Centrum Nurkowe Warszawa

Data: 2009-06-30 16:10:24
Autor: Wiesław Łopata
Centrum Nurkowe Warszawa
Rodzina z Warszawy poprosiła mnie o kontakt na jakieś godne polecenia CN dla swych nastoletnich dzieci.
Jako że nie jestem "tambylcem" mam małe rozeznanie. Ale wiem że najlepsze rozeznanie mają "tubylcy".

Więc zadaję pytanie. Do jakiego z warszawskich CN byście swych nastoletnich dzieci NIE wysłali?
Drogą eliminacji może uda sie coś wybrać.

Jakby co to proszę o opinie na priva.

Wiesiek

Data: 2009-06-30 14:32:05
Autor: jacekplacek
Centrum Nurkowe Warszawa
Wiesław Łopata <USUN_TO_wlopata@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Nie dawno, na forum DIW padła propozycja stworzenia rankingu najlepszych instruktorów(niezależnie od federacji). Natychmiast padły na to tony błota, odżegnywanie pomysłodawców od czci i wiary, oraz generalnie zamach na wszystkie świętości. A Ty chcesz ranking najgorszych? I to w stolycy? Z drugiej strony, może nie będą się tym razem użalać, bo musiałyby wyleźć z norki i określić się dość jednoznacznie :)

Data: 2009-06-30 17:06:26
Autor: jacekzachara
Centrum Nurkowe Warszawa
[...]

Wiesiek dawaj na chybił trafił przecież nastolatki przeżyją niejedno
Pozdrawiam Jacek

Data: 2009-06-30 18:41:28
Autor: lot
Kolina ladaco, przydaj się na co...
Kolina,
Które z CN może polecić klub biznesmena?

Lot

Data: 2009-07-01 09:58:14
Autor: Divemania.pl
Centrum Nurkowe Warszawa
Więc zadaję pytanie. Do jakiego z warszawskich CN byście swych nastoletnich dzieci NIE wysłali?
Drogą eliminacji może uda sie coś wybrać.

Nie wiem czy to ma dla Ciebie (znajomych) znaczenie ale nasze centrum nurkowe wyszkoliło już kilkoro dzieci, min. 11 letnią dziewczynkę, która po kursie OWD pojechała na wyjazd do Dahab i bardzo świetnie sobie radziła.
Tak więc zapraszam...

Przemysław Kacprzak
Divemania.pl

Data: 2009-07-02 22:35:46
Autor: piotr
Centrum Nurkowe Warszawa
Hej.
Mamy doświadczenie w szkoleniu juniorów i odpowiedni sprzęt (mniejsze flaszki,
małe jackety i pianki...)
Jeśli odpowiada centrum na Kabatach (Ursynów) to zapraszamy.
Pozdrawiam