"Centrowanie" biegów kasety

Data: 2018-08-08 18:22:17
Autor: PeJot
"Centrowanie" biegów kasety
W dniu 2018-08-08 o 17:18, translate1944@gmail.com pisze:
Witam,

Możecie polecić jakąś kasetę rozbieralną która umożliwi taki oto eksperyment:

Przyglądałem się przebiegowi łańcucha "z lotu ptaka". Kaseta ma 8 biegów i wiemy że jest położona "centralnie" względem przedniej zębatki (koła zamachowego czy jak go tam zwać). Najlepszą trakcję w kasecie ma bieg położony centralnie jak na rysunku B tutaj:
A co to za napęd, tzn. ile tarcz z przodu, jakie opony ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

"Centrowanie" biegów kasety