Ceny paliw.

Data: 2020-03-17 16:37:48
Autor: nadir
Ceny paliw.
Czy cena za litr benzyny spadnie poniżej 4zł?
U nie dziś na Orlenie benzyna 95 jest po 4.28zł/litr.
Jak tak dalej pójdzie, to w tej dekadzie chyba elektryka nie kupię.

Data: 2020-03-17 08:43:53
Autor: sczygiel
Ceny paliw.
W dniu wtorek, 17 marca 2020 10:38:23 UTC-5 użytkownik nadir napisał:
Czy cena za litr benzyny spadnie poniżej 4zł?
U nie dziś na Orlenie benzyna 95 jest po 4.28zł/litr.
Jak tak dalej pójdzie, to w tej dekadzie chyba elektryka nie kupię.

Tu normalnie bylo 2.8-3.0 pln za litr. Ostatnio jest po 2pln.
To tak ku rozwadze na temat elektrykow.
Jak ktos zarabia 35-150pln/h a apliwo jest po 2-3pln to nawet jak mu auto pali 12-15l/100km to elektryka z oszczednosci nie kupi.

No chyba ze ubezpieczenie spadnie z tych 120-200dolarow do 1/5 tej ceny dla elektryka. Ale nie wroze takiej zmiany. Koszty napraw tesli nie sa male.

Wiec zostanie jak jest...

Ale ciekawie sie ludziom tu opowiada ze wicie, rozumicie, teraz srajtasmy nie macie ale pomyslcie ze tylko ocet jest a jak co innego rzuca to trza w kolejce jak po ajfona stac...
W ich oczach tylko zmieszanie widac wtedy...

Data: 2020-03-17 17:02:50
Autor: Myjk
Ceny paliw.
Tue, 17 Mar 2020 08:43:53 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com
Jak ktos zarabia 35-150pln/h a apliwo jest po 2-3pln to nawet jak mu auto
pali 12-15l/100km to elektryka z oszczednosci nie kupi.

Tylko nie wszyscy kupują elektryki dla oszczędności. Rzekłbym nawet, że
większość tego nie robi dla oszczędności, tylko dla komfortu (ciszy) i
parametrów jazdy, bo przecież tanie to one nie są. Pomijając oczywiście, że
nadal ładując w domu w 2T jest taniej niż paliwo po 4 zł. Żeby w tych
warunkach było taniej na paliwie niż na prundzie to by paliwo musiało
zjechać poniżej 2 zł. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2020-03-17 17:57:27
Autor: Shrek
Ceny paliw.
W dniu 17.03.2020 o 17:02, Myjk pisze:
[...]

Uściślająć - nie wszyscy kupuję elektryki w ogóle. Mimo, że gadają o tym, że elektryk spełnia wymagania własciwie każdego, to potem okazuje, się że oni akurat są tak wyjątkowi, że ich nie spełnia:P
--
Shrek

Data: 2020-03-17 18:02:52
Autor: J.F.
Ceny paliw.
Użytkownik "nadir"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e70eecc$0$550$65785112@news.neostrada.pl...
Czy cena za litr benzyny spadnie poniżej 4zł?
U nie dziś na Orlenie benzyna 95 jest po 4.28zł/litr.
Jak tak dalej pójdzie, to w tej dekadzie chyba elektryka nie kupię.

Spoko spoko, to sie dlugo nie utrzyma ... chyba, ze wlasnie wielu pracownikow przeszlo na prace zdalna na stale ...

J.

Data: 2020-03-17 18:53:04
Autor: RadoslawF
Ceny paliw.
W dniu 2020-03-17 o 18:02, J.F. pisze:

[...]

Wylazłem koło 9:00 z domu żeby zakupy zrobić.
Na okolicznych osiedlowych parkingach tłok jak w dzień wolny
a nie roboczy. I wiedząc ile to trwało w chinach nie liczę że
zmieni się za tydzień czy dwa jak liczą optymiści.
Nie ma kto kupować to i ceny spadają.
A dla przypomnienia to chińczycy w zagrożonych regionach zawiesili
działania wszelkich firm i zakładów pracy.
Więc będzie jeszcze gorzej.

Pozdrawiam

Data: 2020-03-17 20:08:07
Autor: Marcin N
Ceny paliw.
[...]

Wiele wskazuje na to, że przed nami załamanie gospodarki. Nie tylko polskiej. Za chwilę rynek zostanie zasypany używanymi samochodami. Ceny polecą na łeb. I to nie będzie jedyna branża.

W zasadzie każdego z nas dotknie recesja. To już wydaje się nieuniknione. Szkody będą zapewne większe niż umieranie na grypę.
Bo życie człowieka jest w gospodarce policzalne. UE szacuje to na 2 mln (chyba Euro). Polska znacznie taniej.

Śmierć nawet miliona ludzi wyjdzie taniej niż koszt tego, co robimy w tej chwili. Wiem, że to mocne słowa...

--
MN

Data: 2020-03-17 13:17:03
Autor: sczygiel
Ceny paliw.
W dniu wtorek, 17 marca 2020 14:08:06 UTC-5 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]

Śmierć nawet miliona ludzi wyjdzie taniej niż koszt tego, co robimy w tej chwili. Wiem, że to mocne słowa...

Fandzolisz wasc.

Data: 2020-03-17 21:21:38
Autor: Marcin N
Ceny paliw.
W dniu 2020-03-17 o 21:17, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Tej wersji się trzymajmy.

--
MN

Data: 2020-03-17 20:17:39
Autor: Shrek
Ceny paliw.
W dniu 17.03.2020 o 20:08, Marcin N pisze:

[...]

No to liczymy. Powiedzmy że milion euro ode łba, 4 000 000 PLN. Razy milion - 4 biliony - 10 letni budżet. Za same śmierci. A dochodzi jeszcze cała reszta, bo przecież wariant angielski nie oznacza, że kto ma umrzeć to umrze i gospodarka poza tym tego nie odczuje.

--
Shrek

Data: 2020-03-18 05:59:52
Autor: Budzik
Ceny paliw.
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Skoro umieralnosc jest na poziomie 1% (a pewnie nizej bo wielu zarazonych a bezobjawowych w ogole nie ujeto w rozliczeniach) to mniej niz piszesz.
Polaków załozmy jest 38 milionów czyli umarłoby np 400 tysiecy.

Do tego umieraja przede wszystkim starsi, schorowani co dodatkowo odciazyłoby słuzbe zdrowia i ZUS.

Wiem, wiem, masakra, to tylko takie rozwazania. Matematyka na papierze a zycie to jednak dwie rozne sprawy.

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2020-03-18 08:57:25
Autor: T.
Ceny paliw.
W dniu 2020-03-18 o 06:59, Budzik pisze:
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Śmiertelność jest na razie od 0,5% (Tajwan) do prawie 6% (Włochy). Ale to śmiertelność zarażonych. Teraz mocno się ograniczy kontakty, to nie powinno być tak źle. O ile dane są prawdziwe to w Chinach zmarło ok. 3500 osób na 1,5 mld ludzi. A fabryki w Wuhan zaczynają pracować.
Czytałem gdzieś gdybania, że ta epidemia nie powinna wpłynąć na gospodarkę bardziej niż kryzys w 2008 r.
T.

Data: 2020-03-18 18:20:30
Autor: Shrek
Ceny paliw.
W dniu 18.03.2020 o 06:59, Budzik pisze:

[...]

Nie ja piszę. Ja tylko wymnożyłem liczby podane przez Marcina.

--
Shrek

Data: 2020-03-18 11:46:54
Autor: ąćęłńóśźż
Ceny paliw.
Po każdej recesji (i wojnie) jest boom.
To jak głodówka dla organizmu.
Zdrowe komórki zjadają słabe.

-- -- -

Data: 2020-03-18 11:49:23
Autor: ąćęłńóśźż
Ceny paliw.
Oczywiście, tyle że nikt nie chce być w tym milionie, np. Ty nie chcesz.
A umierają i bogaci i biedni.
Może bogaci bardziej, bo stać ich na ferie we Włoszech czy Chinach.

-- -- -
Śmierć nawet miliona ludzi wyjdzie taniej niż koszt tego, co robimy w tej chwili.

Data: 2020-03-18 16:04:03
Autor: andal
Ceny paliw.
On Tue, 17 Mar 2020 20:08:07 +0100, Marcin N wrote:

[...]

a co zrobi Soros ?

przeciez jego "open society" zalamie sie

Data: 2020-03-18 19:50:26
Autor: Marcin N
Ceny paliw.
W dniu 2020-03-18 o 17:04, andal pisze:
[...]

Wiele 'silnych rąk' będzie walczyło o utrzymanie status quo. Czyli, żeby było tak jak jest. Nie jest im na rękę zapaść cywilizacyjna. Trzeba mieć nadzieję, że tak będzie.

--
MN

Data: 2020-03-17 20:55:54
Autor: nadir
Ceny paliw.
W dniu 17.03.2020 o 18:02, J.F. pisze:

Spoko spoko, to sie dlugo nie utrzyma ... chyba, ze wlasnie wielu pracownikow przeszlo na prace zdalna na stale ...

Że to długo nie potrwa, to ja wiem, ale skoro zbliża się recesja, to drogiego paliwa tym bardziej wielu nie kupi.

Data: 2020-03-17 18:39:32
Autor: Irokez
Ceny paliw.
W dniu 2020-03-17 o 16:37, nadir pisze:
Czy cena za litr benzyny spadnie poniżej 4zł?
U nie dziś na Orlenie benzyna 95 jest po 4.28zł/litr.

Auchan Racibórz 3.75zł

--
Irokez

Data: 2020-03-17 20:54:00
Autor: nadir
Ceny paliw.
W dniu 17.03.2020 o 18:39, Irokez pisze:

Auchan Racibórz 3.75zł

Wygrałeś!

Data: 2020-03-18 10:41:07
Autor: JDX
Ceny paliw.
On 2020-03-17 18:39, Irokez wrote:
W dniu 2020-03-17 o 16:37, nadir pisze:
Czy cena za litr benzyny spadnie poniżej 4zł?
U nie dziś na Orlenie benzyna 95 jest po 4.28zł/litr.

Auchan Racibórz 3.75zł

Ale chujnia! U mnie, w Bielsku Podlaskim, suweren pobożny, karnie na PiS
głosuje, a najtańsza 95 po 4,41. :-/

Data: 2020-03-19 11:34:58
Autor: T.
Ceny paliw.
W dniu 2020-03-18 o 10:41, JDX pisze:
On 2020-03-17 18:39, Irokez wrote:
[...]

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10220032187262422&set=a.1381751111247&type=3&theater

95 - 3,87
98 - 4,09
ON - 3,92

Auchan Piaseczno

T.

Data: 2020-03-17 23:58:04
Autor: japanizer
Ceny paliw.
On Wednesday, March 18, 2020 at 12:38:23 AM UTC+9, nadir wrote:
Czy cena za litr benzyny spadnie poniżej 4zł?
U nie dziś na Orlenie benzyna 95 jest po 4.28zł/litr.
Jak tak dalej pójdzie, to w tej dekadzie chyba elektryka nie kupię.

Nie pękaj, dolar i euro zaczęły drożeć... więc i import ropy zdrożeje.

Data: 2020-03-18 23:36:17
Autor: radekp@konto.pl
Ceny paliw.
Tue, 17 Mar 2020 23:58:04 -0700 (PDT), w
<db0dcc64-f5e1-4794-b69a-dd9823e6f8b3@googlegroups.com>,

Niewielki ma wpływ.

Data: 2020-03-31 18:08:22
Autor: Cavallino
Ceny paliw.
W dniu 18-03-2020 o 23:36, radekp@konto.pl pisze:
[...]

U mnie spadła poniżej 3.
Dziś tankowałem w Makro po 2,96 !!!!
Bez karty Makro normalna cena to było 2,99.

Już nie pamiętam kiedy tak było.
Normalnie powrót do przeszłości w pełni, ciekawe czy cofniemy się też do kartek na cukier.... ;-)

Data: 2020-03-31 18:42:51
Autor: P_P
Ceny paliw.
Użytkownik "Cavallino" <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w
wiadomości news:r5vptm$9aq$1$Cavnews.chmurka.net

W MPO cena 2.45

--
Pozdrawiam,
Piotr

Data: 2020-03-31 18:57:53
Autor: P_P
Ceny paliw.
Użytkownik "Cavallino" <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w
wiadomości news:r5vsf6$b1m$1$Cavnews.chmurka.net

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania

--
Pozdrawiam,
Piotr

Data: 2020-03-31 12:54:00
Autor: Kris
Ceny paliw.
Data: 2020-03-31 19:21:56
Autor: ąćęłńóśźż
Ceny paliw.
Przyjmują płatność kartą?

-- -- -
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania

Data: 2020-03-31 19:30:29
Autor: Cavallino
Ceny paliw.
W dniu 31-03-2020 o 18:57, P_P pisze:
[...]

A możesz jaśniej pisać o co Ci chodzi?Miasto, stacja, kierowca od którego kupuje się zlaną ze służbówki benzynę czy jeszcze o coś innego?

Data: 2020-03-31 19:50:10
Autor: P_P
Ceny paliw.
Użytkownik "Cavallino" <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w
wiadomości news:r5vunl$cns$1$Cavnews.chmurka.net
[...]

Ale z Ciebie ciemny ludek ;-)
MPO ma stacje paliw (tak jak np. Makro, Carrefour itd.)
- jedz i zatankuj.

--
Pozdrawiam,
Piotr

Data: 2020-03-31 19:55:53
Autor: Cavallino
Ceny paliw.
W dniu 31-03-2020 o 19:50, P_P pisze:
[...]

Ale gdzie mam jechać?
W Poznaniu nie ma czegoś takiego jak MPO, a tym bardziej takiej stacji.

Jeśli w jakimś zadupiu na stacji MPO jest taka cena Pb95, to napisz gdzie?

Swoją drogą jeśli to prawda, to zastanawiam się jakim cudem - Orlen o tyle spuścił ceny hurtowe?
Że Makro może jechać bez zysku na paliwie to rozumiem, chcą nagonić sobie klientów, ale MPO?

Nie pomyliłeś na pewno z 3,45?

Data: 2020-04-01 05:59:53
Autor: Budzik
Ceny paliw.
[...]

2,99 - 4gr rabatu za karte to 2,95 ;-)
A niektorzy maja złota karte to wtedy 9gr rabatu...

Tez zatankowałem dieselka po 3,38 - szkoda ze tylko 70 litrów miałem miejsca.

Ale spotkałem goscia który mowił ze trzeci autokar dzis tankuje.
W necie sa zdjecia jak wiara ze zbiornikami 1000 litrów podjezdzali.
Albo zdjecie goscia w busie ktory do karnistrów na pace 1300 litrów wział...

Tylko ze podobno kolejna sie zrobiła znaczna po południu.

Ponoc taka cena ma być do konca tygodnia.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2020-04-01 08:29:49
Autor: Cavallino
Ceny paliw.
W dniu 01-04-2020 o 07:59, Budzik pisze:
[...]

3 gr - czyli 2.96.

Tylko ze podobno kolejna sie zrobiła znaczna po południu.

No tak - postałem sobie trochę.
Ale byłem poza domem i specjalnie mi się z powrotem do niego nie spieszyło, więc luzik...

Ponoc taka cena ma być do konca tygodnia.

Pod koniec tygodnia to im się kolejka na parkingu nie zmieści, jak się ludzie dowiedzą....

Data: 2020-04-01 10:59:52
Autor: Budzik
Ceny paliw.
[...]

Rozumiem, gdzies tam czytałem ze 4gr a ze tej karty nie mam to nie weryfikowałem.
chetnie bym wział ta zlota karta z 9gr rabatu :)

Tylko ze podobno kolejna sie zrobiła znaczna po południu.

No tak - postałem sobie trochę.
Ale byłem poza domem i specjalnie mi się z powrotem do niego nie spieszyło, więc luzik...

Po 3,7 jest podobno przy intermarche bez czekania :)
A na makro dzis juz ON po 3,8x

Ponoc taka cena ma być do konca tygodnia.

Pod koniec tygodnia to im się kolejka na parkingu nie zmieści, jak się ludzie dowiedzą....

Te plotki juz okazały sie nieprawda.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2020-04-02 12:58:59
Autor: kk
Ceny paliw.
On 2020-04-01 08:29, Cavallino wrote:
[...]

I co potem będą z tym paliwem robili?

Data: 2020-04-02 15:59:49
Autor: Budzik
Ceny paliw.
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

Ponoc taka cena ma być do konca tygodnia.

Pod koniec tygodnia to im się kolejka na parkingu nie zmieści, jak
się ludzie dowiedzą....

I co potem będą z tym paliwem robili?

Wbrew pozorom Poznań to duze miasto...

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2020-04-07 13:25:29
Autor: ąćęłńóśźż
Ceny paliw.

Data: 2020-04-07 06:41:48