Ceny paliw w PL

Data: 2011-11-26 10:12:16
Autor: oyster
Ceny paliw w PL
Użytkownik -  MH napisał:
No cóż , jest gospodarka rynkowa i Wuja do cen

Znowu się nachlałeś. Jak ty wyglądasz, nieszczęsna łajzo, no jak?

Data: 2011-11-26 09:40:45
Autor: bully300
Ceny paliw w PL
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
Użytkownik -  MH napisał:
> No cóż , jest gospodarka rynkowa i Wuja do cen

Znowu się nachlałeś. Jak ty wyglądasz, nieszczęsna łajzo, no jak?

Wylazłeś już ze smietnika nieszczęsny menelu i szukasz okazji do wypicia? Za
Realem jak zwykle dzielą dyktą. Zbieraj się smieciu!

Data: 2011-11-26 09:42:25
Autor: MH
Ceny paliw w PL
Użytkownik -  MH napisał:
> No cóż , jest gospodarka rynkowa i Wuja do cen

Znowu się nachlałeś. Jak ty wyglądasz, nieszczęsna łajzo, no jak?

2 dni temu wpierdalałem małże.. Takiej wypierdy jak ty , nie miałem na tacy..

MH --

Ceny paliw w PL