Centrino a zmiana wifi.

Data: 2010-09-06 18:50:53
Autor: m4rkiz
Centrino a zmiana wifi.
CUT_INZ napisal:
Mam starego laptopa z kartą intela 2200bg. Chciałem go dać siostrzeńcowi do
przeglÄ…dania internetu.

Chciałbym zmienić kartę na inną (nie intel) obsługującą standard n (draft).
Czy technologia centrno dopuszcza wymianÄ™ karty wifi??

dzialac bedzie o ile podmiana karty nie jest zablokowana w biosie
(bywa np. w hp czy ibm) tyle ze przy przegladaniu netu to korzysci zadnych
nie uswiadczysz

Data: 2010-09-06 18:55:33
Autor: CUT_INZ
Centrino a zmiana wifi.
W dniu 06-09-2010 18:50, m4rkiz pisze:
CUT_INZ napisal:
[...]

Szybkość przesyłania plików i zasięg też mają znaczenie.

A jak sprawa z antenami? Intel to bg, a ta druga to bgn. Czy jak podepnę (w dowolny sposób?) dwie istniejące anteny do nowej karty to będzie hulało?

Centrino a zmiana wifi.