Ceny OC

Data: 2017-04-26 18:09:26
Autor: zdzisław dyrman
Ceny OC
W dniu 24.04.2017 o 22:26, J.F. pisze:
No i padlo na mnie.

Rok temu -  523 zl.
Teraz propozycja - 780 zl.

a ja mam wręcz przeciwnie, nie wiem gdzie jest haczyk
w zeszłym roku 550 zł, byłem u agenta, szukał najtańszej oferty i padło na UNIQUA
w tym roku postanowiłem samodzielnie się ubezpieczyć w Mbanku, i wybrali mi AXA za 480 zł
Chodzi oczywiście o samo OC, zniżki maksymalne, żadnych szkód
zastanawia mnie o co chodzi, dlaczego wszystkim z którymi zdarzyło mi się na ten temat zamienić kilka słów mają w tym roku droższą wycenę a ja tańszą
Oczywiście sprawdziłem i te moje 480 zł to nie pierwsza rata :)

Data: 2017-04-26 19:20:17
Autor: Yogi\(n\)
Ceny OC

Użytkownik "zdzisław dyrman" <rabarbar_ar@wp.pl> napisał w wiadomości news:odqgnm$d6v$1node2.news.atman.pl...

w tym roku postanowiłem samodzielnie się ubezpieczyć w Mbanku, i wybrali mi AXA za 480 zł
Musiałbyś porównać z AXA w mbanku sprzed roku. Mi teraz też dali 480, a rok temu 330.

--
Yogi(n)

Data: 2017-04-26 22:24:33
Autor: zdzisław dyrman
Ceny OC
W dniu 26.04.2017 o 19:20, Yogi(n) pisze:
Musiałbyś porównać z AXA w mbanku sprzed roku. Mi teraz też dali 480, a
rok temu 330.

uff, czyli ta kwota chyba jest możliwa :)
aha, nie dodałem: 2l benzyna, samochód z 2001, Kraków
tak już kombinowałem że może emeryt za kierownicą miał też znaczenie (1975)
:)

Ceny OC