Ceny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie

Data: 2015-09-09 23:31:09
Autor: Big Jack
Ceny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie
W wiadomości
*TOMASZEK* napisał(-a):

Jest sobie blaszak osiedlowy w którym notorycznie i w przypadku wielu
produktów ceny na półkach różnią się w tym co płaci się przy kasie (
na półkach są niższe oczywiście ) Wielokrotnie zwracałem na to uwagę
zarówno sprzedawcom jak i kierownicze sklepu. Za każdym razem tłumaczą
się błędem i obowiązuje wyższa cena przy kasie, albo zostawiam
produkt. Nie ma mowy o zakupie po cenie z półki.
Zaczęło mnie to tak zwyczajnie po ludzku denerwować. Sumy naprawdę
niewielkie, ale to robienie ze mnie idioty....

Nie potrafisz wyegzekwować swoich praw? Ciebie obowiązuje cena z półki, a cenę z kasy fiskalnej to kasjerka (i kierowniczka) może sobie wsadzić tam gdzie Słońce nie zagląda.

Gdzie najlepiej ( najskuteczniej ) "uprzejmie donieść" o tym
procederze?

Chyba rzecznik konsumentów

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Ceny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie