Centrozap niby w lesie ;-)

Data: 2009-02-25 13:35:06
Autor: kroovka
Centrozap niby w lesie ;-)
Centrozap Negocjacje z funduszem z USA Akcje za lepsze wyniki
Przynajmniej 114 mln zl przychodów i 10 mln zl zysku netto
chce w tym rolcu osiągnąć Centrozap.
To odpowiednio o 200 i 265 proc. więcej niżw2008 roku.
Katowicki holding musi wypracować takie wyniki, aby darmowe
akcje mogli objąć uczestnicy programu motywacyjnego.
W piątek walne zgromadzenie akcjonariuszy ma wydać zgodę
na emisję na ten cel 5 mln papierów serii L (teraz kapitał dzieli
się na 138,5 mln akcji).
Cena emisyjna będzie równa wartości nominalnej i wyniesie
1 zl (wczorajszy kurs to 63 gr). Centrozap sfinansuje emisję
z tegorocznego zysku netto.

Centrozap zaproponował też objęcie emisji akcji za30 mln zl
Europejskiemu Bankowi Odbudowy i Rozwoju. Zaplaca po 1,00 zl za akcje....ciekawe ze tak po cichu po 0,62 zl.     hehe

kroovka

Data: 2009-02-25 14:30:35
Autor: marfi
Centrozap niby w lesie ;-)
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:139f.0000041f.49a53afanewsgate.onet.pl...

  A jakieś nowości o Drozapolu, Famie, Ropczycach masz?

--
marfi

Data: 2009-02-25 15:23:00
Autor: DJ
Centrozap niby w lesie ;-)
 A jakieś nowości o Drozapolu, Famie, Ropczycach masz?

Pewnikiem ma. Na razie jednak nie podaje, bo boi sie, ze zanim zdazy sie w pelni obkupic to kurs poszybuje pod niebo ;)

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-02-25 20:47:18
Autor: kroovka
Centrozap niby w lesie ;-), o moi koledzy tez w lesie
>  A jakieś nowości o Drozapolu, Famie, Ropczycach masz?
witam-a macie informacje o postepach MCI IDM i Kghm panowie specjalisci?

a ja na biezaco informuje ze na jakis czas-kazdy ma swoj rozum - wejscie w Centrozap-gdzie jesli pisze tzn ze juz jestem (w zarzadzie;-)) -
ze ta spolka ma potencjal do 1,00 zl prawie 38%-jesli tego nie widzicie to znaczy ze nie do Was pisalem i nie badzcie tacy ubezwlasnowolnieni.
to forum jak i inne maja na celu nie marudzic ale sugerowac i roznymi technikami pokazywac ciekaee objawy hossy na wybranych spolkach..nie chcecie czytac to jak widzicie moj podpis to omijajcie panowie.
A ja powtorze-Centrozap da do konca kwietnia 38% zysku...czy to malo?

pa-panowie

kroovka --

Data: 2009-02-27 14:46:53
Autor: re
Centrozap niby w lesie ;-), o moi koledzy tez w lesie
co oni uchwalili ze tak spadlo
krowka nie rob jaj --

Data: 2009-02-27 18:24:30
Autor: kroovka
Centrozap niby w lesie ;-), o moi koledzy tez w lesie
co oni uchwalili ze tak spadlo
krowka nie rob jaj
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
pewnie ze nie-ja daje smietane .

Co raczej nie uchwalili:

- odlozyli uchwaly o emisji akcji po 1 zloty, czekajac pewnie na polaczenie glosowania nad tez emisja od razu dla EBORU i fundu ze Stanow-to spekuluje bo do toalety wyszlo im qworum..hehe

i glosowanie zatem pozniej.

Sadze ze chodzi jak nie wiadomo o co to o kase, chodzi  o to ze Obie Instytucje wola sciagnac z rynku teraz wiecej tanich akcji i potem podciagnac kurs do 1 zlotego.   Wlasciwie to mi to jest tez na reke , na kopyto, ..hehe, bo zbiore wiecej kasy i tez skupie co nieco siana po zlociaku.
kroovka

dzisiajszy spadek napoczatku tygodnia odejdzie w marzenia, ale dzisiaj mialem fart nawet -9% prawie..fajne to jest.

Data: 2009-03-02 08:12:40
Autor: re
Centrozap niby w lesie ;-), o moi koledzy tez w lesie
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a): k..rwa kto tutaj jest w lesie
znow masz fart  -5

--

Centrozap niby w lesie ;-)