Ceny laptopów - spadają?

Data: 2010-12-21 12:04:49
Autor: Lagod
Ceny laptopów - spadają?
Cześć.
Czy ktoś może śledził zmiany cen laptopów w ostatnim czasie?
Mam wrażenie, że jak utrzymywały się na stałym poziomie przez ostani rok, może dwa, to mocno zaczęły spadać od jakiś 3 miesięcy.
Jak się patrzy na najbardziej popularne modele (takie które są w wielu sklepach) na skąpcu, to można zaobserwować spadek ~10-15% przez ostatnie 3-4 miesiące.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-12-21 13:58:40
Autor: =Marcos=
Ceny laptopów - spadają?
[...]

Ciężko to tak naprawdę zaobserować, bo prawie nie ma modeli, które wytrzymują dłużej niż 6 miesięcy na rynku. Nowe odmiany pojawiają się bardzo szybko. Inne procesory, inna ilość pamięci, inny dysk itp.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2010-12-21 16:00:48
Autor: RadoslawF
Ceny laptopów - spadaj±?
Dnia 2010-12-21 13:58, U¿ytkownik =Marcos= napisa³:
Mam wra¿enie, ¿e jak utrzymywa³y siê na sta³ym poziomie przez ostani rok, mo¿e dwa, to mocno zaczê³y spadaæ od jaki¶ 3 miesiêcy.
Jak siê patrzy na najbardziej popularne modele (takie które s± w wielu sklepach) na sk±pcu, to mo¿na zaobserwowaæ spadek ~10-15% przez ostatnie 3-4 miesi±ce.

Ciê¿ko to tak naprawdê zaobserowaæ, bo prawie nie ma modeli, które wytrzymuj± d³u¿ej ni¿ 6 miesiêcy na rynku. Nowe odmiany pojawiaj± siê bardzo szybko. Inne procesory, inna ilo¶æ pamiêci, inny dysk itp.

Dla obserwatora postronnego ceny laptopów z C2D spad³y i to sporo
wiêcej ni¿ 10-15%, tyle ¿e pokaza³y siê lapki z prockami i3 i i5.
To co pó³ roku lub dawniej by³o nowoczesnym laptopem z C2D
dzi¶ ju¿ nowoczesnym nie jest wiêc producent obni¿a cenê.

Pozdrawiam

Ceny laptopów - spadają?