Centralny zamek i mróz

Data: 2010-02-08 10:11:16
Autor: elmer radi radisson
Centralny zamek i mróz
On 2010-02-07 20:50, Rosomak wrote:

Ford Focus, rocznik 2000. Pojawił mi się tej zimy po raz pierwszy problem z
centralnym zamkiem. Przy temperaturze poniżej zera pomiędzy przekręceniem
kluczyka w zamku a otwarciem pozostałych drzwi (nie mam centralnego
uruchamianego z pilota) mija pewien czas. Czasem kilka sekund, czasem pół
minuty, przy największych mrozach było to kilka minut.

Moze zamarzaja ciegla i odpuszczaja z jakiegos wzgledu, np. silowniki
od zamkow ponawiaja probe otwarcia do skutku i chwile im to zajmuje.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-02-09 21:41:10
Autor: Rosomak
Centralny zamek i mróz
Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał w wiadomości:
Moze zamarzaja ciegla i odpuszczaja z jakiegos wzgledu, np. silowniki
od zamkow ponawiaja probe otwarcia do skutku i chwile im to zajmuje.

Brzmi sensownie.

--
Rosomak

Centralny zamek i mróz