Ceny robocizny

Data: 2011-02-25 19:30:34
Autor: Ra
Ceny robocizny
Hej!

Właśnie odebrałem samochód od mechanika: wymieniony przedni wahacz,
wymienione wszystkie klocki, wymieniony jeden przewód hamulcowy,
oczyszczony (dokładnie z rozbieraniem) jeden zacisk. Zgadnijcie ile mnie
mechanik skasował.

na reklamie jest przegląd od 800zł a tu jeszcze tyle części - 2.2k

Data: 2011-02-26 00:24:41
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ceny robocizny
On 2011-02-25, Ra <tikiriki.wytinijto@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Bez przeglądu, zgłosiłem się z problemem pt. zaczął ściągać przy
hamowaniu, podejrzewam tylne hamulce, przy okazji wymień pan kolcki z
przodu.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Ceny robocizny