Ceny dziś i po nowym roku

Data: 2017-11-20 13:45:28
Autor: Roman Tyczka
Ceny dziś i po nowym roku

Krótka piłka... muszę zmodernizować kompa, bo mnie szlag trafia przez jego
mułowatość. I pytanie... czy kupując teraz, w okresie przedświątecznym, wiele stracę
względem odłożenia zakupu do stycznia? Czy może to bez różnicy?

Roman Tyczka

Data: 2017-11-20 19:24:09
Autor: peter
Ceny dziś i po nowym roku
W dniu 2017-11-20 o 13:45, Roman Tyczka pisze:

I pytanie... czy kupując teraz, w okresie przedświątecznym, wiele stracę
względem odłożenia zakupu do stycznia? Czy może to bez różnicy?

Ceny w normalnych sklepach po Nowym Roku roku są zwykle niższe niż w grudniu.  W sklepach internetowych różnice są zwykle mniejsze ( ale nie dam głowy, że tak jest powszechnie).
Jeżeli wartość złotówki spadnie do $ to może się zdarzyć, że ceny w stycznie będą większe. Czyli jest to trochę loteria.

Ale,ale .. może kupisz w ten piątek (!!)( a nawet do poniedziałku)) wielu sprzedawców będzie oferować znaczne obniżki.
Z tym,że w Polsce wybór nie  jest zbyt wielki i głównie na gotowe zestawy a nie na części ( gdybyś chciał sam składać).
Z tego co pamiętam w zeszłym roku m.in Redcoon.pl, Komputronik oferowali takie obniżki.
Uwaga: firmy często dopiero w piątek ujawniają cała ofertę.

--
  peter

Data: 2017-11-21 16:05:50
Autor: Roman Tyczka
Ceny dziś i po nowym roku
On Mon, 20 Nov 2017 19:24:09 +0100, peter wrote:

[...]

Władza twierdzi, że gospodarka tak zapindala, że zaraz Japonię przegonimy
;-) ergo złotówka nie ma prawa spaść :-)

[...]

Dzięki, poobserwuję piąteczek zatem, jeśli coś drgnie w cenach to może
przyszaleję ;-)

Roman Tyczka

Data: 2017-12-05 18:47:44
Autor: Roman Tyczka
Ceny dziś i po nowym roku
[...]

http://antyweb.pl/znizki-w-black-friday-w-polsce-to-jednak-sciema-wyniosly-srednio-tylko-13/

I moje obserwacje w zakresie hardware to potwierdzają... niestety.

Roman Tyczka

Data: 2017-12-05 21:01:17
Autor: Peter
Ceny dziś i po nowym roku
W dniu 2017-12-05 o 18:47, Roman Tyczka pisze:

http://antyweb.pl/znizki-w-black-friday-w-polsce-to-jednak-sciema-wyniosly-srednio-tylko-13/

I moje obserwacje w zakresie hardware to potwierdzają... niestety.

To są wyniki uśrednione. W niektórych miejscach były podwyżki!. Ale ogólnie masz rację, obniżki w Polsce były dosyć marne.
W stanach jednak obniżki były znaczące. Ja np kupiłem na platformie amerykańskiej antywirusa z 60% upustem!.

Ogólnie masz przechlapane bo teraz przed świętami będą już tylko podwyżki i będziesz musiał czekać do stycznia na swoje wymarzone amd ryzen

--
  peter

Data: 2017-12-07 23:06:58
Autor: Mint User
Ceny dziś i po nowym roku
Peter wrote:
[...]

Po nowym roku niewykluczone podwyżki :/

Data: 2017-12-08 10:05:29
Autor: Roman Tyczka
Ceny dziś i po nowym roku
On Tue, 5 Dec 2017 21:01:17 +0100, Peter wrote:

W stanach jednak obniżki były znaczące. Ja np kupiłem na platformie amerykańskiej antywirusa z 60% upustem!.

Tylko wiesz... jest subtelna różnica między obniżkami hardwaru i softwaru,
nie można tego porównywać.

Roman Tyczka

Data: 2017-12-09 14:13:12
Autor: peter
Ceny dziś i po nowym roku
W dniu 2017-12-08 o 10:05, Roman Tyczka pisze:

Tylko wiesz... jest subtelna różnica między obniżkami hardwaru i softwaru,
nie można tego porównywać.

No jest pewna różnica ;). Nie oglądałem w BlackFriday(Mondy) ceny procesorów.
Teraz oglądam np to
https://www.newegg.com/global/pl/Product/Product.aspx?Item=N82E16819113429&nm_mc=AFC-C8Junction-Components&cm_mmc=AFC-C8Junction-Components-_-Processors%20-%20Desktops-_-AMD-_-19113429&cm_sp=&AID=11892368&PID=7828656&SID=

  i cena zdecydowanie niższa niż w Polsce

  1278 vs ~1470-1580 zł !!

na marginesie : intel ma już 8700K 6 rdzeni ( ceneo 1570-1720) a zapowiadane jest 9700K 8 rdzeni (rozsądne ceny będą za rok ;) )

--
  peter

Data: 2017-11-20 20:01:28
Autor: Budzik
Ceny dziś i po nowym roku
Użytkownik Roman Tyczka noemail@because.no ...

[...]
Mamy jeszcze około 40 dni x szlag mnie trafia = IMO duzo stracisz nerwów ;-P

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-12-08 14:44:54
Autor: ToMasz
Ceny dziś i po nowym roku
W dniu 20.11.2017 o 13:45, Roman Tyczka pisze:

[...]

niedawno była dyskusja o kompach poleasingowych. poczytaj sobie wątek, bo czasami można kupić prawie całego kompa w cenie nowego procesora  (w jednym i drugim przypadku ten sam procesor

ToMasz

Ceny dziś i po nowym roku