Ceny serwisu

Data: 2019-07-15 21:45:22
Autor: PiteR
Ceny serwisu
na  ** p.m.s **  Maciek pisze tak:

Czy wszędzie jest tak strasznie drogo, czy to tylko mój mechanik
zrobił się taki drogi?

W Polsce wszystko będzie wynaturzone. Byłeś biedny będziesz chytry. Ucieczka galaktyk. Ludzie bogaci (łatwo przyszło łatwo poszło)
uciekają od tła i nakręcają ceny.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-07-16 01:17:41
Autor: LordBluzg(R)
Ceny serwisu
W dniu 2019-07-15 o 22:45, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Maciek pisze tak:

Czy wszędzie jest tak strasznie drogo, czy to tylko mój mechanik
zrobił się taki drogi?

W Polsce wszystko będzie wynaturzone. Byłeś biedny będziesz chytry.

Skąd? Masz 500+ to oddaj :]

Ucieczka galaktyk. Ludzie bogaci (łatwo przyszło łatwo poszło)
uciekają od tła i nakręcają ceny.

Skąd? Stać Was na wincyj to dajcie wincyj:]

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Ceny serwisu