Ceny pamięci DDR3?

Data: 2013-09-22 23:39:32
Autor: marek
Ceny pamięci DDR3?
Chciałem dodać trochę RAMu do peceta, sprawdzam ceny a tu zonk: zestaw 8GB, który kupowałem w styczniu za 150 złociszy teraz stoi po 330. Co przegapiłem? Jakaś zawierucha była na rynku pamięci?

marek

Data: 2013-09-23 00:58:17
Autor: Mr. Misio
Ceny pamięci DDR3?
Użytkownik marek napisał:
[...]

Nie wiem czy tu pisalem, ale byla jakas powodz/pozar/awaria w fabryce co produkuje 10% swiatowej ilosci, podobno nic sie nie stalo, linia nie uszkodzona, ale... coz, ceny jak z dyskami kiedys - w gore - to juz pewnie nie spadna...

Ceny pamięci DDR3?