Ceny aut z kratką

Data: 2010-12-17 22:15:35
Autor: BearBag
Ceny aut z kratką
Dnia Fri, 17 Dec 2010 20:51:02 +0100, Koziołek napisał(a):

Jaki¶ czas temu warto¶ć samochodu (w ¶wietle potrzebnych nakładów) oceniali¶my na jakie¶ 2 tysi±ce złotych. Natomiast teraz nie ma praktycznie do czego się odnie¶ć i za bardzo nie wiem, czy te auta podrożały, potaniały i jaki bedzie trend. Generalnie chodzi o to, że ww. kangur ma silnik benzynowy, a resztę aut mamy na ropę i pytanie, co z parchem robić :)

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek

ja tam nie widze zeby cos poznikało, auto takie jest z wiadomych powodów
tansze i o wiele trudniejsze do sprzedania. Jesli jest sprawne technicznie
i nic sie nie sypie w sposób lawinowy to 2tys powinni¶cie wzi±ć.
Pozdrawia BearBag...

Ceny aut z kratką