Ceny biletów na ligę na Lechu

Data: 2010-10-08 21:01:30
Autor: 2wroc
Ceny biletów na ligę na Lechu
ja kupie bilet za każdą cenę...
prawdziwy fan

Data: 2010-10-09 11:28:10
Autor: Max
Ceny biletów na ligę na Lechu

Użytkownik "2wroc" <pakula11@go2.pl> napisał w wiadomości news:i8npob$oja$1node1.news.atman.pl...
ja kupie bilet za każdą cenę...

A ja tym razem nie;) , mimo  ze kupowałem kaarnety  od lat....
Zapowiada sie    na Lechu, ze  bedziemy miec pełne  trybuny za bramkami ,  a na prostych  niewielkie ilosci  kibiców...
na 6 meczów ligowych + 2 LE   to wydatek dla mnie 575zł..
Hmm... Chce miec miejsce tam gdzie ja chce... czyli  na prostej..na srodku....
A nie tam,  gdzie cenowo bedzie ok...
Uwazam ze to za drogo,  wolę chyba kupić  bilety na 2 -3 mecze ligowe - wybrane...

A na wiosne mam nadzieje ze zarząd pojdzie po rozum do głowy i wyciągnie wnioski... i dostosuje ceny biletów  ... OBY:)

Data: 2010-10-09 12:00:21
Autor: 2wroc
Ceny biletów na ligę na Lechu
w moim poście było trochę ironii...np.170 PLN na mecz w LE to faktycznie drogo, ja 45 EURO zapłaciłem za bilet na mecz Polaków na MŚ w Niemczech...ale to było kupowane bezpośrednio u FIFA, bez pośredników...
pzdr

Ceny biletów na ligę na Lechu