Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Ceny robocizny

Ceny robocizny

Data: 2011-02-26 08:44:38
Autor: bosskg
Ceny robocizny
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnimfo95.97u.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
Hej!

Właśnie odebrałem samochód od mechanika: wymieniony przedni wahacz,
wymienione wszystkie klocki, wymieniony jeden przewód hamulcowy,
oczyszczony (dokładnie z rozbieraniem) jeden zacisk. Zgadnijcie ile mnie
mechanik skasował.
Przerabiałem niedawno na Bravo 97 rok. Wahacz 150 + wymiana 50, regenaracja zacisku + wymiana przewodu z przodu 280, klocki przód z wymianą 150. Pojeżdziłem po kilku mechanikach i to była najtańsza opcja.


--
Pozdrawiam
Krzysiek
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
 Gdybym umiał to sam bym przed sobą klękał!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-02-26 22:10:23
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ceny robocizny
On 2011-02-26, bosskg <bosskg@usun_to.wp.pl> wrote:

Właśnie odebrałem samochód od mechanika: wymieniony przedni wahacz,
wymienione wszystkie klocki, wymieniony jeden przewód hamulcowy,
oczyszczony (dokładnie z rozbieraniem) jeden zacisk. Zgadnijcie ile mnie
mechanik skasował.
Przerabiałem niedawno na Bravo 97 rok. Wahacz 150 + wymiana 50, regenaracja zacisku + wymiana przewodu z przodu 280, klocki przód z wymianą 150. Pojeżdziłem po kilku mechanikach i to była najtańsza opcja.

Chciałbym mieć takie tanie wahacze :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-02-27 01:08:26
Autor: Michał Gut
Ceny robocizny
Chciałbym mieć takie tanie wahacze :)

no juz nie trzymaj nas w niepewnosci bo to uroslo do rangi konkursu-zagadki:)

Data: 2011-02-27 02:07:59
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ceny robocizny
On 2011-02-27, Michał Gut <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:

Chciałbym mieć takie tanie wahacze :)

no juz nie trzymaj nas w niepewnosci bo to uroslo do rangi konkursu-zagadki:)

Taki był plan, ile razy można o kapelusznikach i wariatach czy przewadze
samochodów na F jak Fiat i Francuskie nad samochodami na F jak Fonda i Folkswagen :)

Podsumowując:

Mechanik zrobił:
- wymiana wszystkich klocków hamulcowych
- wymiana przedniego wahacza
- oczyszczenie tylnego zacisku hamulcowego
- wymiana przewodu hamulcowego Dodatkowo zapłaciłem za:
- wahacz (katalogowo 520 zł)
- tylne klocki (katalogowo 138 zł)

Nie zapłaciłem za:
- przewód hamulcowy
- dolewkę płynu hamulcowego
- diagnozę
- futro z norek ;-)
- zapieczone śruby w jakimś francuzie ;-)

W sumie zapłaciłem: <fanfary> 830zł </fanfary>. Moim zdaniem cena
uczciwa i umiarkowana.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

PS: co do ceny wahacza: da się znaleźć tańszy. Tyle, że ja co prawda
jeżdżę złomem (wg. Cavallino), ale zawieszenie, hamulce i układ
kierowniczy mają być sprawne. Zawsze. Dlatego mam nowe klocki, niecały
rok temu wymieniłem amortyzatory, na opony wydałem 4x więcej niż by się
dało kupić oszczędzając, etc, etc.

Data: 2011-02-27 09:35:43
Autor: Karolek
Ceny robocizny
W dniu 2011-02-27 02:07, Krzysiek Kielczewski pisze:

PS: co do ceny wahacza: da się znaleźć tańszy. Tyle, że ja co prawda
jeżdżę złomem (wg. Cavallino), ale zawieszenie, hamulce i układ
kierowniczy mają być sprawne. Zawsze. Dlatego mam nowe klocki, niecały
rok temu wymieniłem amortyzatory, na opony wydałem 4x więcej niż by się
dało kupić oszczędzając, etc, etc.

Ale wahacz to w ASO kupiles, ze taki drogi? Bo normalnie to kosztuja jakies 300zl.
Ale cena i tak w porzadku.

--
Karolek

Data: 2011-02-27 10:32:00
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ceny robocizny
On 2011-02-27, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-27 02:07, Krzysiek Kielczewski pisze:

PS: co do ceny wahacza: da się znaleźć tańszy. Tyle, że ja co prawda
jeżdżę złomem (wg. Cavallino), ale zawieszenie, hamulce i układ
kierowniczy mają być sprawne. Zawsze. Dlatego mam nowe klocki, niecały
rok temu wymieniłem amortyzatory, na opony wydałem 4x więcej niż by się
dało kupić oszczędzając, etc, etc.

Ale wahacz to w ASO kupiles, ze taki drogi? Bo normalnie to kosztuja jakies 300zl.

Rzuć okiem na cennik intercarsu czy bhmd.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-02-27 10:42:18
Autor: neoniusz
Ceny robocizny
W dniu 11-02-27 10:32, Krzysiek Kielczewski pisze:
PS: co do ceny wahacza: da się znaleźć tańszy. Tyle, że ja co prawda
jeżdżę złomem (wg. Cavallino), ale zawieszenie, hamulce i układ
kierowniczy mają być sprawne. Zawsze. Dlatego mam nowe klocki, niecały
rok temu wymieniłem amortyzatory, na opony wydałem 4x więcej niż by się
dało kupić oszczędzając, etc, etc.

Ale wahacz to w ASO kupiles, ze taki drogi? Bo normalnie to kosztuja
jakies 300zl.

Rzuć okiem na cennik intercarsu czy bhmd.

Delphi 350, TRW 392. I co? Z numerem klienta jeszcze ok. 30% mniej.

Data: 2011-02-27 12:22:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ceny robocizny
On 2011-02-27, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

Ale wahacz to w ASO kupiles, ze taki drogi? Bo normalnie to kosztuja
jakies 300zl.

Rzuć okiem na cennik intercarsu czy bhmd.

Delphi 350, TRW 392. I co? Z numerem klienta jeszcze ok. 30% mniej.

I klikamy na 2.5 TDI: Delphi - 476, TRW - 520, LEMFORDER - 876.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

PS: nie wiedziałem, że silnik będzie miał taki wpływ na cenę.

Data: 2011-02-27 13:01:10
Autor: neoniusz
Ceny robocizny
W dniu 11-02-27 12:22, Krzysiek Kielczewski pisze:
PS: nie wiedziałem, że silnik będzie miał taki wpływ na cenę.

No fakt, dziwne. Nawet do 2.3 T5-R sa sporo tansze :)

Data: 2011-02-27 13:21:33
Autor: Karolek
Ceny robocizny
W dniu 2011-02-27 12:22, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2011-02-27, neoniusz<neon@joemonster.org>  wrote:

Ale wahacz to w ASO kupiles, ze taki drogi? Bo normalnie to kosztuja
jakies 300zl.

Rzuć okiem na cennik intercarsu czy bhmd.

Delphi 350, TRW 392. I co? Z numerem klienta jeszcze ok. 30% mniej.

I klikamy na 2.5 TDI: Delphi - 476, TRW - 520, LEMFORDER - 876.


Faktycznie spora roznica.
Wiec kupiles TRW? Ty czy mechanik kupil?
Jak mechanik to juz wiadomo gdzie sie podziala reszta robocizny, a jak sam kupiles to troche dales dupy bo mogles kupic przez kogos kto ma znizki, zawsze to pare stowek taniej by bylo.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

PS: nie wiedziałem, że silnik będzie miał taki wpływ na cenę.

Widac jakas wzmocniona wersja wahacza tam jest :/

--
Karolek

Data: 2011-02-27 17:05:29
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ceny robocizny
On 2011-02-27, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> wrote:

Faktycznie spora roznica.
Wiec kupiles TRW? Ty czy mechanik kupil?
Jak mechanik to juz wiadomo gdzie sie podziala reszta robocizny, a jak sam kupiles to troche dales dupy bo mogles kupic przez kogos kto ma znizki, zawsze to pare stowek taniej by bylo.

Jeszcze trzeba mieć czas podjechać do tego kogoś, zawieźć części do
mechanika i na koniec zapłacić więcej za robociznę. Nie zawsze w sumie
się opłaci.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

PS: nie wiedziałem, że silnik będzie miał taki wpływ na cenę.

Widac jakas wzmocniona wersja wahacza tam jest :/

Tuleje mogliby wzmocnić...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-02-27 17:27:10
Autor: Karolek
Ceny robocizny
W dniu 2011-02-27 17:05, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2011-02-27, Karolek<dragNOSPAM@o2.pl>  wrote:

Faktycznie spora roznica.
Wiec kupiles TRW? Ty czy mechanik kupil?
Jak mechanik to juz wiadomo gdzie sie podziala reszta robocizny, a jak
sam kupiles to troche dales dupy bo mogles kupic przez kogos kto ma
znizki, zawsze to pare stowek taniej by bylo.

Jeszcze trzeba mieć czas podjechać do tego kogoś, zawieźć części do
mechanika i na koniec zapłacić więcej za robociznę. Nie zawsze w sumie
się opłaci.


No to juz wiesz, czemu robocizna wyszla tak malo, reszta ukryta jest w cenie czesci.
Mechanik kupil to okolo 20% taniej.
Ale jak pisalem i tak cena raczej  w porzadku.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

PS: nie wiedziałem, że silnik będzie miał taki wpływ na cenę.

Widac jakas wzmocniona wersja wahacza tam jest :/

Tuleje mogliby wzmocnić...

Zapewne tym sie tylko roznia.


--
Karolek

Data: 2011-02-27 13:15:45
Autor: Karolek
Ceny robocizny
W dniu 2011-02-27 10:32, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2011-02-27, Karolek<dragNOSPAM@o2.pl>  wrote:
W dniu 2011-02-27 02:07, Krzysiek Kielczewski pisze:

PS: co do ceny wahacza: da się znaleźć tańszy. Tyle, że ja co prawda
jeżdżę złomem (wg. Cavallino), ale zawieszenie, hamulce i układ
kierowniczy mają być sprawne. Zawsze. Dlatego mam nowe klocki, niecały
rok temu wymieniłem amortyzatory, na opony wydałem 4x więcej niż by się
dało kupić oszczędzając, etc, etc.

Ale wahacz to w ASO kupiles, ze taki drogi? Bo normalnie to kosztuja
jakies 300zl.

Rzuć okiem na cennik intercarsu czy bhmd.

No wlasnie rzucilem i stad moje pytanie :>

--
Karolek

Data: 2011-02-27 23:47:39
Autor: Michał Gut
Ceny robocizny
Taki był plan, ile razy można o kapelusznikach i wariatach czy przewadze
samochodów na F jak Fiat i Francuskie nad samochodami na F jak Fonda
i Folkswagen :)

zapomniales o swiatlach jazdy dziennej;)


W sumie zapłaciłem: <fanfary> 830zł </fanfary>. Moim zdaniem cena
uczciwa i umiarkowana.

nom nie ma szalenstw. ani za tanio ani za drogo:)
gratulacje:)

Data: 2011-03-01 08:37:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ceny robocizny
On 2011-02-27, Michał Gut <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:
Taki był plan, ile razy można o kapelusznikach i wariatach czy przewadze
samochodów na F jak Fiat i Francuskie nad samochodami na F jak Fonda
i Folkswagen :)

zapomniales o swiatlach jazdy dziennej;)

Nie wywołuj neelixa z ciemnicy ;-P

W sumie zapłaciłem: <fanfary> 830zł </fanfary>. Moim zdaniem cena
uczciwa i umiarkowana.

nom nie ma szalenstw. ani za tanio ani za drogo:)
gratulacje:)

Najważniejsze, że z powrotem dobrze jeździ :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Ceny robocizny

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona