"Centrale antyewangelizacyjne" czyli ojciec w kanale

Data: 2020-05-10 11:31:27
Autor: Runt
"Centrale antyewangelizacyjne" czyli ojciec w kanale
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,25933314,o-rydzyk-o-obostrzeniach-w-kosciolach-zrobili-wprost-panike.html#s=BoxMMt1

"Redemptorysta o. Tadeusz Rydzyk skrytykował na antenie Radia Maryja obostrzenia dotyczące liczby osób mogących przebywać w Kościołach. - Rozumiem, że trzeba zachować pewne przepisy higieniczne i zdrowie jest ważne, ale dla nas - chrześcijan, katolików - jest ważniejsze zdrowie ducha. My mamy życie wieczne - przekonywał."

"Dla mnie, dla mojej wiary było to nie do przyjęcia, że zamykali kościoły. Sklepów nie zamykali, ale kościół zamknęli, nawet w ciągu dnia nie można było wejść. Musimy to przemyśleć, zobaczyć, gdzie daliśmy się wpuścić w kanał, za przeproszeniem, zła."

Czyżby posucha tacowa? ;-)))

--
Runt

"Centrale antyewangelizacyjne" czyli ojciec w kanale