Ceny iPhone6 w różnych krajach

Data: 2014-09-13 18:22:37
Autor: Pszemol
Ceny iPhone6 w różnych krajach
Ceny w sklepach Apple (nie na eBay/Allegro)
Bez kontraktu, bez abonamentu, bez simLOCKa:

United States

iPhone 6 / 16GB - $649.00
iPhone 6 / 64GB - $749.00
iPhone 6 / 128GB - $849.00
iPhone 6 Plus / 16GB - $749.00
iPhone 6 Plus / 64GB - $849.00
iPhone 6 Plus / 128GB - $949.00

United Kingdom

iPhone 6 / 16GB - ?539.00
iPhone 6 / 64GB - ?619.00
iPhone 6 / 128GB - ?699.00
iPhone 6 Plus / 16GB - ?619.00
iPhone 6 Plus / 64GB - ?699.00
iPhone 6 Plus / 128GB - ?789.00

Germany

iPhone 6 / 16GB - 699,00 ?
iPhone 6 / 64GB - 799,00 ?
iPhone 6 / 128GB - 899,00 ?
iPhone 6 Plus / 16GB - 799,00 ?
iPhone 6 Plus / 64GB - 899,00 ?
iPhone 6 Plus / 128GB - 999,00 ?

Trochę zaskakuje mnie cena w Niemczech:
700 euro to chyba znacznie więcej niż 650 USD?
Pewnie jakieś cło na wyrób spoza EU...

Data: 2014-09-14 10:40:51
Autor: masti
Pszemol wrote:

Ceny w sklepach Apple (nie na eBay/Allegro)
Bez kontraktu, bez abonamentu, bez simLOCKa:

United States

iPhone 6 / 16GB - $649.00

czy ta cena zawiera sales tax?

Germany

iPhone 6 / 16GB - 699,00 ?

bo ta cena awiera wszystko łącznie z gwarancją i VAT

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-14 09:47:42
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:lv3rbj$lae$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

Ceny w sklepach Apple (nie na eBay/Allegro)
Bez kontraktu, bez abonamentu, bez simLOCKa:

United States

iPhone 6 / 16GB - $649.00

czy ta cena zawiera sales tax?

Nie. Rzeczywiscie raport nie jest ścisły.
W rejonie moich przedmieść Chicago trzeba tam doliczyć od 7-9%.
Czyli wyjdzie jakieś 650+65=715 USD lub mniej.
700 euro dziś to jakieś 907 dolarów amerykańskich.

Germany

iPhone 6 / 16GB - 699,00 ?

bo ta cena awiera wszystko łącznie z gwarancją i VAT

Jasne, ale wciąż jest jakieś 180 dolarów różnicy do wyjaśnienia.
A Niemcy nie są wcale najdroższe. Cena najtańszej wersji iPhone6
we Francji jest większa: 709 euro, we Włoszech 730 euro,
Taki Luksemburg, na odmiane, jest tańszy, tylko 664 eurosków.
Brzmi to jak jakieś narzucane przez poszczególne państwa taryfy?
http://www.redmondpie.com/factory-unlocked-sim-free-iphone-6-iphone-6-plus-prices-in-us-uk-and-other-countries/

Na eBay oczywiście ceny są wyższe - Ci co załapali się na pierszą
transzę sprzedają tym co chcieli a zaspali za ponad $2000 USD:
http://www.redmondpie.com/unlocked-iphone-6-plus-units-going-for-over-2000-on-ebay/

Z jednej strony trudno się dziwić - tam gdzie jest rekordowy popyt
i jest szansa że komuś zabraknie tam pojawia się rekordowe ceny...
Apple komentując datę 12-go września, kiedy otworzyli online
sprzedaż telefonów do wysyłki pierwszej transzy 19-go września
podali komunikat: "response to iPhone 6 and iPhone 6 Plus has
been incredible with a record number of pre-orders overnight."
Z drugiej strony, wszedłem właśnie na stronę apple.com i wybrałem
iPhone6 16G (najtańszy) bez abonamentu/subsydiów od operatora
i bez problemów wrzuciłem do koszyka: mam opcję czekać na wysyłkę
pocztą (obiecują 7-10 dni) lub odbiór w sklpie Apple 19-go września.
Więc nie bardzo rozumiem skąd cena taka na eBay...

Data: 2014-09-14 09:57:49
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:lv49p3$l43$1dont-email.me...
[...]

Ciekawe który model jest na polskim Allegro.pl dostępny...
Ze strony Apple wynika, że znów jest dostępnych kilka różnych modeli
z różnym zestawem obsługiwanych pasm radiowych w zakresie LTE:
http://www.apple.com/iphone/LTE/

Ceny iPhone6 w różnych krajach