Ceny paliw - prognoza

Data: 2010-03-21 13:04:19
Autor: Marcus Wright
Ceny paliw - prognoza
Jetem pewien, że  w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

Data: 2010-03-21 13:24:44
Autor: J.F.
Ceny paliw - prognoza
On Sun, 21 Mar 2010 13:04:19 +0100,  Marcus Wright wrote:
Jetem pewien, że  w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

No coz, przypomnij sie w czerwcu :-)

Swiat wychodzi z kryzysu, Polska tez .. moze zwykla nie przekroczy.

J.

Data: 2010-03-21 13:32:27
Autor: Bugatti
Ceny paliw - prognoza
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości:

Swiat wychodzi z kryzysu, Polska tez ..

Raczej lekka i chwilowa poprawa a potem znów pogorszenie.

J.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-03-21 13:44:38
Autor: cef
Ceny paliw - prognoza
J.F. wrote:

[...]

Fajne te prognozy :-)
Gdzieś jesienią 2009 prognozowano tak

">>A w radiu jeszcze mówią o podwyżce cen benzyny o 20gr od nowego roku.

mówią tak już od wielu lat, a ja mówię że po pierwszych opadach śniegu cena spadnie dużo
poniżej 4zł i będzie tak aż do wiosny. Sprawdź za pół roku kto miał rację."

Data: 2010-03-21 13:24:48
Autor: Bugatti
Ceny paliw - prognoza
Użytkownik "Marcus Wright"  napisał w wiadomości:

Jetem pewien, że  w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

Ropa będzie drożała...IMO jak przebiją 84$ to 95$ za baryłkę jest w zasięgu.
USD/PLN będzie leciał w dół....może się zatrzyma na 2.69.

Więc co do cen na stacjach to może być lekki wzrost..czas pokaże ;)

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-03-21 17:24:43
Autor: elmer radi radisson
Ceny paliw - prognoza
On 2010-03-21 13:04, Marcus Wright wrote:

Jetem pewien, że  w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell
zapłacimy 5 PLN... ;(

Zapomniales chyba dodac ze stanie 1000 radarow i oplaty za przejazd autostradami wzrosna o 500%

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-03-21 17:49:27
Autor: Jotte
Ceny paliw - prognoza
W wiadomości news:ho51kf$fs5$1node1.news.atman.pl Marcus Wright
<brak@adresu.mail.com> pisze:

Jetem pewien
Gratuluję, ale co z tego?

--
Jotte

Data: 2010-03-21 18:24:06
Autor: Marcus Wright
Ceny paliw - prognoza
Gratuluję, ale co z tego?

Jajco, niestety. ;)

Data: 2010-03-21 18:28:17
Autor: Jotte
Ceny paliw - prognoza
W wiadomości news:ho5kc1$j6h$1node1.news.atman.pl Marcus Wright
<brak@adresu.mail.com> pisze:

Jetem pewien
Gratuluję, ale co z tego?
Jajco, niestety. ;)
Wiem, spytałem dla hecy. ;)

--
Jotte

Data: 2010-03-21 18:35:05
Autor: MadMan
Ceny paliw - prognoza
Dnia Sun, 21 Mar 2010 13:04:19 +0100, Marcus Wright napisał(a):

Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to radosne 4.58 PLN/Litr

No patrz, na mijanym Lukoilu 4.34. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-21 18:37:28
Autor: Adam Szewczak
Ceny paliw - prognoza

Użytkownik "Marcus Wright" <brak@adresu.mail.com> napisał w wiadomości news:ho51kf$fs5$1node1.news.atman.pl...
Jetem pewien, że  w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

    Narazie mnie cena spadla ostanio do 3.45 :P

Ale jak wzrosnie to jade do Lidla bo tam najtaniej jest obecnie.

PZDr
Adam

Data: 2010-03-21 20:45:46
Autor: Czarek Daniluk
Ceny paliw - prognoza
W dniu 2010-03-21 18:37, Adam Szewczak pisze:

[...]

Eeeeee gadasz - w piątek na Trockiej było po 3,39 :D

Pozdrawiam !!

PS:
Ja już mam gdzieś tak 50/50 bio w baku :)

Data: 2010-03-21 21:04:09
Autor: Adam Szewczak
Ceny paliw - prognoza

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:ho5t16$aac$1news.onet.pl...
[...]

    Teraz sie cieplej zrobilo to mozna zaczac tankowac rzepak.

PZDr
Adam

Data: 2010-03-21 21:48:13
Autor: Czarek Daniluk
Ceny paliw - prognoza
W dniu 2010-03-21 21:04, Adam Szewczak pisze:

PS:
Ja już mam gdzieś tak 50/50 bio w baku :)

Teraz sie cieplej zrobilo to mozna zaczac tankowac rzepak.

PZDr
Adam

Ja wiem czy to rzepak czy to z jakiego smalcu robią ??
Chyba że masz na myśli kujawski z butelki ;) to ja do swojego nie będę lał :D musiałbym podgrzewacz założyć ... i drugi zbiornik.
Po ile teraz jest litr rzepakowego bo nie patrzyłem ostatnio ??

Pozdrawiam !!

Data: 2010-03-21 22:12:19
Autor: Adam Szewczak
Ceny paliw - prognoza

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:ho60m9$kj0$1news.onet.pl...
[...]

    Tzn mowiac rzepak mam na mysli Bio z Bliskiej. Bo to zwykle tankuje.
W Lidlu rzepak tzw jadalny jest po 3.29 zdaje sie.

PZDr
Adam

Data: 2010-03-22 08:09:14
Autor: Czarek Daniluk
Ceny paliw - prognoza
Adam Szewczak pisze:

 Tzn mowiac rzepak mam na mysli Bio z Bliskiej. Bo to zwykle tankuje.
W Lidlu rzepak tzw jadalny jest po 3.29 zdaje sie.

PZDr
Adam

Rozumieć.
Ja też zacząłem sezon :)

To nie opłaca się na jadalnym teraz w ogóle jeździć.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-03-22 08:45:58
Autor: Adam Szewczak
Ceny paliw - prognoza

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ho74h5$i0a$1@news.onet.pl...
Adam Szewczak pisze:

[...]

    No 15 gr to niewielka roznica.
Ale 60 to juz spora (jak porownamy cene Bio i ON na jednej stacji).

PZDr
Adam

Data: 2010-03-21 18:54:04
Autor: Katanka
Ceny paliw - prognoza
Marcus Wright wrote:
Jetem pewien, że  w czerwcu za litr PB95 na
BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na
mojej stacji BP cena paliwa to radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

I tak na to wpływu nie masz, więc co za różnica czy będzie, czy nie będzie :) Można jeździć na benzynie i się pogodzić, kupić dizla, zagazowac auto, lub w ogóle nie jeździć, co wyjdzie nataniej ;) Ja się cieszę, że V-Power Racing od pół roku stoi na takim samym poziomie 5.29 zł za literek.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-21 19:26:28
Autor: Dysiek
Ceny paliw - prognoza
[...]

Rozumiem, ze tankujesz je dla dobrego samopoczucia? Bo wzrost mocy jest w granicach bledu statystycznego.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-03-21 20:16:19
Autor: Marcus Wright
Ceny paliw - prognoza
Rozumiem, ze tankujesz je dla dobrego samopoczucia? Bo wzrost mocy jest w granicach bledu statystycznego.

Właśnie o to chodzi, że w przypadku auta Katanki nie jest. ;)

Data: 2010-03-21 20:21:01
Autor: Katanka
Ceny paliw - prognoza
Dysiek wrote:
[...]

12 koników więcej (sprawdzone na hamowni) to nie jest mało, więc tankuję. Do tego auto na baku średnio przejeźdza 750km, czyli o 50km więcej niż na PB95.

Data: 2010-03-21 20:49:54
Autor: Bydlę
Ceny paliw - prognoza
Katanka wrote:
> 12 koników więcej (sprawdzone na hamowni)

Z ilu?
(pytam z ciekawości bo IMO jest rożnica między np. 23-35, a między 155-167)

--
Bydlę

Data: 2010-03-21 21:54:45
Autor: Katanka
Ceny paliw - prognoza
Bydlę wrote:
Katanka wrote:
 > 12 koników więcej (sprawdzone na hamowni)

Z ilu?
(pytam z ciekawości bo IMO jest rożnica między np. 23-35, a między
155-167)

na v-power ma 230.

Data: 2010-03-21 22:56:55
Autor: Bydlę
Ceny paliw - prognoza
Katanka wrote:

> na v-power ma 230.

Dzięki.
I to czujesz pod nogą? Że już nie 218, a 230?
Bo mi wydaje się to dość małym przyrostem - ledwo 5%...

--
Bydlę

Data: 2010-03-22 09:50:59
Autor: Katanka
Ceny paliw - prognoza
Bydlę wrote:

Dzięki.
I to czujesz pod nogą? Że już nie 218, a 230?
Bo mi wydaje się to dość małym przyrostem - ledwo 5%...

Tak, czuć to pod nogą i to znacznie. O wiele szybciej się zbiera na tym paliwie. Teraz nalałem zwykłej benzynki i załamany jestem, bo auto muli okropnie :(

Data: 2010-03-22 02:23:16
Autor: Olleo
Ceny paliw - prognoza
Tak, czuć to pod nogą i to znacznie. O wiele szybciej się zbiera na tym paliwie.
Teraz nalałem zwykłej benzynki i załamany jestem, bo auto muli okropnie :(

No jesli auto jest wystrojone na 98 albo wyzej, to tak bywa.
--
Olleo

Data: 2010-03-21 20:51:51
Autor: Dysiek
Ceny paliw - prognoza
[...]

Tzn jak sprawdzales? Zalales bak 98 i hamownia a potem bak Vpower i hamownia? U mnie nie bylo zadnego odczuwalnego efektu a i w testach ta benzyna nie wypada lepiej niz zwykla, wiec po co przeplacac?

Data: 2010-03-21 22:27:08
Autor: Olleo
Ceny paliw - prognoza
On 21 Mar, 13:04, "Marcus Wright" <b...@adresu.mail.com> wrote:
Jetem pewien, że  w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell
zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to radosne
4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

Dlaczego taki pewien jestes? Obecne (od troche ponad miesiaca)
podwyzki nie bardzo sa uzasadnione. Cena barylki ropy od 20 lutego
waha sie w granicach 77.5-80$ (powiedzmy wzrost ok. 3.2%), a w tym
czasie kurs USD spadl z 2.92 do 2.8 (spadek ok. 4.1%), by podniesc sie
w ostatnim tygodniu do 2.87. Powiedzmy, ze z grubsza koszt barylki w
PLN jest mniej wiecej staly. W tym czasie cena litra 95 na Neste
wzrosla z 4.10 do 4.32 (wzrost 5.3%), a na tych wiekszych sieciach %
wzrost jest jeszcze wiekszy. Dziennikarzyny wieszcza dalszy wzrost. Na
jakiej podstawie? Tym bardziej, ze jednoczesnie wieszcza spadek EUR
(wiec USD pewnie rowniez) do 3.5 (obecnie 3.89).
--
Olleo

Data: 2010-03-21 23:25:59
Autor: =Marcos=
Ceny paliw - prognoza
Jetem pewien, że  w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

Jeśli jesteś pewien to czemu nie zainwestujesz w zapas? :>
Do czerwca zostało 10 tygodni i 1 dzień, zwrot z inwestycji 9%, co daje 45% w skali roku, czyli całkiem rozsądna kwota. Na pewno większa od kosztów kredytu :]

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

Data: 2010-03-22 08:13:07
Autor: komar
Ceny paliw - prognoza
W dniu 2010-03-21 13:04, Marcus Wright pisze:
Jetem pewien, Ĺźe  w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell
zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to
radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

to dodaj od razu, że "od tego roku jazda dieslem się już nie będzie opłacać", "gaz przestaje być opłacalny", "drastyczne podwyżki oc" i jeszcze parę innych proroctw, które zawsze pojawiają się przy zmianach pór roku

Data: 2010-03-22 08:25:34
Autor: szwagier
Ceny paliw - prognoza
Marcus Wright pisze:
Jetem pewien, że  w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

E tam, to juz bylo ze dwa czy trzy lata temu.
Co to za odgrzewane kotlety?

:]

szwagier

Data: 2010-03-22 13:04:10
Autor: Marcus Wright
Ceny paliw - prognoza
Co to za odgrzewane kotlety?

Po prostu jetem głodny..

Data: 2010-03-22 15:32:26
Autor: szwagier
Ceny paliw - prognoza

Po prostu jetem głodny..

Glodny? Na co czekasz? ;)

szwagier

Data: 2010-03-22 18:15:03
Autor: Katanka
Ceny paliw - prognoza
Marcus Wright wrote:
Jetem pewien, że  w czerwcu za litr PB95 na
BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na
mojej stacji BP cena paliwa to radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

A tak zupełnie OT. Czy wlewając PB98 do banku 70l, gdzie jest jeszcze około 7-8l Pb95 obie benzyny się od razu wymieszają? Na zdrowy rozum, to dopiero po drugim nalaniu PB98 będzie "czyste" paliwo?

PS. Jutro jadę czipowac ojca dizelka TDi 2.0. zobaczymy ile miał fabrycznie i ile po czipie. Dam wykresy jutro pod wieczór. Cena jest bardzo przyzwoita - tylko 900zł.

Data: 2010-03-22 18:30:27
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ceny paliw - prognoza
On 2010-03-22, Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:

A tak zupełnie OT. Czy wlewając PB98 do banku 70l, gdzie jest jeszcze około 7-8l Pb95 obie benzyny się od razu wymieszają?

Oczywiście.

Na zdrowy rozum, to dopiero po drugim nalaniu PB98 będzie "czyste" paliwo?

A to już zależy jaka czystość Cię interesuje. Ale zakładam, że po drugim
tankowaniu będzie wystarczająca.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-23 16:03:14
Autor: Bydlę
Ceny paliw - prognoza
Katanka wrote:
> A tak zupełnie OT. Czy wlewając PB98 do banku 70l, gdzie jest jeszcze
> około 7-8l Pb95 obie benzyny się od razu wymieszają?

Tak.

> Na zdrowy rozum, to
> dopiero po drugim nalaniu PB98 będzie "czyste" paliwo?

Nie.
Chyba że opróżnisz bak i przewody do cna.

--
Bydlę

Ceny paliw - prognoza