Centrum Nurkowe Warszawa

Data: 2009-06-30 17:06:26
Autor: jacekzachara
Centrum Nurkowe Warszawa
Rodzina z Warszawy poprosiła mnie o kontakt na jakieś godne polecenia CN dla swych nastoletnich dzieci.
Jako że nie jestem "tambylcem" mam małe rozeznanie. Ale wiem że najlepsze rozeznanie mają "tubylcy".

Więc zadaję pytanie. Do jakiego z warszawskich CN byście swych nastoletnich dzieci NIE wysłali?
Drogą eliminacji może uda sie coś wybrać.

Wiesiek dawaj na chybił trafił przecież nastolatki przeżyją niejedno
Pozdrawiam Jacek

--

Centrum Nurkowe Warszawa