Centralny Dworzec Kolejowy

Data: 2017-03-21 07:57:58
Autor: Pajdak
Centralny Dworzec Kolejowy
http://tinyurl.com/lfcrb7z

Razem z Centralnym Portem Lotniczym, którego budowę forsuje rząd Beaty
Szydło, powinien też powstać Centralny Dworzec Kolejowy. Tak chce Jarosław
Gowin, wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego."

Przecież już jest! Centralny Peron Kolejowy! We Włoszczowej.

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/koniec-peronu-gosiewskiego/eq3n1h2

Kto mam jeszcze jakieś pomysły na budowe "centralnych" pomników potęgi i
chwały PiS?

--
Lepudruk

Data: 2017-03-21 10:49:06
Autor: 27:1

Użytkownik "Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:oaqiuf$1bkc$7gioia.aioe.org...
[...]

Komitet Centralny PiS. Oczywiście na Krakowskim Przedmieściu!

CL

Centralny Dworzec Kolejowy