Ceny OC

Data: 2017-04-25 00:20:24
Autor: Bolko
Ceny OC
W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 22:27:15 UTC+2 użytkownik J..F. napisał:
No i padlo na mnie.

Rok temu -  523 zl.
Teraz propozycja - 780 zl.

Ale ... sprawdzam Rankomat i CUK ... tam od 850 do 3000.
A w Rankomacie wiele firm "nie przedstawilo oferty".

Jakies zmiany interfejsow owocujace blednym przekazaniem danych ?
A moze zle sprawdzenie polis w UFG ?

Czy niektorzy daja ceny zaporowe, bo im komunikacyjne smierdza  ?
A moze im sie nie podoba moj pojazd ? Bo chyba nie ja :-)

Ktore to sa teraz "tanie firmy" ?
Propozycja jest z AXA, Link4 1000zl, Allianz tez 1000 ... a moze się umówily na niepodbieranie klientow ?

J.

Panowie mam prośbe bo każdego to czeka.
Wpisujcie miasto i dwa słowa opisu samochodu

Data: 2017-04-25 16:45:54
Autor: J.F.
Ceny OC
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:744c5027-1c4d-4988-bdeb-ae5ea6aa357b@googlegroups.com...
[...]

Nie wiem czy ma sens - bedzie tego tyle roznych danych, ze i tak sie nie polapie.

A "tania" firma powinna byc chyba bardziej ogolnie tania.

Wroclaw, 1.8 - PZU proponuje 1200, MTU 1300, MTU24 1046 - czyzby az tak odszkodowania wzrosly ?
Czy oplaty sadowe ? :-)

J.

Data: 2017-04-25 09:30:57
Autor: przemek.jedrzejczak
Ceny OC
Data: 2017-04-25 16:00:47
Autor: Budzik
Ceny OC

Wroclaw, 1.8 - PZU proponuje 1200, MTU 1300, MTU24 1046 - czyzby az tak odszkodowania wzrosly ?
Czy oplaty sadowe ? :-)

A wolisz za to samo zarobić 500 czy 1000?

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2017-04-25 18:12:21
Autor: J.F.
Ceny OC
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA762B266036BAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Wroclaw, 1.8 - PZU proponuje 1200, MTU 1300, MTU24 1046 - czyzby az
tak odszkodowania wzrosly ?
Czy oplaty sadowe ? :-)

A wolisz za to samo zarobić 500 czy 1000?

No ale wiesz - lepiej zarobic 700 czy nic ?

Co prawda gdzies tam ryzyko sie kryje i to moze byc "lepiej stracic 100 zl czy nic" ?

J.

Data: 2017-04-25 09:18:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Ceny OC
Znajomy mecenas od odszkodowań przesiadł się z rocznego Passata do nowej X6 wiec chyba interes się kręci :-)

Data: 2017-04-25 20:00:47
Autor: Budzik
Ceny OC

[...]

Na ograniczonym rynku, gdzie wszyscy sie umowili, ze podnosza ceny? nie ma takiego ryzyka... --
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???
Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

Data: 2017-04-26 11:51:06
Autor: J.F.
Ceny OC
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA762DBF6049A6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Jest. Sie obraze za podwyzke, to pojde do innego. W imie, * , zasad.
Co prawda jak sie tak wszyscy obraza, to znow nic sie nie zmieni :-)

Poza tym ... a przez poprzednie lata nie byli umowieni ?

J.

Data: 2017-04-26 11:00:46
Autor: Budzik
Ceny OC

[...]

No o tym własnie mówie.
I tak kazdy musi to OC wykupic, ten sie obrazi tu, tamten tam a kasa leci.

Poza tym ... a przez poprzednie lata nie byli umowieni ?

A nie zauwazyłes zmiany?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-04-26 17:56:17
Autor: Poldek
Ceny OC
W dniu 2017-04-25 o 22:00, Budzik pisze:

[...]

Ryzyko jest takie, że przyjmą od ciebie 700 zł, a ty pukniesz babkę na parkingu w czarnym Audi i trzeba jej będzie wypłacić 6 tysi odszkodowania za porysowany lakier.

Data: 2017-04-26 17:33:17
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik Poldek pugilares@interia.eu ...

[...]

Nie rozumiem.
Trollujesz, demonizujesz, uprawiasz demagogię czy po prostu chciałes mi wytłumaczyc po co jest oc?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2017-04-26 18:30:27
Autor: spider
Ceny OC
W dniu 2017-04-26 o 17:56, Poldek pisze:

Ryzyko jest takie, że przyjmą od ciebie 700 zł, a ty pukniesz babkę na
parkingu w czarnym Audi i trzeba jej będzie wypłacić 6 tysi
odszkodowania za porysowany lakier.

Ale jednocześnie 10 innych Ryśków również zapłaci 700 zł i w ciągu roku nie puknie nikogo i takim oto sposobem są tysiaka do przodu. Jakoś wierzyć mi się nie chce że przed podwyżkami ubezpieczyciele byli tacy miłosierni i dokładali szczodrze do interesu.

Data: 2017-04-26 17:33:17
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik spider "spajder78[wytnij]"@wp.pl ...

[...]

Po prostu dobrze zarabiali wszyscy w około, a rachunki wychodziły tak sobie.
Ale nawet te oficjalne rachunki pokazujace strate nie sugerowały ze trzeba podniesc ceny x2...

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2017-04-26 04:32:22
Autor: Pszemol
Ceny OC
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA762B266036BAbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Wroclaw, 1.8 - PZU proponuje 1200, MTU 1300, MTU24 1046 - czyzby az
tak odszkodowania wzrosly ?
Czy oplaty sadowe ? :-)

A wolisz za to samo zarobić 500 czy 1000?

A wiesz co to konkurencja?
Ty dasz cenę 1000 to klient pójdzie do tego co daje 700.

Data: 2017-04-26 11:00:47
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

Konkurencja na regulowanym rynku gdzie  wszyscy się umówili ze podnosza ceny? Hmm...

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2017-04-26 05:11:40
Autor: Kris
Ceny OC
W dniu środa, 26 kwietnia 2017 13:00:48 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

Konkurencja na regulowanym rynku gdzie  wszyscy się umówili ze podnosza ceny? Hmm...
Tam umówili.
Dostali wprost polecenie podwyższenia cen;)

Data: 2017-04-26 16:01:05
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Konkurencja na regulowanym rynku gdzie  wszyscy się umówili ze podnosza ceny? Hmm...

Tam umówili.
Dostali wprost polecenie podwyższenia cen;)

Jak zwał tak zwał.

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2017-04-30 11:43:40
Autor: Kris
Ceny OC

http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/zmowa-cenowa-na-rynku-ubezpieczen-uokik-bada-sprawe/jn5p6q

Data: 2017-04-30 19:00:34
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

> Tam umówili.
> Dostali wprost polecenie podwyższenia cen;)
> [...]

Ale tu bada w drugą stronę...
Ze niby firmy walczące o klinetów ceną uczestniczyły w zmowie cenowej.
Ja tu ZMOWY CENOWEJ nie widze, walką ceną to nic dziwnego, dopóki nie umawiali się co do wartości obniżek.
A o tym w artykule ani słowa nie ma.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2017-05-11 15:04:47
Autor: Poldek
Ceny OC
W dniu 2017-04-26 o 13:00, Budzik pisze:
[...]

I żaden się nie chciał dać 100 zł mniej?
Miałby masę klientów.

Data: 2017-05-11 06:36:41
Autor: Kris
Ceny OC
W dniu czwartek, 11 maja 2017 15:04:44 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

I żaden się nie chciał dać 100 zł mniej?
Miałby masę klientów.
Ależ są różnice 100zł
Tylko że wcześniej ceny zaczynały się od 300zł a jak nadzór stwierdził ze składki sa za niskie i praktycznie wprost nakazał podwyższyć to ubezpieczyciele skorzystali i teraz od 500zł sa polisy

Data: 2017-05-11 18:01:04
Autor: Budzik
Ceny OC
[...]

Po co? Wtedy nastepny dałby 50zł mniej i wrociliby do punktu wyjscia...

Data: 2017-05-12 00:14:22
Autor: J.F.
Ceny OC
Dnia Thu, 11 May 2017 18:01:04 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

I myslisz, ze nie wroca ?

J.

Data: 2017-05-11 23:34:49
Autor: Kris
Ceny OC
W dniu piątek, 12 maja 2017 00:14:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

I myslisz, ze nie wroca ?

Jako że OC jest obowiązkowe to nie wrócą
W tym roku przypis ze skądeś będą mieli tak ze 30% wyższy jak w roku ubiegłym to po co obniżać

Data: 2017-05-12 06:00:47
Autor: Budzik
Ceny OC

[...]

Oczywiście ze nie.