Ceny PRL vs RP

Data: 2010-02-09 09:31:00
Autor: cyc
Ceny PRL vs RP

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkpp7m$ns$1news.onet.pl...

Ale ani wzmianki o tym że dzisiaj dużo ludzi nie stać na chleb:

http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Tesknisz-za-PRL-em-Sprawdz-o-ile-wszystko-zdrozalo,wid,11926666,wiadomosc.html?ticaid=199bd

Ubawila mnie ta aktualna srednia krajowa wynoszaca niemal 3000 zl/mc - netto ..
Oczywiste klamstwo bo ja z prezesem Orlenu mam srednio cos ok. 300 000 zla nie 3000 .
Za moja srednia moge wiec kupic  100  razy wiecej towaru niz zaprezentowano nam w artykule .
Porazajaca propaganda , dodam , dla idiotow .

cyc

Data: 2010-02-09 01:21:08
Autor: zbig
Ceny PRL vs RP

.
[...]
Po serii całkiem dorzecznych postów zdajesz się wracać do
wcześniejszego niechlubnego stylu, który charakteryzuje pogarda dla
faktów. Zbliżasz sie powoli do poziomu boukuna i klossa.
Nie przychodzi mi do głowy bardziej dosadne wyrażenie swojej
dezaprobaty.

Data: 2010-02-09 13:41:49
Autor: cyc
Ceny PRL vs RP

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8ea295ea-b749-4585-bbfe-85a025598c75h2g2000yqj.googlegroups.com...
On 9 Lut, 09:31, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

faktów. Zbliżasz sie powoli do poziomu boukuna i klossa.
Nie przychodzi mi do głowy bardziej dosadne wyrażenie swojej

A coz nadzwyczajnego w tym , ze kwestionuje podana w artykule srednia krajowa w kontekscie sily nabywczej ?.
Przeciez ta srednia to obraz wypaczony . Rzeczywistosc jest calkiem inna . Na 100 osob tylko jedna ma dochod wiekszy niz 1400 - 1500zl ale srednia wynosi ok.3000 zl bo ta jedna osoba zawyzajaca srednia  do podanego stanu jest prezes banku  .
Srednia w PRL- miala o tyle sens , ze wszyscy zarabiali mniej wiecej tyle samo a tamte "kominy " palcowe to nie wiecej niz dwukrotnosc sredniego zarobku .
To sa fakty  .

cyc

Data: 2010-02-09 07:16:18
Autor: Hans Kloss
Ceny PRL vs RP
On 9 Lut, 13:41, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
 .
Na 100 osob tylko jedna ma dochod wiekszy niz 1400 - 1500zl ale srednia
wynosi ok.3000 zl bo ta jedna osoba zawyzajaca srednia  do podanego stanu
jest prezes banku  .

Sam idiota czy idiotów szukasz? Na 100 osób jedna ma dochód ponad
14000??!!!???? Ciebie człowieku POJEBAŁO ZE SZCZĘTEM!!! O Polsce pisz
czerwońcu nie o jakimś Bangladeszu, tu za 1500 to ciężko kogokolwiek
to pracy znaleźć (piszę o PRACY rzecz jasna a nie o dupogodzinach w
jakimś nikomu niepotrzebnym biurze). Btw trzeba mieć w głowie wielką
kupę gnoju żeby widzieć w naszym kraju jednego prezesa banku (czy
nawet prezesa CZEGOKOLWIEK) na 100 osób.
J-23

Data: 2010-02-09 17:48:08
Autor: cyc
Ceny PRL vs RP

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:edef1e33-cd64-4868-b6fd-

...............idiotów szukasz?
............<

Po co szukac ? sami sie znajduja i na dodatek nazywaja siebie Hansami Klosami .

J-23

cyc

Data: 2010-02-09 13:37:23
Autor: Jadrys
Ceny PRL vs RP

[...]

O to właśnie chodzi ze gdzieś tak ze 2/3 Polaków może tylko pomarzyć o takich dochodach. Wybierając średnią między zarobkami prezesa "Orlenu" a salowej w szpitalu można tylko zazgrzytać zębami.

Data: 2010-02-09 18:06:02
Autor: the_foe
Ceny PRL vs RP

[...]

mozna wziac zamiast sredniej mediane. Ktora wynosi w Polsce 2000 zl netto. Na mediane nie maja wplywu kto ile zarabia tylko czy mniej czy wiecej od obywatela ktory na liscie najlepje zarabiacych jest po sordku. Nawet wtdy, obnizajac te wyliczyenia do 2/3 wyraznie widac ze jest lepiej.

--
the_foe

Ceny PRL vs RP