Ceny OC

Data: 2017-04-26 13:05:50
Autor: driver
Ceny OC
O, dobry watek, zeby sie pochwalic:

BMW 318, rocznik 1992, miasto 120 tys.
Allianz polisa OC/ASS/NNW na 2016 - 514 PLN
Allianz polisa OC/ASS (bez NNW) na 2017  - 7084 PLN (yes!)
Poszedlem do AXA - 824 PLN.

Takie tam drobne roznice :)
Milego dnia.

Data: 2017-04-26 13:00:45
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik driver nospam@interia.pl ...

[...]

Skoro rządzący wpakowali nas w takie maliny tworzac zmowe cenowa to moze teraz jednakby zareagowali?
bo to przestaje być smieszne... 7000 za OC...

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2017-04-26 15:16:13
Autor: sirapacz
Ceny OC
bo to przestaje być smieszne... 7000 za OC...

7k to jakiś babol systemowy

Data: 2017-04-26 10:42:01
Autor: przemek.jedrzejczak
Ceny OC
Chłopaki kiepskie algorytmy zapodali ... np samotny facet z miasta wojewódzkiego po 30-tce 8letnim autem marki na F. koloru czerwonego jest na topie szkodowych i koniec ;-)
Tam gdzie składka szybuje w kosmos mamy klientów których TU NIE CHCE ubezpieczyć bo tak im system mówi ... Trzeba tylko znaleźć zmienną i ja "skorygować" aby składka wróciła do normy :-)

Data: 2017-04-26 16:01:05
Autor: Budzik
Ceny OC
Użytkownik sirapacz newsy@sircomp.pl ...

bo to przestaje być smieszne... 7000 za OC...

7k to jakiś babol systemowy

Ale podwyżka o 100% to norma.

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2017-04-26 19:31:37
Autor: sirapacz
Ceny OC
7k to jakiś babol systemowy

Ale podwyżka o 100% to norma.

w niektórych przypadkach 100% to może i tak, ale na litość boską nie ponad 1000%.
Pechowcy mają po 100% a wsioki jak ja 10%

Data: 2017-04-27 12:41:45
Autor: driver
Ceny OC
W dniu 26.04.2017 o 15:16, sirapacz pisze:
bo to przestaje być smieszne... 7000 za OC...

7k to jakiś babol systemowy

Byc moze. Konsultant nie potrafil tego wytlumaczyc. Mial jeszcze oddzwonic ale mnie olal to i ja ich tak samo.

Data: 2017-04-27 04:51:27
Autor: Kris
Ceny OC
W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 12:41:47 UTC+2 użytkownik driver napisał:

> 7k to jakiś babol systemowy

Byc moze. Konsultant nie potrafil tego wytlumaczyc. Mial jeszcze oddzwonic ale mnie olal to i ja ich tak samo.

Niekoniecznie babol
Jak w lutym liczyłem dla swojego auta składki to wszędzie 500-1500zł a alianz kilka tysięcy mi wyliczył
Podejrzewam ze celowo takie zaporowe ceny dają.

Data: 2017-05-12 00:09:04
Autor: jerzu.xyz
Ceny OC
On Wed, 26 Apr 2017 15:16:13 +0200, sirapacz <newsy@sircomp.pl> wrote:

7k to jakiś babol systemowy

Niekoniecznie.
Ford C-Max 2013 rok. Leasing. Ubezpieczenie przez lisingodawcę w
zeszłym roku 2300 zł. Pełen pakiet z assistance BZWBK. W tym roku
przychodzi propozycja wznowienia - 4900 zł. Ten sam ubezpieczyciel
(Hestia). Po negocjacjach udało się zejść do 3001 zł, ale u innego
ubezpieczciela (PZU). I żeby było ciekawiej, to po roku auto jest
więcej warte, niż było rok temu.

A OC c.a. 7 tysi to dostał jeden z byłych grupowczów, na Audi A6.
Czyli niekoniecznie babol.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-05-12 09:45:17
Autor: Liwiusz
Ceny OC
W dniu 2017-05-12 o 00:09, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
I żeby było ciekawiej, to po roku auto jest
więcej warte, niż było rok temu.

Czemu?

--
Liwiusz

Data: 2017-05-12 12:12:48
Autor: sirapacz
Ceny OC

I żeby było ciekawiej, to po roku auto jest
więcej warte, niż było rok temu.

Czemu?

Pewnie doliczyli wartość bagażu doświadczeń:)
Albo jerzu jest celebrytą ;)

Data: 2017-05-14 22:53:53
Autor: jerzu.xyz
Ceny OC
On Fri, 12 May 2017 09:45:17 +0200, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

W dniu 2017-05-12 o 00:09, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
I żeby było ciekawiej, to po roku auto jest
więcej warte, niż było rok temu.

Czemu?

Bo tak wychodzi z Eurotaxu? Nie wiem. Taką wartość podaje
ubezpieczyciel. W przypadku mojego prywatnego auta jest tak samo.

Data: 2017-05-15 08:18:42
Autor: Liwiusz
Ceny OC
W dniu 2017-05-14 o 22:53, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

No właśnie się pytam skąd taki wynik. Ale w to, że w eurotaxie samochoód nowy kosztuje X, a po roku >X raczej nie uwierzę.

ubezpieczyciel. W przypadku mojego prywatnego auta jest tak samo.

Pewnie coś pomyliłeś w modelach i wyceniałeś różne samochody.

--
Liwiusz

Data: 2017-05-15 23:01:53
Autor: jerzu.xyz
Ceny OC
On Mon, 15 May 2017 08:18:42 +0200, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Ale w to, że w eurotaxie samochoód nowy kosztuje X, a po roku >X raczej nie uwierzę.

Ktoś tu pisze o nowych autach?

Data: 2017-05-16 09:05:03
Autor: Liwiusz
Ceny OC
W dniu 2017-05-15 o 23:01, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Mon, 15 May 2017 08:18:42 +0200, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Ale w to, że w eurotaxie samochoód
nowy kosztuje X, a po roku >X raczej nie uwierzę.

Ktoś tu pisze o nowych autach?

A jakie to ma znaczenie, czy nowe, czy nie?

--
Liwiusz

Data: 2017-05-16 00:24:24
Autor: Lisciasty
Ceny OC
W dniu wtorek, 16 maja 2017 09:05:07 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
A jakie to ma znaczenie, czy nowe, czy nie?

Zasadnicze. Czasami się okazuje po x latach, że dany model blachosmroda
jest wyjątkowo udany i zadbane używki trzymają dobrą cenę, a czasem
nawet drożeją :>

L.

Data: 2017-05-16 13:36:38
Autor: Liwiusz
Ceny OC
W dniu 2017-05-16 o 09:24, Lisciasty pisze:
[...]

Chyba sam nie wiesz co piszesz. Właśnie napisałeś, że kupujący wolą kupić samochód o rok starszy, niż taki sam (a nawet ten sam!) o rok młodszy. Takie rozumowanie nie trzyma się kupy. I nie mówimy tutaj o jakimś jednostkowym zabytku.

--
Liwiusz

Data: 2017-05-16 12:10:30
Autor: Lisciasty
Ceny OC
W dniu wtorek, 16 maja 2017 13:36:42 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
[...]

Ale tak właśnie jest i nie mówię tu o zabytkach. A rok młodszy nie musi oznaczać że jest taki sam czy ten sam, tylko nieco inny,
bo coś jest zmienione i okazało się felerne. L.

Data: 2017-05-17 08:26:25
Autor: Liwiusz
Ceny OC
W dniu 2017-05-16 o 21:10, Lisciasty pisze:
[...]

Zatem opisujesz inny przypadek. Nie chodzi o różniące się samochody z różnych roczników (gdzie ten starszy był lepszy, a zatem i droższy), tylko że ten sam samochód dziś kosztuje X, a za rok będzie kosztował >X. Tutaj jego wady fabryczne nie znikną za rok, więc brak podstaw do zwyżki ceny.

--
Liwiusz

Data: 2017-05-12 17:04:18
Autor: Cavallino
Ceny OC
W dniu 12-05-2017 o 00:09, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

Tzn ile?
Bo auto mam nieco młodsze, pewnie więcej warte, a płacę 2/3 tego co napisałeś.

Data: 2017-05-14 22:59:16
Autor: jerzu.xyz
Ceny OC
On Fri, 12 May 2017 17:04:18 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Tzn ile?
Bo auto mam nieco młodsze, pewnie więcej warte, a płacę 2/3 tego co napisałeś.

http://i.imgur.com/mJLUlNA.jpg

To jest oferta po negocjacjach. Po fakcie się dowiedziałem, że można jeszcze ubezpieczyć taniej.
Wystarczy ubezpieczyć na siebie i zrobić cesję na leasing.

Data: 2017-05-15 17:58:03
Autor: Cavallino
Ceny OC
W dniu 14-05-2017 o 22:59, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

No właśnie.
Ja zapłaciłem za AC 1500 zł, ale od kwoty o 50% większej.
Też ze swoich zniżek, mimo że auto na firmę.

Data: 2017-05-12 01:20:12
Autor: Lisciasty
Ceny OC
W dniu środa, 26 kwietnia 2017 15:17:02 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
7k to jakiś babol systemowy

Bo ja wiem? Ostatnio robiłem kalkulację na stronie PiZetJu,
wyliczyło mi na trochę ponad 3 tysiące :>

L.

Data: 2017-05-12 12:13:21
Autor: sirapacz
Ceny OC

Bo ja wiem? Ostatnio robiłem kalkulację na stronie PiZetJu,
wyliczyło mi na trochę ponad 3 tysiące :>

szaleństwo:)

Ceny OC