Centrum Nurkowe Warszawa

Data: 2009-06-30 14:32:05
Autor: jacekplacek
Centrum Nurkowe Warszawa
Wiesław Łopata <USUN_TO_wlopata@poczta.onet.pl> napisał(a):
Rodzina z Warszawy poprosiła mnie o kontakt na jakieś godne polecenia CN
dla
swych nastoletnich dzieci.
Jako że nie jestem "tambylcem" mam małe rozeznanie. Ale wiem że najlepsze rozeznanie mają "tubylcy".

Więc zadaję pytanie. Do jakiego z warszawskich CN byście swych nastoletnich dzieci NIE wysłali?
Drogą eliminacji może uda sie coś wybrać.

Jakby co to proszę o opinie na priva.

Nie dawno, na forum DIW padła propozycja stworzenia rankingu najlepszych instruktorów(niezależnie od federacji). Natychmiast padły na to tony błota, odżegnywanie pomysłodawców od czci i wiary, oraz generalnie zamach na wszystkie świętości. A Ty chcesz ranking najgorszych? I to w stolycy? Z drugiej strony, może nie będą się tym razem użalać, bo musiałyby wyleźć z norki i określić się dość jednoznacznie :)

--

Centrum Nurkowe Warszawa