Centralny zamek itp - problem

Data: 2013-02-19 11:01:44
Autor: Karolczak
Centralny zamek itp - problem
Witam
Chyba padł mi akumulator, centralny otwiera tylko drzwi kierowcy, samochodu nie da sie odpalić. Chciałem podładować akumulator ale maska się nie otwiera. Co w takiej sytuacji robić ??
Samochod stał 4 dni w garażu, wcześniej nic nie wskazywało na rozładowanie akumulatora.

Data: 2013-02-19 10:11:56
Autor: AZ
On 2013-02-19, Karolczak <karo-czaka@gmail.com> wrote:

[...]

A co to za samochod? Bez tej wiedzy mozna Ci jedynie polecic podlaczenie
prostownika do gniazda zapalniczki o ile jest zasilane bezposrednio.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-02-19 11:13:33
Autor: szufela
[...]

Odpalic na "pycha" :)

sz.

Data: 2013-02-19 11:30:22
Autor: Karolczak
Centralny zamek itp - problem
Audi A4 B5

Data: 2013-02-19 12:31:24
Autor: Robson
Centralny zamek itp - problem
Odpalic na "pycha" :)

A je¶li to automat?

Data: 2013-02-19 15:49:21
Autor: Karolczak
Centralny zamek itp - problem
Aku padł, kabelki podł±czyłem i goli

Data: 2013-02-19 14:13:31
Autor: Marek
On 19.02.2013 11:01, Karolczak wrote:
[...]
Samochod stał 4 dni w garażu, wcze¶niej nic nie wskazywało na
rozładowanie akumulatora.

Kolejny gowniany nowy samochod. Nawet maski nie da sie recznie otworzyc.
Ostatnio sasiad kupil malucha, moze to nie glupi pomysl :)

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2013-02-19 14:34:03
Autor: huri_khan
Dnia Tue, 19 Feb 2013 14:13:31 +0100, Marek napisał(a):

Kolejny gowniany nowy samochod. Nawet maski nie da sie recznie otworzyc.
Ostatnio sasiad kupil malucha, moze to nie glupi pomysl :)

A w jakim innym samochodzie da się ręcznie otworzyć ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2013-02-19 14:38:54
Autor: Marek
On 19.02.2013 14:34, huri_khan wrote:
[...]

Maly hint. Przy drzwiach kierowcy, w okolicach kierownicy szukaj dzwigni do otwierania maski.

Data: 2013-02-19 14:51:03
Autor: huri_khan
Dnia Tue, 19 Feb 2013 14:38:54 +0100, Marek napisał(a):

[...]

Ten maluch mnie zmylił, my¶lałem że masz na mysli samochód, w którym maskę
można otworzyć z zewn±trz.

Data: 2013-02-19 19:03:02
Autor: jerzu
On Tue, 19 Feb 2013 14:51:03 +0100, huri_khan <spam@spam.pl> wrote:

Ten maluch mnie zmylił, my¶lałem że masz na mysli samochód, w którym maskę
można otworzyć z zewn±trz.

U mnie się da. W Mondeo :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-19 16:21:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
Centralny zamek itp - problem
Hello huri_khan,

Tuesday, February 19, 2013, 2:34:03 PM, you wrote:

Kolejny gowniany nowy samochod. Nawet maski nie da sie recznie otworzyc.
Ostatnio sasiad kupil malucha, moze to nie glupi pomysl :)
A w jakim innym samochodzie da się ręcznie otworzyć ?

8-O A w jakim się nie da? Czy aby nie jest wymogiem homologacyjnym dla
samochodu osobowego możliwo¶ć otwarcia maski ręcznie? Ręcznie - w
sensie za pomoc± cięgła z dĽwignia w kabinie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-02-19 16:47:49
Autor: masti
Centralny zamek itp - problem
Dnia pięknego Tue, 19 Feb 2013 16:21:31 +0100 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:

[...]

8-O A w jakim siÄ™ nie da? Czy aby nie jest wymogiem homologacyjnym dla
samochodu osobowego możliwość otwarcia maski ręcznie? Ręcznie - w sensie
za pomocą cięgła z dźwignia w kabinie.

Audi A1 - tylko srubokręt :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-02-19 19:04:13
Autor: jerzu
Centralny zamek itp - problem
On Tue, 19 Feb 2013 16:21:31 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

Czy aby nie jest wymogiem homologacyjnym dla
samochodu osobowego możliwo¶ć otwarcia maski ręcznie? Ręcznie - w
sensie za pomoc± cięgła z dĽwignia w kabinie.

Chyba nie. W Mondeo MK3 otwiera się z zewn±trz kluczem. To samo w
Fokusach I i II.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-19 19:07:36
Autor: masti
Centralny zamek itp - problem
Dnia pięknego Tue, 19 Feb 2013 19:04:13 +0100 osobnik zwany jerzu napisał:

Chyba nie. W Mondeo MK3 otwiera siÄ™ z zewnÄ…trz kluczem. To samo w
Fokusach I i II.

jeden z bardziej porąbanych wynalazków. Na szczęście w nowych jest już klasyczna wajcha w kabinie

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-02-19 20:56:40
Autor: jerzu
Centralny zamek itp - problem
On Tue, 19 Feb 2013 19:07:36 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

jeden z bardziej por±banych wynalazków.

Zgadzam się w 100%. Ja już musiałem reanimowac ten zamek bo za cholerę
nie mogłem się dostać do silnika.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-19 23:08:17
Autor: masti
Dnia pięknego Tue, 19 Feb 2013 20:56:40 +0100 osobnik zwany jerzu napisał:

On Tue, 19 Feb 2013 19:07:36 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

jeden z bardziej porÄ…banych wynalazkĂłw.

Zgadzam się w 100%. Ja już musiałem reanimowac ten zamek bo za cholerę
nie mogłem się dostać do silnika.

bo kluczyk się wyciera od stacyjki i po pewnym czasie nie otwiera. Najprościej otworzyć zapasowym :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-02-20 17:03:10
Autor: jerzu
Centralny zamek itp - problem
On Tue, 19 Feb 2013 23:08:17 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

bo kluczyk się wyciera od stacyjki i po pewnym czasie nie otwiera. Najpro¶ciej otworzyć zapasowym :)

Ja kluczem od stacyjki za cholerę nie otworzę silnika. Mam dorobiony
drugi, taki bez immo i on służy do tych celów.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-19 17:58:44
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-02-19 17:01, daxus pisze:
On 2013-02-19 14:34, huri_khan wrote:
[...]

Fiat 125 - w maluchu to chyba nie bardzo...

Data: 2013-02-19 19:08:28
Autor: masti
Centralny zamek itp - problem

On 2013-02-19 14:34, huri_khan wrote:
[...]

z zewnÄ…trz to akurat w maluchu jak najbardziej. Chyba, ĹĽe za mocno pociÄ…gniesz to masz skrzydlaka :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-02-19 21:21:47
Autor: Artur Maśląg

On 2013-02-19 14:34, huri_khan wrote:
[...]

Mam niejakie wątpliwości:
zamek w maluchu:
http://allegro.pl/zamek-pokrywy-bagaznika-126p-i3031488363.html
zamek w kwadracie:
http://allegro.pl/zamek-maski-silnika-fiat-125p-nowy-i2907923591.html
W kwadracie wystarczyło lekko unieść prawą stronę maski i z 'wyczuciem'
pociągnąć do 'przodu' - wyskakiwała bez problemu w nowych samochodach :)
Maluchowski był trochę lepiej rozwiązany i naprawdę nie przypominam
sobie, by tak bez problemu w nowym to zrobić. Po jakimś czasie
eksploatacji być może - wtedy to nawet jednym kluczykiem pół parkingu
można było otworzyć ;)

Data: 2013-02-19 23:13:42
Autor: masti
Centralny zamek itp - problem

On 2013-02-19 14:34, huri_khan wrote:
Dnia Tue, 19 Feb 2013 14:13:31 +0100, Marek napisał(a):

Kolejny gowniany nowy samochod. Nawet maski nie da sie recznie
otworzyc. Ostatnio sasiad kupil malucha, moze to nie glupi pomysl
:)

[...]

podnosiło się z dwóch stron za rogi maski (te przy szybie) i wtedy trzeba było pacnać pięścią w zamek pionowo. I się otwierał. jak za mocno ciągnęli to się maska odginała i robił się "motylek" ;)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-02-20 08:16:02
Autor: Artur Maśląg
Centralny zamek itp - problem
W dniu 2013-02-20 00:13, masti pisze:
(...)
podnosiło się z dwóch stron za rogi maski (te przy szybie) i wtedy trzeba
było pacnać pięścią w zamek pionowo. I się otwierał. jak za mocno ciągnęli
to się maska odginała i robił się "motylek" ;)

Eeee, to lipa - potrzeba do operacji dodatkowej osoby, albo chwytnego
ogona :) Kwadrata się otwierało samemu i ogon nie był potrzebny ;)

Data: 2013-02-20 08:49:12
Autor: masti
Centralny zamek itp - problem
Dnia pięknego Wed, 20 Feb 2013 08:16:02 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał:

[...]

ale za to po otwarciu złotówka w skrzynkę bezpieczników i odjazd :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-02-20 12:08:25
Autor: LEPEK
W dniu 2013-02-20 09:49, masti pisze:

ale za to po otwarciu złotówka w skrzynkę bezpieczników i odjazd :)

Aaa - ale ty mĂłwisz o bagaĹĽniku, a tu chodzi chyba bardziej o pokrywÄ™ silnika.
BTW - był jeszcze inny patent: można było spreparować wtyczkę (połączeniu dwóch pinów), którą wpinało się w gniazdo na wiązce w podszybiu.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-02-20 13:42:35
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-02-20 12:08, LEPEK pisze:
W dniu 2013-02-20 09:49, masti pisze:

ale za to po otwarciu złotówka w skrzynkę bezpieczników i odjazd :)

Aaa - ale ty mĂłwisz o bagaĹĽniku, a tu chodzi chyba bardziej o pokrywÄ™
silnika.

Masti pisał o tym co z przodu :)

BTW - był jeszcze inny patent: można było spreparować wtyczkę
(połączeniu dwóch pinów), którą wpinało się w gniazdo na wiązce w
podszybiu.

Takie rozwiązanie można było bez problemu zastosować również
w kwadracie, czy poldonie (pewnie w wielu innych teĹĽ). Tyle, ĹĽe
tam potrzebny był jeszcze pin extra do rozrusznika (nowsze maluchy
też tak miały). Odpinało się gniazdo od stacyjki, wpinało swoje
i voila. Jedynie trzeba było złamać blokadę kierownicy...

Centralny zamek itp - problem