Ceny paliw w PL

Data: 2011-11-26 02:34:40
Autor: MH
Ceny paliw w PL
No cóż , jest gospodarka rynkowa i Wuja do cen ma Rząd..  No może nie do końca
, bo w końcu jest na to pieroństwo nałożona akcyza i VAT. Za Kaczyńskiego był
robiony eksperyment z zawieszeniem akcyzy. Cena spadła nie o wysokość akcyzy ,
tylko o grosze. Po "odwieszeniu zawieszenia" przyjebali kilkadziesiąt groszy.
Wzrost VAT'u o 1% , co defacto powinno spowodować wzrost cen o
(1.23/1.22-1)*100=0.82% znowu nam dojebało i to jak tralala !!  Pewnie , można
powiedzieć , że wzrost kursu dolara..  SRANIE w BANIE , taki kurs też już parę
lat temu był ćwiczony , jak papier spadł do poniżej 3 zeta no to obniżono
łaskawie zaś o parę groszy. Jak poszedł zaś do góry , to nieproporcjonalnie
zaś dojebali na cenach..

O tym , że ceny paliw mają znaczny wpływ na ceny towarów wszelakich , chyba
nie trzeba nikomu tłumaczyć..  Proste jak budowa cepa !!

No i teraz co ??!!  Moim skromnym zdaniem , w przypadku towarów strategicznych
, a takimi są paliwa , winno się ustanowić zasady ODGÓRNIE KONTROLOWANE !!! JASNE !! , musicie paliwowcy zarobić , ale 50% zysku to zaprawdę dobry zarobek
, biorąc pod uwagę fakt , że towar schodzi "jak woda".

Że inne są wytyczne EUkołchozu ??  No to może czas pomyśleć w imeniu bodaj
większości , żeby powiedzieć "bye bye !!". I co ??  Zwiną se te hipermarkety
?? Oleją to ??  Gówno , będą dalej , ino na mniejszym zysku..

Do Wuja Wacka , hehehe...  jeszcze parę lat temu pastuchy z Grecji miały dla
nas ustanowione wizy..  I dobrze !! I Wuj im w Bandę , niech się teraz nas nie
proszą o jakąkolwiek pomoc...  A gdzie uzyskaliśmy w ogóle pomoc ??

Nosz do Pani Nędzy , w latach 90'tych ze smakiem wdupcałem kiełbachę z
przydrożnego grilla , a teraz co ??!! MacDonald albo inny Disneyland.Tfuu !!

==========

Się rozgadałem...  Wracając do meritum , produkty strategiczne (ich ceny) ,
winny być jednak pod pewną presją prawa..  Pełna kontrola , 50% zysku przy
porządnej organizacji firmy , to jest w pisdu !!

A jak EU zacznie pyszczyć , to "astalivista"..

I w DUPĘ nas cmoknońć mogą , sankcji nie nałożą , bo parę zeta tu włożyli. Hah , i niechaj se dalej zarabiają , ale coby nas w ciula nierobić !!

==========

Z innej beki !!  Jestem OPTYMISTĄ !!  Tym razem nie chodzi o relacje EU-PL...
CHINY !!  Zaczynają być coraz droższe..  Powoli przestaje się to opłacać !!
I GITARA !!  Dupne firmy przenoszą z powrotem produkcję głównie do Polski ,
baaa.... , nawet taki maluch jak ja , też już im mówię "Sie Sie"  za te
produkty i ceny , czy jakoś tam... =============

No i teraz gupowicze tak : I Wy o poglądach
lewicowych/liberalnych/centro/prawicowych , czyż nie powinien być ustanowiony
pewien mechanizm odgórny
w stosunku do produktów strategicznych , a takimi bądź co bądź są paliwa !!

MH --

Data: 2011-11-26 10:12:16
Autor: oyster
Ceny paliw w PL
Użytkownik -  MH napisał:
No cóż , jest gospodarka rynkowa i Wuja do cen

Znowu się nachlałeś. Jak ty wyglądasz, nieszczęsna łajzo, no jak?

Data: 2011-11-26 09:40:45
Autor: bully300
Ceny paliw w PL
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
Użytkownik -  MH napisał:
> No cóż , jest gospodarka rynkowa i Wuja do cen

Znowu się nachlałeś. Jak ty wyglądasz, nieszczęsna łajzo, no jak?

Wylazłeś już ze smietnika nieszczęsny menelu i szukasz okazji do wypicia? Za
Realem jak zwykle dzielą dyktą. Zbieraj się smieciu!

Data: 2011-11-26 09:42:25
Autor: MH
Ceny paliw w PL
Użytkownik -  MH napisał:
> No cóż , jest gospodarka rynkowa i Wuja do cen

Znowu się nachlałeś. Jak ty wyglądasz, nieszczęsna łajzo, no jak?
 ============

2 dni temu wpierdalałem małże.. Takiej wypierdy jak ty , nie miałem na tacy..

MH --

Data: 2011-11-26 11:59:18
Autor: Marek Czaplicki
Ceny paliw w PL
 MH pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 26 listopad 2011 03:34:

[...]

Ceną strategiczną z punktu widzenia ładu społecznego może i być cena wódy. Powinien być wprowadzony tez mechanizm odgórny na cenę papieru toaletowego, jego też używają wszyscy.
Kiedyś tak było. Obecnie cena jakiegoś dobra jest ceną równowagi pomiędzy popytem a podażą. Jak ludzie zgodziliby się płacić za chleb 20 zł, to tyle by kosztował, bez obaw.

Data: 2011-11-26 19:28:53
Autor: MH
Ceny paliw w PL
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Trochę trywializujesz z tą wódą i srajtaśmą..  Nie mniej jednak zwracam uwagę
na Twoje słuszne określenie "ład społeczny" i retoryczne pytanie "jak ludzie
zgodziliby się płacić"..  No to wyobraź sobie , że w pewnym momencie ludzie
się na to nie zgodzą i w konsekwencji tego ład społeczny przerodzi się w dupny
nieład..  To już przerabialiśmy swojego czasu...

MH