Ceny paliwa w USA spadają

Data: 2012-06-01 13:58:59
Autor: Budzik
Ceny paliwa w USA spadają
Osobnik posiadający mail Pszemol@PolBox.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

dziś 20 centów na galonie taniej niż w zeszłym roku o tej samej porze roku...
a jak w Polsce?
no wlasnie? Jak? Skoro podajesz takiego newsa, to może podałbyś dla porównania cenę paliwa sprzed roku u nas?

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2012-06-02 10:19:06
Autor: Pszemol
Ceny paliwa w USA spadają
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:01062012.444313E3budzik61.poznan.pl...
[...]

skoro pytam to chce sie dowiedziec.... Ty wiesz jaka byla?

Ceny paliwa w USA spadają