Ceny tabletow

Data: 2013-12-11 23:45:25
Autor: J.F.
Ceny tabletow

Ile kosztuja tablety kazdy widzi.

Ile kosztuja dobre smartfony tez kazdy widzi.

Ale czemu telefony takie drogie ?

Miniaturyzacja kosztuje, patenty od glosu kosztuja, czy po prostu taki
rynek - klient za telefon jest sklonny zaplacic wiecej ?

J.

Data: 2013-12-12 00:13:31
Autor: Zakonspirowany
Ceny tabletow
W dniu 11-12-2013 23:45, J.F. pisze:
Miniaturyzacja kosztuje, patenty od glosu kosztuja, czy po prostu taki
rynek - klient za telefon jest sklonny zaplacic wiecej ?

Najpierw zdefiniuj słowo "telefon". Rzuć jakimś przykładem, bo co innego iPhone, a co innego jakaś Nokia Eseries z klasyczną klawiaturą i Symbianem.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-12 12:11:49
Autor: J.F
Ceny tabletow
Użytkownik "Zakonspirowany"  napisał w wiadomości
[...]

Moze byc i iphone.
na euro.com.pl  5c z 16GB trzeba zaplacic 2399, a 5s z 32GB 3699zl.
iPad tamze kosztuje 2699 bialy/2499 czarny. Tez ma 32GB, wiekszy ekran, modem 4G,

J.

Data: 2013-12-12 03:17:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ceny tabletow

"J.F." uwjovgmcglzk.gw07fxfw431f$.dlg@40tude.net

Ale czemu telefony takie drogie ?

Miniaturyzacja kosztuje

Owszem... Zwaszcza Xperii Z ultra...

Data: 2013-12-12 09:59:18
Autor: Trybun
Ceny tabletow
W dniu 2013-12-11 23:45, J.F. pisze:
[...]

Z tego co widać to narzędzia do prowadzenia rozmów są drogie i to one najprawdopodobniej podbijają cenę.

Miniaturyzacja nie, bo przecież im większy smartfon tym droższy.

Data: 2013-12-12 12:09:00
Autor: Chris
Ceny tabletow
Trybun nabazgrał(a):

[...]

Narzędzia czyli scalak nie jest drogi za to droga jest certyfikacja oraz opłaty licencyjne dla tego tak rzadko w tabletach mamy modem 3G a jak już jest to cena tabletu sporo wyższa.

Data: 2013-12-12 10:29:20
Autor: RadoslawF
Ceny tabletow
Dnia 2013-12-11 23:45, Uytkownik J.F. napisa:
Ile kosztuja tablety kazdy widzi.

Ile kosztuja dobre smartfony tez kazdy widzi.

Ale czemu telefony takie drogie ?

Bo spora cz spoeczestwa to stado baranw ktre zgodnie
z panujcym trendem zamiast kupi telefon do telefonowania
kupuje gadet do zabawy i do pokazania innym e go na niego sta.
To cena takiego gadetu z zaoenia musi by spora.

Pozdrawiam

Data: 2013-12-12 11:53:28
Autor: Zakonspirowany
Ceny tabletow
W dniu 12-12-2013 10:29, RadoslawF pisze:
Dnia 2013-12-11 23:45, Użytkownik J.F. napisał:
Ile kosztuja tablety kazdy widzi.

Ile kosztuja dobre smartfony tez kazdy widzi.

Ale czemu telefony takie drogie ?

Bo spora część społeczeństwa to stado baranów które zgodnie
z panującym trendem zamiast kupić telefon do telefonowania
kupuje gadżet do zabawy i do pokazania innym że go na niego stać.
To cena takiego gadżetu z założenia musi być spora.

Jest kilka czynników, ale ten chyba najbardziej wpływa na ostateczną cenę. Miniaturyzacja, jasne – kosztuje, ale na początku, bo jak już ruszy produkcja podzespołów, liczona dla iPhonów i Samsungów w milionach, to cena spada.

Kto pamięta "American Psycho", ten widział, jak "biznesmeni" chwalili się między sobą swoimi nowymi wizytówkami. Ostatnio można spotkać w TV reklamę, gdzie dwaj 'krawaci' chwalą się służbowymi Samsungami, a "zwycięzcą" zostaje ten, który do telefonu dostał bezprzewodową ładowarkę...

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-12 20:30:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ceny tabletow

"RadoslawF" l8bvlj$99s$1@node1.news.atman.pl

Bo spora cz spoeczestwa to stado baranw ktre zgodnie

IMO to stado nie jest liczne -- moe jeden promil nabywcw. :)

Ale by moe zweryfikuj swoje pogldy, skoro masa
uytkownikw jest przekonana do tego, e Monster 430
ma naprawd 3/4 GB RAMek.

Data: 2013-12-12 11:05:41
Autor: Ghost
Ceny tabletow

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:uwjovgmcglzk.gw07fxfw431f$.dlg40tude.net...

[...]

keyword: "dobre"

Data: 2013-12-12 12:03:45
Autor: J.F
Ceny tabletow
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości
[...]

Z tym ze taki "dobry" smartfon ma parametry tableta za pol ceny.

Wiec to na pewno nie duzy ekran tyle kosztuje.
Ani nie szybki procesor, ani pamiec, ani duza bateria ...

J.

Data: 2013-12-12 19:44:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ceny tabletow

"J.F" 52a99814$0$2164$65785112@news.neostrada.pl

Z tym ze taki "dobry" smartfon ma parametry tableta za pol ceny.

A moesz da jakie zestawenie?

Wiec to na pewno nie duzy ekran tyle kosztuje.
Ani nie szybki procesor, ani pamiec, ani duza bateria ...

Modu 3G potrafi podnie cen o 3hpln -- nie kady tablet to ma a drogie smartfony maj LTE.

Data: 2013-12-15 09:35:18
Autor: Michal Tyrala
Ceny tabletow
On Wed, 11 Dec 2013 23:45:25 +0100, J.F. wrote:
 Ile kosztuja tablety kazdy widzi.

 Ile kosztuja dobre smartfony tez kazdy widzi.

 Ale czemu telefony takie drogie ?

To wez do rozwazan tablety, ktore nie s slabsze od smartfonow. Dalej
telefony takie drogie?

Bo ja wiem, ze jak si wezmie S4 vs jakis odpad z biedronki, z
wyswietlaczem 800x480, bez 3G, etc to wyjdzie ze fon drogi, ale czy
takie porownywanie ma sens? Na pewno?

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-12-15 15:58:25
Autor: J.F.
Ceny tabletow
Dnia Sun, 15 Dec 2013 09:35:18 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisa(a):
[...]

S4 z jego OLED to nie wiem czy jest z czym porownac, ale przeciez
Samsung robi tez tablety, i wydaje mi sie ze tansze sa.

J.

Data: 2013-12-16 10:18:06
Autor: Michal Tyrala
Ceny tabletow
On Sun, 15 Dec 2013 15:58:25 +0100, J.F. wrote:
> [...]

 S4 z jego OLED to nie wiem czy jest z czym porownac, ale przeciez
 Samsung robi tez tablety, i wydaje mi sie ze tansze sa.

,,nie wiem'' i ,,wydaje mi si''. Super. Moze zamiast zasyfiac usenet
poszukasz sobie troche w sieci?

Data: 2013-12-18 17:50:31
Autor: John Koalsky
Ceny tabletow

Uytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl>

...Moze zamiast zasyfiac usenet
poszukasz sobie troche w sieci?

Po co ten usenet jak nie wanie do takiego "zasyfiania" ?

Ceny tabletow