Ceny serwisu

Data: 2019-07-16 16:29:52
Autor: Cavallino
Ceny serwisu
W dniu 15-07-2019 o 19:11, Maciek pisze:

Czy wszędzie jest tak strasznie drogo, czy to tylko mój mechanik zrobił się
taki drogi?

Pojechałem z Kią Sportage II na okresowy przegląd. Olej, filtry i co się
jeszcze znajdzie. Zapłaciłem w sumie 450 zł za części i 570 za robociznę.
A zakres nie był jakiś straszny:

- wymiana oleju
- wymiana filtra oleju, powietrza, kabinowego
- ozonowanie klimy
- wymiana sworznia wahacza
- wymiana tulei met-gum wahacza
- diagnostyka komputerowa układu hamulcowego (ABS mi głupiał)
- czyszczene złaczy na pompie ham.

Nie kłócę się z cenami cześci i materiałów, ale każda jedna usługa kosztuje
teraz 30-50 zł, a np. diagnostyka stówkę.

Czy to są teraz normalne ceny? Warsztat jest dobry, nigdy mi niczego nei
spieprzyli, myślą... ale te ceny.

Zapłaciłeś nieco więcej niż kosztuje standardowo sam przegląd w ASO, czyli w sumie i tak taniej, bo trochę Ci zrobił ponad przegląd.
Jeśli mechanik dobry, to nie bardzo można to podważać.

Ceny serwisu