Ceny paliw - prognoza

Data: 2010-03-21 18:54:04
Autor: Katanka
Ceny paliw - prognoza
Marcus Wright wrote:
Jetem pewien, że  w czerwcu za litr PB95 na
BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na
mojej stacji BP cena paliwa to radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

I tak na to wpływu nie masz, więc co za różnica czy będzie, czy nie będzie :) Można jeździć na benzynie i się pogodzić, kupić dizla, zagazowac auto, lub w ogóle nie jeździć, co wyjdzie nataniej ;) Ja się cieszę, że V-Power Racing od pół roku stoi na takim samym poziomie 5.29 zł za literek.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-21 19:26:28
Autor: Dysiek
Ceny paliw - prognoza
[...]

Rozumiem, ze tankujesz je dla dobrego samopoczucia? Bo wzrost mocy jest w granicach bledu statystycznego.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-03-21 20:16:19
Autor: Marcus Wright
Ceny paliw - prognoza
Rozumiem, ze tankujesz je dla dobrego samopoczucia? Bo wzrost mocy jest w granicach bledu statystycznego.

Właśnie o to chodzi, że w przypadku auta Katanki nie jest. ;)

Data: 2010-03-21 20:21:01
Autor: Katanka
Ceny paliw - prognoza
Dysiek wrote:
[...]

12 koników więcej (sprawdzone na hamowni) to nie jest mało, więc tankuję. Do tego auto na baku średnio przejeźdza 750km, czyli o 50km więcej niż na PB95.

Data: 2010-03-21 20:49:54
Autor: Bydlę
Ceny paliw - prognoza
Katanka wrote:
> 12 koników więcej (sprawdzone na hamowni)

Z ilu?
(pytam z ciekawości bo IMO jest rożnica między np. 23-35, a między 155-167)

--
Bydlę

Data: 2010-03-21 21:54:45
Autor: Katanka
Ceny paliw - prognoza
Bydlę wrote:
Katanka wrote:
 > 12 koników więcej (sprawdzone na hamowni)

Z ilu?
(pytam z ciekawości bo IMO jest rożnica między np. 23-35, a między
155-167)

na v-power ma 230.

Data: 2010-03-21 22:56:55
Autor: Bydlę
Ceny paliw - prognoza
Katanka wrote:

> na v-power ma 230.

Dzięki.
I to czujesz pod nogą? Że już nie 218, a 230?
Bo mi wydaje się to dość małym przyrostem - ledwo 5%...

--
Bydlę

Data: 2010-03-22 09:50:59
Autor: Katanka
Ceny paliw - prognoza
Bydlę wrote:

Dzięki.
I to czujesz pod nogą? Że już nie 218, a 230?
Bo mi wydaje się to dość małym przyrostem - ledwo 5%...

Tak, czuć to pod nogą i to znacznie. O wiele szybciej się zbiera na tym paliwie. Teraz nalałem zwykłej benzynki i załamany jestem, bo auto muli okropnie :(

Data: 2010-03-22 02:23:16
Autor: Olleo
Ceny paliw - prognoza
Tak, czuć to pod nogą i to znacznie. O wiele szybciej się zbiera na tym paliwie.
Teraz nalałem zwykłej benzynki i załamany jestem, bo auto muli okropnie :(

No jesli auto jest wystrojone na 98 albo wyzej, to tak bywa.
--
Olleo

Data: 2010-03-21 20:51:51
Autor: Dysiek
Ceny paliw - prognoza
[...]

Tzn jak sprawdzales? Zalales bak 98 i hamownia a potem bak Vpower i hamownia? U mnie nie bylo zadnego odczuwalnego efektu a i w testach ta benzyna nie wypada lepiej niz zwykla, wiec po co przeplacac?

Ceny paliw - prognoza