[OT] Ceny nieruchomisci na aukcji

Data: 2009-11-23 21:34:55
Autor: Marcin
[OT] Ceny nieruchomisci na aukcji
Witam

W weekend odbyla sie pierwsza aukcja nieruchomosci
w Warszawie. Transakcji zawarto niewiele chociaz
ludzi przyszlo calkiem sporo. Jak sadzicie, co z tego
wynika na przyszlosc rynku nieruchomosci w Polsce?
W koncu nie codzien kupuje sie mieszkanie za
4900 PLN/m2 gdy dewelopwer normalnie chce
za nie 7000 PLN/m2 (co prawda duze mieszkanie).
Ciekwe tez, ze wiele mieszkan poszlo za cene wywolawcza

http://www.bankier.pl/wiadomosc/W-godzine-kupili-wlasne-M-wynik-pierwszej-Aukcji-Nieruchomosci-na-zywo-2052513.html

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7282200,Pierwsza_aukcja_mieszkan__Duzo_chetnych__malo_zakupow.html

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-11-24 02:45:17
Autor: zaemka
[...]

to były mieszkania, które deweloper nie mógł sprzedać na rynku pomimo upustów,
oglądałem kilka, raczej by musieli mi dopłacić żeby tam mieszkać,
np. okna wychodzą na trasę-most Grota (ok. 10 metrów) i nie da się ich otworzyć:
wdychanie spalin i szum ponad możliwość wytrzymania - dla potencjalnych samobójców.

pozdr. z.

[OT] Ceny nieruchomisci na aukcji