Centralny szlak rowerowy Roztocza

Data: 2010-06-05 00:59:29
Autor: pbjs
Centralny szlak rowerowy Roztocza
Witam,

Wybieram się pod koniec czerwca w ten rejon, odcinek Hrebenne-Nałęczów. Ktoś może może jechał tym szlakiem, ma jakieś doświadczenie i może podzielić się uwagami?

Pozdrawiam,
pbjs

Data: 2010-06-05 10:28:55
Autor: oni
W dniu 05.06.2010 00:59, pbjs pisze:
[...]

Jechałem kilka razy z Szastarki do Zwierzyńca, czy nawet do Suśca.
Z tego co pamiętam, szlak niezbyt rewelacyjnie oznaczony.
Najładniejszy kawałek (w Twoim kierunku) Hosznia Ordynacka-Otrocz.
Raz nawet starałem się trzymać ściśle szlaku rowerowego.
Wniosek jest taki, że nie warto było tego robić.
Jeśli będziesz jechał bez sakw, warto robić sobie skróty niebieskim
pieszym, który często jest poprowadzony tą samą drogą albo niedaleko obok.
Np dosyć trudny ale rewelacyjny widokowo kawałek Zwierzyniec-Radecznica
albo nawet Hosznia.
Tu masz ślad z niebieskiego pieszego.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=lpjxuzblivlfnsip

--
TR

Data: 2010-06-05 22:15:11
Autor: PAWEŁ[LUB]
oni pisze:

[...]

potwierdzam rowerowy jest w większej części nudny, lepiej wybrać szlaki piesze bądź inne drogi, ścieżki
fotki z TR 2k7 glownie szlak rowerowy Kraśnik - Susiec + Rebizanty http://www.bikepacking.pl/fotki/transroztocze2007/index.php
fotki z TR 2k8 tez rowerowy dojechaliśmy do Zwierzyńca
http://www.bikepacking.pl/fotki/transroztocze2008/index.php
fotki z TR 2k9 Kraśnik - Rebizanty , tu już więcej terenu i jak najmniej szlaku rowerowego
http://www.bikepacking.pl/fotki/transroztocze2009/index.php

Data: 2010-06-07 00:02:46
Autor: pbjs
Centralny szlak rowerowy Roztocza
Witam ponownie,

A tym niebieskim rower crossowy z sakwami przejedzie?

pbjs

Data: 2010-06-07 09:17:10
Autor: PAWEŁ[LUB]
pbjs pisze:
Witam ponownie,

A tym niebieskim rower crossowy z sakwami przejedzie?

pbjs
myślę że tak, choć szlak może być miejscami mocno błotnisty jak popada, rowerowy w dużej mierze prowadzi drogami asfaltowymi i jak jechałem nim pierwszy raz to aż ciągnelo w las :)

Data: 2010-06-07 12:32:39
Autor: Rafał Wawrzycki
Dnia 07 cze 2010 w liście [news:4c0c1b08$1news.home.net.pl] pbjs [pbjsNOSPAM@wp.pl] napisał(a):

A tym niebieskim rower crossowy z sakwami przejedzie?

Właśnie z panną wróciliśmy z Roztocza (pięć dni, niestety większość deszczowych) i jedna rada: jeżeli chcesz zobaczyć najciekawsze rejony Roztocza, czyli wąwozy (Piekiełko rządzi!), to nie jedź tam jak jest mokro - są praktycznie nieprzejezdne. Generalnie ciężko jeździ się z sakwami po Roztoczu poza asfaltami jak jest mokro. Ale okolice polecam jak najbardziej!

Niedługo wrzucę tutaj fotki + trasę, ale to za parę dni...

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

Sprzedam rowerowy szpej podróżniczy: http://tiny.pl/hxqkl

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-06-07 21:15:21
Autor: mari
W dniu 2010-06-05 00:59, pbjs pisze:

Wybieram się pod koniec czerwca w ten rejon, odcinek Hrebenne-Nałęczów.
Ktoś może może jechał tym szlakiem, ma jakieś doświadczenie i może
podzielić się uwagami?

Ja również dołączę się do polecających Roztocze, choć niekoniecznie szlakami. We wrześniu `09 wybraliśmy się tam z Lubą z sakawami zakładając, że pojeździmy po szlakach rowerowych. Szybko z tego zrezygnowaliśmy (szlaki dziwnie prowadzone, kiepska nawierzchnia)i koniec końców nasza wyprawa wyglądała tak:
http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid=6A5B7358BA363927EEE6D84126D110D8?fileId=dwymuudgognsnowk

mari

Centralny szlak rowerowy Roztocza