Centrum Warszawy nie dla aut - kierowcy płaćcie za wjazd

Data: 2009-07-10 10:45:13
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Centrum Warszawy nie dla aut - kierowcy płaćcie za wjazd
Grzenio pisze:
(...)
klik

Gdzie [PRESS] i komentarz kolegi do tego?

Data: 2009-07-10 12:14:10
Autor: Grzenio
Centrum Warszawy nie dla aut - kierowcy płaćcie za wjazd

Gdzie [PRESS] i komentarz kolegi do tego?

sorki za brak [press] jakos przeoczylem, a komentarz - no coz pewnie mi sie
zaraz niezle oberwie - jestem generalnie "ZA" ale trzeba to naprawde dobrze
przemyslec, a niestety widzac nasza szaro-siermiężną rzeczywistosc prawna
zaczynja mnie gnebic obiekcje czy nie bedzie tak:
mialo byc super a wyszlo jak zwykle ;(

pozdrawiam
Grzenio

Data: 2009-07-10 13:19:55
Autor: elmer radi radisson
Grzenio wrote:

[...]

Ale za czym? Mam nadzieje, ze najpierw za wybudowaniem obwodnic?
Inaczej ten pomysl wyglada tak samo jak wybudowana stacja kolejowa
na Okeciu, do ktorej nie dowiezli torow. Kolejnosc z d**y.

--

eternity has no future

Data: 2009-07-10 13:51:02
Autor: Grzenio
Centrum Warszawy nie dla aut - kierowcy płaćcie za wjazd

Użytkownik "elmer radi radisson"
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał w wiadomości
Grzenio wrote:

> [...]

Inaczej ten pomysl wyglada tak samo jak wybudowana stacja kolejowa
na Okeciu, do ktorej nie dowiezli torow. Kolejnosc z d**y.

dokladnie tak "ZA" ograniczaniem ruchu samochodów w centrum ale z glowa -
najpierw obwodnice, metro, buspasy, tramwaje autobusy itd,itp

Data: 2009-07-10 13:58:11
Autor: elmer radi radisson
Grzenio wrote:

dokladnie tak "ZA" ograniczaniem ruchu samochodów w centrum ale z glowa -
najpierw obwodnice, metro, buspasy, tramwaje autobusy itd,itp

No, bo zapomniales juz dopisac o tym drobiazgu ;). A budowa obwodnic
to akurat cos wiecej niz "glowa" w temacie ograniczen w ruchu pojazdow.

Ogolnie mocno drazniace jest czytanie o kolejnych restrykcyjnych
pomyslach stawiajacych znowu kropke nad i w temacie zaburzonej
rownowagi miedzy panstwem/ustrojem i spoleczenstwem. Takie typowe "cos
za nic". "Obywatele, damy wam kolejne ograniczenie, a wy nam zaplacicie
jeszcze za cos innego. Deal?"

--

eternity has no future

Data: 2009-07-10 14:04:41
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Centrum Warszawy nie dla aut - kierowcy płaćcie za wjazd
elmer radi radisson pisze:
(...)
No, bo zapomniales juz dopisac o tym drobiazgu ;). A budowa obwodnic
to akurat cos wiecej niz "glowa" w temacie ograniczen w ruchu pojazdow.

W kontekście tego materiału ja słyszałem/czytałem również o wprowadzaniu
opłat za przejazd na części mostów - ma to być część tego "rozwiązania".

[...]

Podobnie jak z rozszerzeniem strefy płatnego postoju...

Centrum Warszawy nie dla aut - kierowcy płaćcie za wjazd