Ceny OC

Data: 2017-04-24 22:26:38
Autor: J.F.
Ceny OC
No i padlo na mnie.

Rok temu -  523 zl.
Teraz propozycja - 780 zl.

Ale ... sprawdzam Rankomat i CUK ... tam od 850 do 3000.
A w Rankomacie wiele firm "nie przedstawilo oferty".

Jakies zmiany interfejsow owocujace blednym przekazaniem danych ?
A moze zle sprawdzenie polis w UFG ?

Czy niektorzy daja ceny zaporowe, bo im komunikacyjne smierdza  ?
A moze im sie nie podoba moj pojazd ? Bo chyba nie ja :-)

Ktore to sa teraz "tanie firmy" ?
Propozycja jest z AXA, Link4 1000zl, Allianz tez 1000 ... a moze się umówily na niepodbieranie klientow ?

J.

Data: 2017-04-24 22:20:00
Autor: PiteR
Ceny OC
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

Ale ... sprawdzam Rankomat i CUK ... tam od 850 do 3000.

te rankomaty sraty to tylko wyciągają dane osobowe. Jeszcze sami je wklepujemy. Nie trzeba zatrudniać studentów.

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-04-25 00:16:04
Autor: Kris
Ceny OC
W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 22:27:15 UTC+2 użytkownik J..F. napisał:

Ktore to sa teraz "tanie firmy" ?
W lutym sprawdziłem chyba wszystkie dostępne w necie+ ze dwóch agentów pomęczyłem i aviva wyszła najtaniej. OC+nnw

Data: 2017-04-25 17:57:39
Autor: cef
Ceny OC
W dniu 2017-04-25 o 09:16, Kris pisze:
[...]

U mnie też Aviva - a jeszcze za płatność kartą dodatkowy rabat ok 7%

Data: 2017-05-11 23:59:41
Autor: jerzu.xyz
Ceny OC
On Tue, 25 Apr 2017 17:57:39 +0200, cef <cezfar@interia.pl> wrote:

U mnie też Aviva - a jeszcze za płatność kartą dodatkowy rabat ok 7%

U mnie AXA, ale przy całym pakiecie OC/AC/NNW.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-04-25 00:20:24
Autor: Bolko
Ceny OC
[...]

Panowie mam prośbe bo każdego to czeka.
Wpisujcie miasto i dwa słowa opisu samochodu

Data: 2017-04-25 16:45:54
Autor: J.F.
Ceny OC
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:744c5027-1c4d-4988-bdeb-ae5ea6aa357b@googlegroups.com...
[...]

Nie wiem czy ma sens - bedzie tego tyle roznych danych, ze i tak sie nie polapie.

A "tania" firma powinna byc chyba bardziej ogolnie tania.

Wroclaw, 1.8 - PZU proponuje 1200, MTU 1300, MTU24 1046 - czyzby az tak odszkodowania wzrosly ?
Czy oplaty sadowe ? :-)

J.

Data: 2017-04-25 09:30:57
Autor: przemek.jedrzejczak
Ceny OC
Data: 2017-04-25 16:00:47
Autor: Budzik
Ceny OC

Wroclaw, 1.8 - PZU proponuje 1200, MTU 1300, MTU24 1046 - czyzby az tak odszkodowania wzrosly ?
Czy oplaty sadowe ? :-)

A wolisz za to samo zarobić 500 czy 1000?

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2017-04-25 18:12:21
Autor: J.F.
Ceny OC
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA762B266036BAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Wroclaw, 1.8 - PZU proponuje 1200, MTU 1300, MTU24 1046 - czyzby az
tak odszkodowania wzrosly ?
Czy oplaty sadowe ? :-)

A wolisz za to samo zarobić 500 czy 1000?

No ale wiesz - lepiej zarobic 700 czy nic ?

Co prawda gdzies tam ryzyko sie kryje i to moze byc "lepiej stracic 100 zl czy nic" ?

J.

Data: 2017-04-25 09:18:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Ceny OC
Znajomy mecenas od odszkodowań przesiadł się z rocznego Passata do nowej X6 wiec chyba interes się kręci :-)

Data: 2017-04-25 20:00:47
Autor: Budzik
Ceny OC

[...]

Na ograniczonym rynku, gdzie wszyscy sie umowili, ze podnosza ceny? nie ma takiego ryzyka... --
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???
Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

Data: 2017-04-26 11:51:06
Autor: J.F.
Ceny OC
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA762DBF6049A6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Jest. Sie obraze za podwyzke, to pojde do innego. W imie, * , zasad.
Co prawda jak sie tak wszyscy obraza, to znow nic sie nie zmieni :-)

Poza tym ... a przez poprzednie lata nie byli umowieni ?

J.

Data: 2017-04-26 11:00:46
Autor: Budzik
Ceny OC

[...]

No o tym własnie mówie.
I tak kazdy musi to OC wykupic, ten sie obrazi tu, tamten tam a kasa leci.

Poza tym ... a przez poprzednie lata nie byli umowieni ?

A nie zauwazyłes zmiany?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-04-26 17:56:17
Autor: Poldek
Ceny OC
W dniu 2017-04-25 o 22:00, Budzik pisze:

[...]

Ryzyko jest takie, że przyjmą od ciebie 700 zł, a ty pukniesz babkę na parkingu w czarnym Audi i trzeba jej będzie wypłacić 6 tysi odszkodowania za porysowany lakier.

Data: 2017-04-26 17:33:17
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik Poldek pugilares@interia.eu ...

[...]

Nie rozumiem.
Trollujesz, demonizujesz, uprawiasz demagogię czy po prostu chciałes mi wytłumaczyc po co jest oc?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2017-04-26 18:30:27
Autor: spider
Ceny OC
W dniu 2017-04-26 o 17:56, Poldek pisze:

Ryzyko jest takie, że przyjmą od ciebie 700 zł, a ty pukniesz babkę na
parkingu w czarnym Audi i trzeba jej będzie wypłacić 6 tysi
odszkodowania za porysowany lakier.

Ale jednocześnie 10 innych Ryśków również zapłaci 700 zł i w ciągu roku nie puknie nikogo i takim oto sposobem są tysiaka do przodu. Jakoś wierzyć mi się nie chce że przed podwyżkami ubezpieczyciele byli tacy miłosierni i dokładali szczodrze do interesu.

Data: 2017-04-26 17:33:17
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik spider "spajder78[wytnij]"@wp.pl ...

[...]

Po prostu dobrze zarabiali wszyscy w około, a rachunki wychodziły tak sobie.
Ale nawet te oficjalne rachunki pokazujace strate nie sugerowały ze trzeba podniesc ceny x2...

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2017-04-26 04:32:22
Autor: Pszemol
Ceny OC
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA762B266036BAbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Wroclaw, 1.8 - PZU proponuje 1200, MTU 1300, MTU24 1046 - czyzby az
tak odszkodowania wzrosly ?
Czy oplaty sadowe ? :-)

A wolisz za to samo zarobić 500 czy 1000?

A wiesz co to konkurencja?
Ty dasz cenę 1000 to klient pójdzie do tego co daje 700.

Data: 2017-04-26 11:00:47
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

Konkurencja na regulowanym rynku gdzie  wszyscy się umówili ze podnosza ceny? Hmm...

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2017-04-26 05:11:40
Autor: Kris
Ceny OC
W dniu środa, 26 kwietnia 2017 13:00:48 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

Konkurencja na regulowanym rynku gdzie  wszyscy się umówili ze podnosza ceny? Hmm...
Tam umówili.
Dostali wprost polecenie podwyższenia cen;)

Data: 2017-04-26 16:01:05
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Konkurencja na regulowanym rynku gdzie  wszyscy się umówili ze podnosza ceny? Hmm...

Tam umówili.
Dostali wprost polecenie podwyższenia cen;)

Jak zwał tak zwał.

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2017-04-30 11:43:40
Autor: Kris
Ceny OC

http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/zmowa-cenowa-na-rynku-ubezpieczen-uokik-bada-sprawe/jn5p6q

Data: 2017-04-30 19:00:34
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

> Tam umówili.
> Dostali wprost polecenie podwyższenia cen;)
> [...]

Ale tu bada w drugą stronę...
Ze niby firmy walczące o klinetów ceną uczestniczyły w zmowie cenowej.
Ja tu ZMOWY CENOWEJ nie widze, walką ceną to nic dziwnego, dopóki nie umawiali się co do wartości obniżek.
A o tym w artykule ani słowa nie ma.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2017-05-11 15:04:47
Autor: Poldek
Ceny OC
W dniu 2017-04-26 o 13:00, Budzik pisze:
[...]

I żaden się nie chciał dać 100 zł mniej?
Miałby masę klientów.

Data: 2017-05-11 06:36:41
Autor: Kris
Ceny OC
W dniu czwartek, 11 maja 2017 15:04:44 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

I żaden się nie chciał dać 100 zł mniej?
Miałby masę klientów.
Ależ są różnice 100zł
Tylko że wcześniej ceny zaczynały się od 300zł a jak nadzór stwierdził ze składki sa za niskie i praktycznie wprost nakazał podwyższyć to ubezpieczyciele skorzystali i teraz od 500zł sa polisy

Data: 2017-05-11 18:01:04
Autor: Budzik
Ceny OC
[...]

Po co? Wtedy nastepny dałby 50zł mniej i wrociliby do punktu wyjscia...

Data: 2017-05-12 00:14:22
Autor: J.F.
Ceny OC
Dnia Thu, 11 May 2017 18:01:04 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

I myslisz, ze nie wroca ?

J.

Data: 2017-05-11 23:34:49
Autor: Kris
Ceny OC
W dniu piątek, 12 maja 2017 00:14:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

I myslisz, ze nie wroca ?

Jako że OC jest obowiązkowe to nie wrócą
W tym roku przypis ze skądeś będą mieli tak ze 30% wyższy jak w roku ubiegłym to po co obniżać

Data: 2017-05-12 06:00:47
Autor: Budzik
Ceny OC

[...]

Oczywiście ze nie.

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2017-04-25 09:43:41
Autor: miumiu
Ceny OC

Ktore to sa teraz "tanie firmy" ?
Propozycja jest z AXA, Link4 1000zl, Allianz tez 1000 ... a moze się umówily na niepodbieranie klientow ?

Mi tam MTU najtaniej wyszlo. Rok temu 450, teraz 630. 2 litry benzyna, max znizki.

Pzdr

Data: 2017-04-25 16:00:47
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik miumiu aac@bbd.pl ...

[...]

Poznań, citroen zx 95r, poprzednio 300zł, propozycja poprzedniej firmy 1300, maksymalne znizki.
Najtaniej dała AXA - ok 550

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2017-04-25 10:53:42
Autor: Lewis
Ceny OC
W dniu 2017-04-24 o 22:26, J.F. pisze:

PZU rok temu 543zł
PZU w tym roku 592zł

W210 E55

Miejscowość do 20k mieszkańców podlaskie.

Lewis

Data: 2017-04-25 11:03:06
Autor: Marek
Ceny OC
Punto 1.4 - 505 AXA
Meriva 1.4 - 580 AXA przez mBank

Zielona Gora--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2017-04-25 14:54:15
Autor: Yogi\(n\)
Ceny OC
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:58fe5f7f$0$647$65785112news.neostrada.pl...
No i padlo na mnie.

Rok temu -  523 zl.
Teraz propozycja - 780 zl.

AXA - 480, było 330.
Lancer 1,8, 60% zniżek, miasto 90 tys. w Małopolsce.

--
Yogi(n)

Data: 2017-04-25 15:47:59
Autor: Baczek
Ceny OC
W dniu 2017-04-24 o 22:26, J.F. pisze:
No i padlo na mnie.

Rok temu -  523 zl.
Teraz propozycja - 780 zl.

580zł - rok temu 380zł, Mondeo 2.0 benzyna 2001, pomorskie miejscowość
10k ludzików

Data: 2017-04-26 10:05:45
Autor: p0li
Ceny OC
T->Dnia 24.04.2017 22:26:38 niejaki J.F. napisał:
No i padlo na mnie.

Rok temu -  523 zl.
Teraz propozycja - 780 zl.

tragedii nie ma

link4
max zniżki

poprzedni rok - 578zł
obecny rok - 668zł

warszawa
5700ccm

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2017-04-26 11:46:29
Autor: J.F.
Ceny OC
Użytkownik "p0li"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:tss1er80yzu9$.dlg@p0li.z.dialoga...
T->Dnia 24.04.2017 22:26:38 niejaki J.F. napisał:
No i padlo na mnie.
Rok temu -  523 zl.
Teraz propozycja - 780 zl.

tragedii nie ma

Tu jeszcze nie - inne oferty sa znacznie drozsze.

link4
max zniżki
poprzedni rok - 578zł
obecny rok - 668zł
warszawa
5700ccm

No to juz nic nie rozumiem.
Wroclaw stal sie drozszy niz Warszawa,  amerykany malo wypadkowe sa, czy powinienem do Link4 zadzwonic ... bo z kalkulatora to 1000 zl wychodzi

J.

Data: 2017-04-26 13:05:50
Autor: driver
Ceny OC
O, dobry watek, zeby sie pochwalic:

BMW 318, rocznik 1992, miasto 120 tys.
Allianz polisa OC/ASS/NNW na 2016 - 514 PLN
Allianz polisa OC/ASS (bez NNW) na 2017  - 7084 PLN (yes!)
Poszedlem do AXA - 824 PLN.

Takie tam drobne roznice :)
Milego dnia.

Data: 2017-04-26 13:00:45
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik driver nospam@interia.pl ...

[...]

Skoro rządzący wpakowali nas w takie maliny tworzac zmowe cenowa to moze teraz jednakby zareagowali?
bo to przestaje być smieszne... 7000 za OC...

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2017-04-26 15:16:13
Autor: sirapacz
Ceny OC
bo to przestaje być smieszne... 7000 za OC...

7k to jakiś babol systemowy

Data: 2017-04-26 10:42:01
Autor: przemek.jedrzejczak
Ceny OC
Chłopaki kiepskie algorytmy zapodali ... np samotny facet z miasta wojewódzkiego po 30-tce 8letnim autem marki na F. koloru czerwonego jest na topie szkodowych i koniec ;-)
Tam gdzie składka szybuje w kosmos mamy klientów których TU NIE CHCE ubezpieczyć bo tak im system mówi ... Trzeba tylko znaleźć zmienną i ja "skorygować" aby składka wróciła do normy :-)

Data: 2017-04-26 16:01:05
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik sirapacz newsy@sircomp.pl ...

bo to przestaje być smieszne... 7000 za OC...

7k to jakiś babol systemowy

Ale podwyżka o 100% to norma.

Data: 2017-04-26 19:31:37
Autor: sirapacz
Ceny OC
7k to jakiś babol systemowy

Ale podwyżka o 100% to norma.

w niektórych przypadkach 100% to może i tak, ale na litość boską nie ponad 1000%.
Pechowcy mają po 100% a wsioki jak ja 10%

Data: 2017-04-27 12:41:45
Autor: driver
Ceny OC
W dniu 26.04.2017 o 15:16, sirapacz pisze:
bo to przestaje być smieszne... 7000 za OC...

7k to jakiś babol systemowy

Byc moze. Konsultant nie potrafil tego wytlumaczyc. Mial jeszcze oddzwonic ale mnie olal to i ja ich tak samo.

Data: 2017-04-27 04:51:27
Autor: Kris
Ceny OC
W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 12:41:47 UTC+2 użytkownik driver napisał:

> 7k to jakiś babol systemowy

Byc moze. Konsultant nie potrafil tego wytlumaczyc. Mial jeszcze oddzwonic ale mnie olal to i ja ich tak samo.

Niekoniecznie babol
Jak w lutym liczyłem dla swojego auta składki to wszędzie 500-1500zł a alianz kilka tysięcy mi wyliczył
Podejrzewam ze celowo takie zaporowe ceny dają.

Data: 2017-05-12 00:09:04
Autor: jerzu.xyz
Ceny OC
On Wed, 26 Apr 2017 15:16:13 +0200, sirapacz <newsy@sircomp.pl> wrote:

7k to jakiś babol systemowy

Niekoniecznie.
Ford C-Max 2013 rok. Leasing. Ubezpieczenie przez lisingodawcę w
zeszłym roku 2300 zł. Pełen pakiet z assistance BZWBK. W tym roku
przychodzi propozycja wznowienia - 4900 zł. Ten sam ubezpieczyciel
(Hestia). Po negocjacjach udało się zejść do 3001 zł, ale u innego
ubezpieczciela (PZU). I żeby było ciekawiej, to po roku auto jest
więcej warte, niż było rok temu.

A OC c.a. 7 tysi to dostał jeden z byłych grupowczów, na Audi A6.
Czyli niekoniecznie babol.

Data: 2017-05-12 09:45:17
Autor: Liwiusz
Ceny OC
W dniu 2017-05-12 o 00:09, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
I żeby było ciekawiej, to po roku auto jest
więcej warte, niż było rok temu.

Czemu?

--
Liwiusz

Data: 2017-05-12 12:12:48
Autor: sirapacz
Ceny OC

I żeby było ciekawiej, to po roku auto jest
więcej warte, niż było rok temu.

Czemu?

Pewnie doliczyli wartość bagażu doświadczeń:)
Albo jerzu jest celebrytą ;)

Data: 2017-05-14 22:53:53
Autor: jerzu.xyz
Ceny OC
On Fri, 12 May 2017 09:45:17 +0200, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

W dniu 2017-05-12 o 00:09, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
I żeby było ciekawiej, to po roku auto jest
więcej warte, niż było rok temu.

Czemu?

Bo tak wychodzi z Eurotaxu? Nie wiem. Taką wartość podaje
ubezpieczyciel. W przypadku mojego prywatnego auta jest tak samo.

Data: 2017-05-15 08:18:42
Autor: Liwiusz
Ceny OC
W dniu 2017-05-14 o 22:53, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

No właśnie się pytam skąd taki wynik. Ale w to, że w eurotaxie samochoód nowy kosztuje X, a po roku >X raczej nie uwierzę.

ubezpieczyciel. W przypadku mojego prywatnego auta jest tak samo.

Pewnie coś pomyliłeś w modelach i wyceniałeś różne samochody.

--
Liwiusz

Data: 2017-05-15 23:01:53
Autor: jerzu.xyz
Ceny OC
On Mon, 15 May 2017 08:18:42 +0200, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Ale w to, że w eurotaxie samochoód nowy kosztuje X, a po roku >X raczej nie uwierzę.

Ktoś tu pisze o nowych autach?

Data: 2017-05-16 09:05:03
Autor: Liwiusz
Ceny OC
W dniu 2017-05-15 o 23:01, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Mon, 15 May 2017 08:18:42 +0200, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Ale w to, że w eurotaxie samochoód
nowy kosztuje X, a po roku >X raczej nie uwierzę.

Ktoś tu pisze o nowych autach?

A jakie to ma znaczenie, czy nowe, czy nie?

--
Liwiusz

Data: 2017-05-16 00:24:24
Autor: Lisciasty
Ceny OC
W dniu wtorek, 16 maja 2017 09:05:07 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
A jakie to ma znaczenie, czy nowe, czy nie?

Zasadnicze. Czasami się okazuje po x latach, że dany model blachosmroda
jest wyjątkowo udany i zadbane używki trzymają dobrą cenę, a czasem
nawet drożeją :>

L.

Data: 2017-05-16 13:36:38
Autor: Liwiusz
Ceny OC
W dniu 2017-05-16 o 09:24, Lisciasty pisze:
[...]

Chyba sam nie wiesz co piszesz. Właśnie napisałeś, że kupujący wolą kupić samochód o rok starszy, niż taki sam (a nawet ten sam!) o rok młodszy. Takie rozumowanie nie trzyma się kupy. I nie mówimy tutaj o jakimś jednostkowym zabytku.

--
Liwiusz

Data: 2017-05-16 12:10:30
Autor: Lisciasty
Ceny OC
W dniu wtorek, 16 maja 2017 13:36:42 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
[...]

Ale tak właśnie jest i nie mówię tu o zabytkach. A rok młodszy nie musi oznaczać że jest taki sam czy ten sam, tylko nieco inny,
bo coś jest zmienione i okazało się felerne. L.

Data: 2017-05-17 08:26:25
Autor: Liwiusz
Ceny OC
W dniu 2017-05-16 o 21:10, Lisciasty pisze:
[...]

Zatem opisujesz inny przypadek. Nie chodzi o różniące się samochody z różnych roczników (gdzie ten starszy był lepszy, a zatem i droższy), tylko że ten sam samochód dziś kosztuje X, a za rok będzie kosztował >X. Tutaj jego wady fabryczne nie znikną za rok, więc brak podstaw do zwyżki ceny.

--
Liwiusz

Data: 2017-05-12 17:04:18
Autor: Cavallino
Ceny OC
W dniu 12-05-2017 o 00:09, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

Tzn ile?
Bo auto mam nieco młodsze, pewnie więcej warte, a płacę 2/3 tego co napisałeś.

Data: 2017-05-14 22:59:16
Autor: jerzu.xyz
Ceny OC
On Fri, 12 May 2017 17:04:18 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Tzn ile?
Bo auto mam nieco młodsze, pewnie więcej warte, a płacę 2/3 tego co napisałeś.

http://i.imgur.com/mJLUlNA.jpg

To jest oferta po negocjacjach. Po fakcie się dowiedziałem, że można jeszcze ubezpieczyć taniej.
Wystarczy ubezpieczyć na siebie i zrobić cesję na leasing.

Data: 2017-05-15 17:58:03
Autor: Cavallino
Ceny OC
W dniu 14-05-2017 o 22:59, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

No właśnie.
Ja zapłaciłem za AC 1500 zł, ale od kwoty o 50% większej.
Też ze swoich zniżek, mimo że auto na firmę.

Data: 2017-05-12 01:20:12
Autor: Lisciasty
Ceny OC
W dniu środa, 26 kwietnia 2017 15:17:02 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
7k to jakiś babol systemowy

Bo ja wiem? Ostatnio robiłem kalkulację na stronie PiZetJu,
wyliczyło mi na trochę ponad 3 tysiące :>

L.

Data: 2017-05-12 12:13:21
Autor: sirapacz
Ceny OC

Bo ja wiem? Ostatnio robiłem kalkulację na stronie PiZetJu,
wyliczyło mi na trochę ponad 3 tysiące :>

szaleństwo:)

Data: 2017-04-26 16:55:12
Autor: Uncle Pete
Ceny OC
On 2017-04-24 22:26, J.F. wrote:
No i padlo na mnie.

Rok temu -  523 zl.
Teraz propozycja - 780 zl.

Focus benzyna 1,6 rocznik 1999, przebieg 198 tys., Warszawa, komplet zniżek:
- marzec 2016 r. - Benefia, samo gołe OC - 485 zł,
- marzec 2017 r. - Liberty, OC + mini assistance + opony assistance - 628 zł.
Nie jest źle, zwyżka nieco mniejsza niż przeciętnie.

Data: 2017-05-02 01:17:48
Autor: J.F.
Ceny OC
Dnia Wed, 26 Apr 2017 16:55:12 +0200, Uncle Pete napisał(a):
On 2017-04-24 22:26, J.F. wrote:
No i padlo na mnie.
[...]

Eee - Liberty juz nie ma, AXA przejela.

Nie jest źle, zwyżka nieco mniejsza niż przeciętnie.

Do Warszawy sie przeprowadzic, czy co ?
A moze akcje PZU kupic ?

J.

Data: 2017-05-12 00:11:55
Autor: jerzu.xyz
Ceny OC
On Tue, 2 May 2017 01:17:48 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Eee - Liberty juz nie ma, AXA przejela.

Jako marka istnieje dalej, a że właściciel inny?
Podobnie jest z HDI, właścicielem jest Warta.

Data: 2017-04-26 18:09:26
Autor: zdzisław dyrman
Ceny OC
W dniu 24.04.2017 o 22:26, J.F. pisze:
No i padlo na mnie.

Rok temu -  523 zl.
Teraz propozycja - 780 zl.

a ja mam wręcz przeciwnie, nie wiem gdzie jest haczyk
w zeszłym roku 550 zł, byłem u agenta, szukał najtańszej oferty i padło na UNIQUA
w tym roku postanowiłem samodzielnie się ubezpieczyć w Mbanku, i wybrali mi AXA za 480 zł
Chodzi oczywiście o samo OC, zniżki maksymalne, żadnych szkód
zastanawia mnie o co chodzi, dlaczego wszystkim z którymi zdarzyło mi się na ten temat zamienić kilka słów mają w tym roku droższą wycenę a ja tańszą
Oczywiście sprawdziłem i te moje 480 zł to nie pierwsza rata :)

Data: 2017-04-26 19:20:17
Autor: Yogi\(n\)
Ceny OC

Użytkownik "zdzisław dyrman" <rabarbar_ar@wp.pl> napisał w wiadomości news:odqgnm$d6v$1node2.news.atman.pl...

w tym roku postanowiłem samodzielnie się ubezpieczyć w Mbanku, i wybrali mi AXA za 480 zł
Musiałbyś porównać z AXA w mbanku sprzed roku. Mi teraz też dali 480, a rok temu 330.

--
Yogi(n)

Data: 2017-04-26 22:24:33
Autor: zdzisław dyrman
Ceny OC
W dniu 26.04.2017 o 19:20, Yogi(n) pisze:
Musiałbyś porównać z AXA w mbanku sprzed roku. Mi teraz też dali 480, a
rok temu 330.

uff, czyli ta kwota chyba jest możliwa :)
aha, nie dodałem: 2l benzyna, samochód z 2001, Kraków
tak już kombinowałem że może emeryt za kierownicą miał też znaczenie (1975)
:)

Data: 2017-04-26 23:04:25
Autor: m4rkiz
Ceny OC
On 2017-04-24 22:26, J.F. wrote:
Ale ... sprawdzam Rankomat i CUK ... tam od 850 do 3000.
A w Rankomacie wiele firm "nie przedstawilo oferty".
Jakies zmiany interfejsow owocujace blednym przekazaniem danych ?

prawdopodobnie, mi axa w rankomacie tez 'nie przedstawila oferty'
a w praktyce po wklepaniu w ich strone byli 150 tansi od najtanszego

Data: 2017-05-04 22:49:43
Autor: cef
Ceny OC
W dniu 2017-04-24 o 22:26, J.F. pisze:
No i padlo na mnie.

Rok temu -  523 zl.
Teraz propozycja - 780 zl.

Na drugie auto przyszło mi teraz proponowane w mbank-AXA 750zł
a miałem 340zł - nissan micra rocznik 2001.
Rankomaty zaczynają się od 1200zł.

Auto z deklarowanym ( i tak jest) minimalnym przebiegiem.
Przemieliłem z nudów większość dostępnych czynników, które
mogłyby wpływać na wysokosć polisy i ogólnie zmienia się to w granicach 10%
Dzieci sobie nawet "dorobiłem" i też nie pomogło.
Po prostu mechanizm jest inny- kroimy ile się da -
i wszyscy podobnie :-)

Data: 2017-05-12 12:15:13
Autor: sirapacz
Ceny OC
W dniu 2017-05-04 o 22:49, cef pisze:

Po prostu mechanizm jest inny- kroimy ile się da -
i wszyscy podobnie :-)

a masz -60%?

u mnie (tfu tfu) jeszcze racjonalne kwoty wychodzą za OC - jak czytam co niektórzy otrzymują to szczęka opada. Trza dzwonić i negocjować.

Data: 2017-05-12 18:00:56
Autor: Budzik
Ceny OC
[...]

Mi przy 70% przysłali z 300 na 1300...
Mam swój honor, olałem i poszedłem do konkurencji.
Ale w sumie to tez jest złudne, bo to zwykły podatek jest...

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2017-05-14 23:02:16
Autor: jerzu.xyz
Ceny OC
On Fri, 12 May 2017 18:00:56 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Mi przy 70% przysłali z 300 na 1300...

70% to ten Goather czy jakoś tak? Mnie tam to wychodzą jakieś
koszmarne kwoty. Nawet przy uwzględnieniu tej zniżki. Nie wiem, może
im jakiś parametr nie pasi ;)

Data: 2017-05-13 18:29:07
Autor: cef
Ceny OC
W dniu 2017-05-12 o 12:15, sirapacz pisze:
[...]

Mam -55% bo miałem innym autem stłuczkę w maju 2016.
Ale dzwonienie i negocjowanie akurat tu nic nie da, bo
oferta przedłużenia jest o kilkaset złotych niższa niż
wszelkie pozostałe. Na inne auto udało mi się znaleźć
prawie 200zł taniej a teraz nie ma szansy.
Obdzwoniłem kilku ubezpieczycieli i średnio na jeża
proponują po 1100zł.
Dysproporcja tych dwóch moich przypadków skłąnia
mnie właśnie do stwierdzenia, że taki jest mechanizm.

Jedno auto - diesel 2 litry, jeździ ok 30tys rocznie,
często za granicę i polisa za samo OC  wołali wszyscy- 1600zł a drugie miejskie wozidło, (a raczej miejskie stoidło - bo 1500km przebiegu rocznie)
1litr beznyna i wołają 1100zł. Jeden i ten sam kierowca, prawo jazdy od stu lat.
Gdzie tu sens, logika i kalkulacja?

Data: 2017-05-13 19:05:28
Autor: Liwiusz
Ceny OC
W dniu 2017-05-13 o 18:29, cef pisze:
[...]

Przecież nie wiedzą, że jedno auto to stoidło. A jakby za oświadczenie "będzie stało" dawali zniżkę, to by się okazało, że 99% samochodów w Polsce to stojaki.

--
Liwiusz

Data: 2017-05-13 22:12:36
Autor: cef
Ceny OC
W dniu 2017-05-13 o 19:05, Liwiusz pisze:
[...]

Akurat do polisy deklaruje się przebieg roczny, więc tym bardziej to wskazuje,
że nie ma znaczenia ta cała masa danych, którą trzeba podawać.
Chyba, że zakładają, że wszyscy deklarują max 5 tys rocznie.
Ja sprawdziłem w tym drugim aucie przy kalkulacji polisy
i czy się wpisze roczny przebieg 5 tys czy 100 tys to cena polisy
różniła się o 10 zł. A w niektórych towarzystwach było nawet taniej przy większym przebiegu

Ceny OC