatora. Cieszyłem się bo taki fajny, niezawodny, i... padł płynnie po trzech latach (gwarancja 2 lata). Co się na wkur...wiałem przez ostatni rok, to moje. Strach było gdzieś dalej pojechać. Kupiłem Varte Silver prawie trzy lata temu za 135 zł. Zapomniałem co to to akkumulator, nie boję się wyjechać dalej, a jak padnie nawet jutro, to też kupię najtańszy.

pozdr
lublex

Centra futura czy bosch s4?