Ceny części Fabia 100 KM 1.4 16V

Data: 2009-04-12 12:01:27
Autor: Marcin Nowak
Ceny części Fabia 100 KM 1.4 16V
Zapomniałem dodać, że jest to wersja jakaś limitowana tuningowana lekko przez firmę niemiecką (jakieś chromowane dodatki)

Marcin

Data: 2009-04-12 14:47:19
Autor: szwagier
Marcin Nowak pisze:
Zapomniałem dodać, że jest to wersja jakaś limitowana tuningowana lekko przez firmę niemiecką (jakieś chromowane dodatki)

Marcin

Nie no, to zmienia postac rzeczy, na pewno beda zupelnie inne, sam koszt ceramicznych tarcz hamulcowych w tym modelu przewyzszy wartosc samochodu.

szwagier

Ceny części Fabia 100 KM 1.4 16V