Ceny części Fabia 100 KM 1.4 16V

Data: 2009-04-12 12:00:38
Autor: Jacek Sowiński
Ceny części Fabia 100 KM 1.4 16V
Użytkownik "Marcin Nowak" <a.m.nowak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grsdib$qe$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Chcę zakupić Skodę Fabie kombi z silnikiem 1.4 100 KM 16V z slnikiem VW.
Słyszałem jednak opinię, że ceny części do tego samochodu są co najmniej 2 razy wyższe niż do standardowych Fabii z silnikiem 1.2 lub 1.4 75 KM.
Czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć tym informacją.
Mówiąc o częścich mam na myśli tarcze ham., klocki, amortyzatory, pasek klinowy, rozrządu, świece, alternator. Części eksploatacyjne prosto rzecz ujnując.

potrafisz pisać na grupach dyskusyjnych, a nie potrafisz szukac na allegro?
Moim zdaniem taki rodzaj silnika ma niewielki wpływ na zawieszenie czy hamulce.
Czy silnik 1.2 i 1.4 75km nie pochodzi od vw?

Jacek

Data: 2009-04-12 12:25:14
Autor: Marcin Nowak
[...]

Tak to jest VW