Centralny zamek i mróz

Data: 2010-02-07 21:17:36
Autor: Krzysztof 45
Centralny zamek i mróz
Rosomak napisał(a):
Jak temu zaradzić? Nie wnikałem głębiej w przyczynę problemu, ale podejrzewam akumulator.
Tak ciężko sprawdzić napięcie rano i dysponować chociaż tą
wiedzą?
(stary nie wykazywał żadnych niepokojących objawów, ale
był już wiekowy, więc go wymieniłem). Przypadek?
ROTFL
Ja rozumie zmienić auto, jeździ ale stare, zmienić stary
sprawny rower, żony też zmieniają, jare ale stare, ale
akumulator zmieniać jak jest sprawny i trzyma napięcie? Tego
jeszcze nie słyszałem.
--
Krzysiek

Data: 2010-02-09 21:39:32
Autor: Rosomak
Centralny zamek i mróz
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości:
[...]

Są ludzie i ludzie. Ja na ten przykład nie mam zamiaru być uziemionym przez nagle padnięty akumulator na jakimś zadupiu 300 km od domu. Jeśli lubisz tego typu emocje, droga wolna.

--
Rosomak

Data: 2010-02-09 22:05:59
Autor: Krzysztof 45
Centralny zamek i mróz
Rosomak napisał(a):
Są ludzie i ludzie. Ja na ten przykład nie mam zamiaru
być uziemionym przez nagle padnięty akumulator na jakimś
zadupiu 300 km od domu. Jeśli lubisz tego typu emocje,
droga wolna.
Wiele rzeczy w aucie potrafi paść z w jednej chwili i
unieruchomić auto. Akumulatora do nich nie zaliczam.
Z resztą nie ma znaczenia czy akumulator nowy czy stary, jak
o nie go nie dbasz i źle karmisz, to i nowy odmówi
posłuszeństwa i Cię uziemi.
--
Krzysiek

Data: 2010-02-10 00:09:37
Autor: Bydlę
Centralny zamek i mróz
Rosomak wrote:
> Ja na ten przykład nie mam zamiaru być uziemionym przez
> nagle padnięty akumulator na jakimś zadupiu 300 km od domu.

Ile zazwyczaj  dajesz akumulatorom czasu?

--
Bydlę

Data: 2010-02-10 20:39:03
Autor: Rosomak
Centralny zamek i mróz
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości:
> Ja na ten przykład nie mam zamiaru być uziemionym przez
> nagle padnięty akumulator na jakimś zadupiu 300 km od domu.
Ile zazwyczaj  dajesz akumulatorom czasu?

Ten, który wymieniłem był od nowości, czyli miał już 9-10 lat. Raczej niemało.

--
Rosomak

Centralny zamek i mróz