Ceny samochodów używanych

Data: 2009-06-14 17:14:28
Autor: AU
Ceny samochodów używanych
Witam!

Gdzie można znaleźć zestawienie cen używanych
samochodów osobowych?
Wiem, że są Google, ale chodzi mi o adres strony
gdzie wg Państwa doświadczenia ceny są wiarygodne
i aktualne.

Pozdrawiam
AU

Data: 2009-06-14 17:32:59
Autor: strach
Ceny samochodów używanych
"AU" <mea@mea.com> wrote in message news:h1348k$rib$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tu znajdziesz ceny uśrednione Eurotaxu, dla aut o standardowym wyposażeniu i średnim przebiegu.
http://www.motofakty.pl/kup_uzywane/cenniki
http://www.eurotax.pl/P/fzgratis/index.php

Data: 2009-06-14 19:05:07
Autor: AU
Ceny samochodów używanych
[...]

Bardzo dziękuję i pozdrawiam
AU

Data: 2009-06-15 11:59:44
Autor: J.F.
Ceny samochodów używanych
Użytkownik "AU" <mea@mea.com> napisał w wiadomości news:h1348k$rib$1atlantis.news.neostrada.pl...
Gdzie można znaleźć zestawienie cen używanych
samochodów osobowych?
Wiem, że są Google, ale chodzi mi o adres strony
gdzie wg Państwa doświadczenia ceny są wiarygodne
i aktualne.

www.autogielda.com.pl

J.

Ceny samochodów używanych